Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΚΑΦΑΣΙΑ

old crates

   Πιστεύω όλοι ξέρετε πλέον, τι υπέροχα πράγματα μπορούμε να φτιάξουμε με υλικά που δεν τους δίναμε σημασία μέχρι πρότινος.Π.χ.τα ξύλινα καφάσια που βλέπουμε πάμπολλα στα οπωροπωλεία γεμάτα με φρούτα και λαχανικά.


Έτσι μια ημέρα βρήκα πεταμένα αυτά τα καφάσια και αφού τα έπλυνα καλά,ήταν έτοιμα για τη μεταμόρφωση τους.

old crates1

Υπάρχουν πολύ όμορφα πράγματα που μπορείς να φτιάξεις,όπως ράφια,βιβλιοθήκες,
κομοδίνα,αποθηκευτικοί χώροι,τραπεζάκια,να τους βάλεις ροδάκια κτλ.


http://easyhomeandgarden.blogspot.gr/2013/04/25_22.html

Εγώ αποφάσισα να τα "ντύσω"με κάποια υλικά και να τα έχω ως αποθηκευτικό χώρο,πάνω στο γραφείο μου.
Έτσι πήρα μια όμορφη καρό κορδέλα που είχα, κόλα ατλακόλ και άρχισα την εύκολη και όμορφη κατασκευή!

old crates2

Στο εσωτερικό κόλλησα λεπτό χρωματιστό χαρτί,από παλιά περιτυλίγματα δώρων.

old crates3

Ενώ στο κάτω μέρος,για να μην κάνει γρατσουνιές το καφάσι μου στο γραφείο,κόλλησα κομμάτια παλιού τζην(επειδή έχω αρκετά) και είναι ότι πρέπει.

old crates4

Το δεύτερο καφάσι μου το έντυσα με χρωματιστή ταινία με cupcakes,τα οποία είναι μεγάλη μου αγάπη!

old crates5

Οπότε τα καινούργια μου ραφάκια για το γραφείο μου είναι έτοιμα,με τα καφάσια που βρήκα και πράγματα που είχα στο σπίτι.(Έχω και ένα τρίτο καφάσι,μάλλον θα το βάψω με μπογιά μαυροπίνακα,αλλά αυτά θα τα πούμε σε επόμενη ανάρτηση).

old crates6

Καλές πολύχρωμες δημιουργίες!!!

Υ.Γ.Δείτε και τα άλλα καφασάκια μου:

old crates7


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου