Τρίτη 22 Μαΐου 2012

ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΠΙΣΚΟΤΑΚΙ;



Tο μπισκοτάκι μας είναι ήδη 18 μηνών,μήπως πρέπει να σκεφτόμαστε το δεύτερο;Η μαμά μου και η αδερφή μου ήδη αφήνουν υπονοούμενα για δεύτερο μωρό,ανυπομονούν,όπως ανυπομονούσαν και για το πρώτο.Και εγώ το σκέφτομαι συχνά,όμως φοβάμαι,ανησυχώ,δεν ξέρω αν είμαι έτοιμη να περάσω τα ίδια!

Η εγκυμοσύνη μου δεν είχε τις ενοχλητικές ζαλάδες και τους εμετούς,όμως συνοδευόταν από άλλες "δυσκολίες".Αν και ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με τις βελόνες,αμέτρητες εξετάσεις αίματος(ζάχαρο κύησης από 2 1/2 μηνών),δίαιτα,ενέσεις ινσουλίνης,τοξόπλασμα(αν και δεν έχω καμία επαφή με γάτες),αμνιοπαρακέντηση,φόβος,αγωνία,καμία υποστήριξη από την γιατρό(ακόμα και τώρα όταν το μπισκοτάκι μου έχει κάποιο πρόβλημα,αντηχούν στα αυτιά μου τα λόγια της,ότι το μωρό δεν είναι βιώσιμο),καισαρική,θηλασμός,άγχος,ενοχές!Εντάξει δεν είναι και τόσο φοβερά όλα αυτά...σε μία επόμενη εγκυμοσύνη,ζάχαρο θα έχω ξανά,ινσουλίνη,τοξόπλασμα θα το γλιτώσω αφού τώρα έχω αντισώματα,μάλλον θα γλιτώσω και την αμνιοπαρακέντηση(αν δεν προκύψει κάτι έκτακτο),γιατρό θα βρώ άλλον(άντρα αυτή τη φορά),καισαρική αφού τα κατάφερα μία φορά θα τα καταφέρω και άλλη(μακάρι να έχω καλό νοσοκόμο όπως την προηγούμενη φορά,που με προετοίμαζε),με το θηλασμό θα το παλέψω περισσότερο...όλα μπορούν να πάνε τέλεια!!!

Φοβάμαι και το μετά...το μπισκοτάκι μου 7 1/2 μηνών κόντεψε να πεθάνει!Τότε μας επισκέφτηκε η "μελισσούλα",που ήρθε για να μείνει,για να φροντίζει να είμαστε καλά!Φοβάμαι!Το μπισκοτάκι μου είναι το πιο δυνατό μωράκι του κόσμου,ο πιο αξιαγάπητος μικρός ανθρωπάκος!!!!Είναι ένα χαμογελαστό,γλύκα παιδάκι που είναι όλη μου η ζωή!!!!Αν όμως και το δεύτερο μπισκοτάκι μας είναι τόσο "γλύκα";Οι γιατροί δεν μπορούν να πουν με σιγουριά..απλά φοβάμαι γιατί τελευταία πετυχαίνουμε το 2% και το 5% των άσχημων περιπτώσεων(όπως με το τοξόπλασμα στο πρώτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης και το νεανικό διαβήτη σε μωράκι κάτω του έτους).

 Όμως από την άλλη,δεν θέλω να μείνει το μπισκοτάκι μας χωρίς αδερφάκι,δεν θέλω να είναι μοναχούλης ποτέ...οπότε αργά ή γρήγορα θα προχωρήσουμε για δεύτερο μπισκοτάκι,απλά δεν ξέρω ακόμα το πότε!

Όταν παρακολουθούσα τα μαθήματα ανώδυνου τοκετού,η μαία που μας έκανε μάθημα,έλεγε πως δεν πρέπει να έρθει το δεύτερο παιδί,όταν το πρώτο είναι 3-4 χρονών,γιατί τότε ζηλεύει πολύ!Οι γνωστές μου,μου λένε πως καλύτερα να έρθει γρήγορα και το δεύτερο παιδί,γιατί αν περάσει καιρός είναι πιο δύσκολο!Ζηλεύω όταν βλέπω κοπέλες με παιδιά στην ηλικία του μωρού μου,να περιμένουν ήδη το δεύτερο...οπότε μάλλον σιγά,σιγά πλησιάζει και η σειρά μου!

Τελικά,δεν υπάρχει κατάλληλη ηλικία,κατάλληλη στιγμή για το δεύτερο παιδί,γιατί πάντα θα φοβάσαι,πάντα θα ανησυχείς,πάντα θα υπάρχει κίνδυνος...απλά προχωράς και όλα θα πάνε καλά...η μπισκοτούπολη θα μεγαλώσει και άλλο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου