Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

VINTAGE ΚΕΡΑΚΙ-ΨΑΡΑΚΙ

  Από τα διάφορα γενέθλια είχα μισοκαμμένα κεράκια,που περίμεναν υπομονετικά στο ντουλάπι,κάτι να τα κάνω...


τελικά χτες, μου ήρθε μια ιδέα που μ'άρεσε πολύ...

Είχα αυτές τις κονσέρβες από ψαράκι,αγόρασα και φιτίλια και ήμουν έτοιμη να δημιουργήσω τα νέα μου κεράκια!


Σε μία παλιά κονσέρβα,αφού την έβαλα πάνω σε βαμβάκι με οινόπνευμα,έλιωσα τα παλιά μου κεράκια.


Πολύ γρήγορα και εύκολα,είχα τα νέα μου κεράκια!


Πρόσθεσα και μία μικρή πινελιά,με σκοινί...


και τα καινούργια μου vintage (κατ'εμέ) κεράκια βρήκαν την θέση τους, δίπλα στη γωνία με τα τσίγκινα κουτιά,στην κουζίνα!


Σκέφτηκα,πως ωραία ιδέα,θα ήταν να έκανα ένα κεράκι και από κονσέρβα ντοματοπολτού...


αλλά τα χρησιμοποιημένα κεράκια τελείωσαν ,οπότε πρέπει να περιμένω για τα επόμενα γενέθλια!

Καλές δημιουργίες!!!

5 σχόλια:

  1. χα...πολυ καλη ιδεα. και ειδικα τωρα που καλοκαιριαζει θα ταιριαζουν γαντι στην βεραντα.

    Την Καλημερα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Ζίνα,χαίρομαι που σ'αρέσουν και εμένα είναι τα αγαπημένα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Ιωάννα, αυτά τα κονσερβοκούτια από πελτέδες, καλαμαράκια κ.α. μου αρέσουν και μένα πολύ αλλά για γλαστράκια είναι πολύ μικρά, να τα βάψω δεν ήθελα οπότε τα κεριά είναι μια λύση εξαιρετική! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία ιδέα Ιωάννα! Όσο για την κονσέρβα ΚΥΚΝΟΣ, είναι ίένα από τα πιο εικονικά Ελληνικα προϊόντα και λατρεύω τον σχεδιασμό του κουτιού του. Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εξαιρετική ιδέα! τέλεια τα vintage κεράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή