Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΟΥ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ

    Έφτασε η πανσέληνος του Αυγούστου...που σας βρίσκει;Σε κάποια παραλία απολαμβάνοντας την θάλασσα μας και το μαγικό μας καλοκαίρι ή επιστρέψατε και δεν μπορείτε με τίποτα να ακούτε τις ευχές για καλό φθινόπωρο;
   Εμείς είμαστε Αθήνα,φύγαμε ελάχιστα άλλωστε,αλλά μια χαρά είναι και εδώ,αρκεί να περνάμε την κάθε ημέρα μας λες και είμαστε σε διακοπές (όσο μπορούμε)!!!Έτσι σήμερα θα κατηφορίσουμε προς Καστέλλα, για να απολαύσουμε το ολόγιομο φεγγάρι!
   Ότι και αν κάνετε,όπου και αν πάτε μην ξεχάσετε σήμερα να χαζέψετε το φεγγάρι με τη συντροφιά των ανάλογων τραγουδιών:


  • Πανσέληνος-Χ.Αλεξίου."Έχει πανσέληνο απόψε και είναι ωραία...δεν νοιώθω τύψεις μα μου 'χει λείψει το κοριτσάκι αυτό που αγάπησες τυχαία...".Το πρώτο τραγούδι που μου έρχεται στο μυαλό όταν έχει πανσέληνο.
 

  • Ολόκληρο φεγγάρι-Μ.Ρακιντζής."Απόψε που έχει ολόκληρο φεγγάρι στην αγκαλιά του ποιος να σε έχει πάρει,απόψε κλείνει χρόνος μακριά σου και μου'χει λείψει τόσο η αγκαλιά σου...".Και αυτό το δεύτερο τραγούδι που σκέφτομαι σε κάθε πανσέληνο.

  • Χίλια μέτρησα φεγγάρια-Α.Σαμολαδάς."...την αγάπη μας να βρώ,πάνω στα δικά της χνάρια,μέρα,νύχτα περπατώ".Υπέροχο καλοκαιρινό τραγούδι!

  • Κοίτα μια νύχτα-Χ.Αλεξίου."Μάτια μου η Ελλάδα την πάει την φεγγαράδα...".Τραγούδι που σε ταξιδεύει!
  • Φεγγάρι μου-Ν.Θεοδωρίδου."Φεγγάρι μου να ψάξεις να τον βρεις και να του πεις πως δε θα αντέξω,δε θα ζήσω...".Πόσες φορές το έχω τραγουδήσει αυτό το τραγούδι...!

  • Φεγγάρι μου χλωμό-Π.Τερζής."Φεγγάρι μου χλωμό,μια χάρη σου ζητώ,φεγγάρι αν την βλέπεις πες της πως την αγαπώ...".
  •  Αύγουστος-Ν.Παπάζογλου."...μα σαν πέφτει η νύχτα πλημμυρίζει με φως,φεγγάρι αυγουστιάτικο υψώνεται...πως μπορώ να ξεχάσω τα λυτά της μαλλιά".Καλοκαίρι...Έρωτας...

  • Πανσέληνος-Γ.Πλούταρχος."Με μια πανσέληνο στα μάτια της γυρίζω,εκεί που ζήσαμε με όνειρα τρελά...".Δεν μπορούσε να λείπει ο Πλούταρχος από την λίστα μας!

  • Χάρτινα φεγγάρια-Α.Ρέμος."...φεγγάρια χάρτινα κρεμάω στον ουρανό και εσύ τα έκαψες...".

  • Χάρτινο το φεγγαράκι-Ν.Μούσχουρη."Χάρτινο το φεγγαράκι,ψεύτικη η ακρογιαλιά,αν με πίστευες λιγάκι θα'σαν όλα αληθινά.Δίχως τη δική σου αγάπη,δύσκολα περνά ο καιρός...".Το τραγουδάω συχνά αυτό το τραγούδι και στον Φραγκισκάκο μας!



Οπότε ευκαιρία για μια ιδιαίτερη βραδιά σήμερα, με καλή παρέα,μουσική και ένα ολόγιομο αυγουστιάτικο φεγγάρι!!!Καλά να περάσετε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου