Κυριακή 21 Απριλίου 2013

ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΩΝ ΤΑΞΙΔΙΩΝ

 Αφού ψάξαμε στην υδρόγειο μαζί με τον Φραγκίσκο μου,πού θα ταξιδέψουμε φέτος το Πάσχα,καταλήξαμε εννοείτε στην Κρήτη,στον παππού και τη γιαγιά!




Στον Φραγκισκάκο μου,από μωράκι του άρεσε να ψάχνει νέα μέρη στην υδρόγειο,αλλά τους τελευταίους μήνες,ψάχνει αυτήν την κουκιδίτσα στην υδρόγειο,που είναι η Κρήτη,δηλαδή ο παππούς και η γκαγκά (όπως λέει,ο θησαυρός μου)!

Όταν ετοιμάζεσαι για ένα ταξίδι,ακόμα και αν πηγαίνεις σε μέρη γνώριμα,όπως είναι για εμάς η Κρήτη,πάντα έχεις χαρά και πάντα θέλω όταν ετοιμάζω τα πράγματα να ακούω τα τραγούδια των ταξιδιών...

  • Νομίζω το νούμερο ένα για εμένα τραγούδι ταξιδιού(βέβαια κυρίως για ταξίδι με αεροπλάνο) είναι το:"Κλείνω και έρχομαι"-Ν.Πορτοκάλογλου-Δ.Μητροπάνος

Πραγματικά αυτό με έχει κάνει να σηκωθώ και να πάω να κερδίσω μια καρδούλα!

  • "Ετοιμάζω ταξίδι μοναχά για πάρτη σου-Ε.Δήμου"...πόσες φορές το έχω τραγουδήσει...
  • Ψάχνοντας στο youtube,βρήκα ένα ωραίο ταξιδιάρικο τραγούδι,που ακούω για πρώτη φορά:"Ταξίδι για να σε βρω-Λ.Μπαλάφας"
http://www.youtube.com/watch?v=MLvohev_Bgk

  • Εντάξει είναι λίγο λαικό,αλλά ξεσηκωτικό και ότι πρέπει για να ετοιμάσω βαλίτσες...."Αεροπλάνο-Λ.Γιαγκούση"
http://www.youtube.com/watch?v=tOJH2CX7qIg

Άντε ακόμα κάθεστε;
Σηκωθείτε, ψάξτε στο χάρτη και ετοιμάστε ταξίδι μοναχά για πάρτη του(έστω και αν το "ταξίδι"θα είναι μέχρι ένα κοντινό παρκάκι για πικ-νικ)!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου