Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

ΣΤΡΟΥΜΦΑΚΙΑ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ

   Από τότε που θυμάμαι τον εαυτόν μου,θυμάμαι να είμαι πάνω στο κρεβάτι και να χορεύω,τραγουδώντας: "Δευτέρα κάτι έχω,την Τρίτη δεν αντέχω,Τετάρτη πως βαριέμαι,την Πέμπτη δεν κρατιέμαι,Παρασκευή πρωί,λαλαλαλα..."




   Κάθε Δευτέρα στην Ά δημοτικού έμενα σπίτι,λόγω του κρυώματος μου,λάφυρο από την Κυριακάτικη εξόρμηση μας στο χωριό με τη γιαγιά(πέρασε καιρός να μπορώ να ξεχωρίζω το η με το υ,αφού έλειπα όταν τα μάθαμε αυτά)!Όμως κατά το μεσημεράκι ένοιωθα καλύτερα και άρχιζε το πάρτυ με τα στρουμφάκια!

   Την κασέτα με τα στρουμφάκια(ναι κασέτες είχαμε τότε)την έχω κρατήσει,οπότε την ακούμε μαζί με το μπισκοτάκι μου πλέον!Πόσο μου αρέσει που ο θησαυρός μου,χορεύει και λέει λαλα-λαλα ακούγοντας τα στρουμφάκια!
   Τα πρωινά όταν τον ξυπνάω από τις 6:30 (άγρια χαράματα για τον θησαυρό μου) ,για να τον πάμε στον παππού και την γιαγιά, πάει να γκρινιάξει λίγο,οπότε τον ηρεμώ με το τραγούδι του χουζούρη
"μην με ξυπνάς απ΄τις΄'εξι πριν ακόμα η μέρα να φέξει..."


   Τα στρουμφάκια ήταν και είναι,από τους αγαπημένους ήρωες των μικρών παιδιών και όχι μόνο, οπότε ετοιμαστείτε όλοι για μία επίσκεψη στο στρουμφοχωριό...



Το πραγματικό Στρουμφοχωριό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου