Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΑΚΙ ΜΟΥ


   Την προηγούμενη Κυριακή είπαμε να πάμε μία βόλτα να κάνει ο Φραγκισκάκος μας λίγη εξάσκηση με το καινούργιο του ποδήλατο.Τελικά έκανε λίγη εξάσκηση γιατί εγώ καθότι λίγο άσχετη δεν του είχα βάλει καλά τις ρόδες και μετά από λίγο η μία έβγαινε από τη θέση της. Όμως βρήκα κάποια φύλλα και θυμήθηκα μία κατασκευή από τη φθινοπωρινή μου, to do λίστα. Σκέφτηκα τώρα βρήκα τα φύλλα, τώρα θα κάνω την κατασκευή μου. Το μπισκοτάκι μου, ο Φραγκισκάκος μου χαιρόταν να μαζεύει μαζί μου φύλλα!!
'Ετσι αργότερα στο σπίτι φούσκωσα το μπαλόνι μου, πήρα την ατλακόλ μου και ξεκίνησα να φτιάξω ένα μπολ από φύλλα!


Προσπάθησα να αραιώσω την ατλακόλ, αλλά τελικά δεν πέτυχε και την χρησιμοποίησα όπως ήταν.Τα φύλλα ήταν λίγο ατίθασα οπότε αφού κόλλησα κάποια φύλλα στο μπαλόνι(το ένα πάνω στην άκρη του άλλου,δεν άφηνα κενά,μπολ φτιάχνουμε) έντυσα το μπαλόνι μας με μεμβράνη, ώστε τα φύλλα να μείνουν πάνω στο μπαλόνι.


Σε αυτό το σημείο δεν ήμουν καθόλου σίγουρη για το αποτέλεσμα!

Μερικά φύλλα που περίσσεψαν τα πέρασα με ένα χέρι ατλακόλ και τα άφησα να στεγνώσουν, χαμένα δε θα πάνε,όλο και κάτι θα τα κάνω!


Άφησα το μπαλόνι όπως ήταν ένα 24ώρο και έπειτα με ένα ψαλίδι έκοψα το μπαλόνι που άρχισε να ξεφουσκώνει και να ξεκολλάει από τα φύλλα. Αρχικά ήθελα να αφήσω λίγο μπαλόνι πάνω στην κατασκευή μου, δηλαδή στη μέσα πλευρά του μπολ να είναι το μπαλόνι,όμως αυτό ξεκόλλησε μόνο του από τα φύλλα.

Αυτό είναι το τελικό αποτέλεσμα.




'Επειτα με τον Φραγκισκάκο μου φτιάξαμε ένα κουτί για τα χρώματα του!
Είχαμε αυτό το κουτί από ένα δώρο του Φραγκίσκου.


Και αρκετό χαρτί περιτυλίγματος με τον Mickey,τη Minnie,τον Donald,καθώς και κάποια άλλα χαρτονάκια με τον Mickey και όχι μόνο.


Η αδυναμία του Φραγκίσκου στον Mickey γνωστή!Έτσι, μετά από λίγη ώρα και με λίγη κολλητική ταινία το κουτί για τα χρώματα του Φραγκισκάκου μας ήταν έτοιμο και γεμάτο Mickey!!!



Τέλος, από μία άλλη συσκευασία δώρου είχα το παρακάτω φειζόλ και είπαμε να φτιάξουμε ένα σπιτάκι για τα πιγκουινάκια που είχαμε δει στο Αττικό πάρκο!
http://mpiskotoupoli.blogspot.gr/2013/06/blog-post_13.html






Και πολύ γρήγορα ήταν έτοιμο και το ιγκλού μας!

Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!

7 σχόλια:

  1. Υπέροχη η κατασκευή σου από φύλλα! Με τον ίδιο τρόπο νομίζω θα μπορούσες να το κάνεις και φωτιστικό! Και ο Φραγισκάκος, τυχερότατος! Και κασετίνα για τους μαρκαδόρους και diy αναμνηστικό από την βόλτα! Την καλημέρα μου Ιωάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μοναδικές και πολύτιμες στιγμές πέρασες με τον μικρούλη σου!!
    Η ευρηματικότητα σου απογείωσε τις κατασκευές σου και σίγουρα άφησε ανεξίτηλα σημάδια στη μνήμη του Φραγκισκάσκου σου..
    Να τα περνάτε πάντα όμορφα και δημιουργικά σας εύχομαι...
    Πολλά φιλιά και στους δυο!!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ποποποποοοοοοοοοοο........καλα απιθανα ολα ........βρε καλως την .....κοπιασε ....αααααααα μα εχω παθει πλακα.....μπραβο χαιρομαι να βλεπω κατασκευες με τα παιδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σοφία για τα καλά σου λόγια!!!Ναι απλά πάντα στις κατασκευές με τον Φραγκισκάκο μου,καταλήγω μόνη μου,γιατί ο Φραγκισκάκος βαριέται γρήγορα,προτιμάει να ακούει λαλα και να μεταμορφώνει τον καναπέ μας σε τραμπολίνο!!

      Διαγραφή
  4. Η ιδέα με το φύλλο μου άρεσε πολύ. Είναι γερό; Εννοώ οι άκρες του φύλλου δεν είναι εύκολο να σπάσουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι,ότι είναι λίγο μη μου άπτου κατασκευή.Δεν είναι για να βάζεις μέσα τα κλειδιά σου ή για να πιάνουν τα φύλλα τα μικρά γλυκά χεράκια των θησαυρών μας.Τα φύλλα έχουν σκληρύνει και έχουν άλλη ελαστικότητα λόγω της ατλακόλ,οπότε ως διακοσμητικό είναι μια χαρά και δεν σπάει τόσο εύκολα.Η αρχική ιδέα στο ξένο blog ήταν με υφασμάτινα φύλλα.

      Διαγραφή