Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!

Και ναι,πήρα το πρώτο μου βραβείο!!!!Η Δήμητρα από το http://decorasylum.blogspot.gr/ μου χάρισε το πρώτο μου βραβείο και είμαι πολύ χαρούμενη!!!



Λοιπόν,αρχικά πρέπει να αναφέρω 11 πράγματα για εμένα:
1.Η μπισκοτούπολη πήρε το όνομα της από τον Φραγκισκάκο μου,που μύριζε γάλα και μπισκότο όταν ήταν μωράκι και τον έλεγα μπισκοτάκι.
2.Από το 1998(με διάλειμμα ενός έτους),μένω στην  Αθήνα,που λατρεύω!
3.Μ'αρέσει να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις.Σ'ένα εστιατόριο,μία συνταγή,στο σ/μ,ψάχνω πάντα κάτι καινούργιο και διαφορετικό για να δοκιμάσω.
4.Προτιμώ να αγοράζω πράγματα για το σπίτι παρά για εμένα.
5.Ακόμα και αν ξέρω το τέλος μιας ταινίας,πάντα ελπίζω ως το τέλος για happy end!
6.Λατρεύω το cocooning.
7.Όμως λατρεύω και τα ταξίδια.Μ'αρέσει το άγνωστο,το καινούργιο, το διαφορετικό!
8.Δεν έχω καλή σχέση με το χρόνο.Αν κλείσουμε ραντεβού,το πιο πιθανό είναι να σας στήσω.Πάντα πιστεύω ότι έχω αρκετό χρόνο να τελειώσω οτιδήποτε κάνω και έπειτα να ετοιμαστώ για μία έξοδο,όπου τελικά καταλήγω να τρέχω καθυστερημένη!
9.Πιστεύω ότι όλα πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε με χαμόγελο!Ή διαφορετικά χαζό παιδί,χαρά γεμάτο,όπως μου είχαν πει κάποτε!
10.Είμαι ένα χρωματιστό "παιδάκι", θα το διαπιστώσετε και στην εμφάνιση μου,αλλά και στο σπίτι μου.
11.Μ΄αρέσουν οι άνθρωποι που χορεύουν,αλλά εγώ δεν τα πάω καλά με το χορό.

Στη συνέχεια πρέπει να απαντήσω στις 11 ερωτήσεις της Δήμητρας:
1.Αν είσασταν λουλούδι,φυτό,δέντρο ποιο θα ήταν;
Ανεμώνα ,έχει όμορφα χρώματα.Τα πέταλα της μπορεί να είναι αδύναμα και να πέφτουν αλλά το κοτσάνι κρατάει γερά!
2.Έχετε κάποια αγαπημένη λέξη;Κάποια περίοδο έλεγα συνέχεια το"έτσι είναι η ζωή"(και εκνεύριζα τον πατέρα μου).
3.Κάποιο σημαντικό πρόσωπο σας κάνει κάποιο δώρο, που δεν σ'αρέσει,τί κάνετε;
Το δέχομαι με χαρά,αλλά μάλλον κάποια στιγμή θα το αναφέρω πως δε μου άρεσε(αναλόγως βέβαια ποιος μου έκανε το δώρο).Ο Βασίλης έχει σταματήσει σχεδόν, να μου κάνει δώρα,γιατί όλο κάτι αρνητικό τους βρίσκω.Εγώ φταίω που δεν ξέρει τι μου αρέσει ή μάλλον φταίω επειδή δεν ξέρω τι θέλω μερικές φορές;
4.Αν  μπορούσατε να ταξιδέψετε στο παρελθόν ή στο μέλλον,ποιό θα διαλέγατε;
Το παρελθόν(κολλημένη εκεί).
5.Έχετε κάποια αγαπημένη γωνιά στο σπίτι;
Ο καναπές μου.Έχουμε περάσει αμέτρητες ώρες μαζί και στα καλά και στα άσχημα.
6.Αν θα μπορούσατε να γνωρίσετε οποιονδήποτε ποιος θα ήταν;
Ο Σωτήρης από το "Είσαι το ταίρι μου".("Σωτήρη που πας;Θα φαρμακωθώ...")
7.Ποιά είναι η μεγαλύτερη αλήθεια,που σας έχει διδάξει η ζωή;
Ότι και αν σου τύχει μόνος σου πρέπει να βρεις τη δύναμη να προχωρήσεις.
8.Πιστεύετε στις αδελφές ψυχές;
Ναι.
9.Ποιά είναι η αγαπημένη σας από τις 5 αισθήσεις;
Μάλλον η γεύση.
10.Χαραυγή ή σούρουπο;
Σούρουπο γιατί μετά ακολουθεί η νύχτα με τα φωτάκια της,που λατρεύω!!!
11. Τι θα ντυθείτε τις απόκριες;
Δεν έχω ιδέα.Για πες καμία ιδέα Δήμητρα...αν θυμάμαι καλά πέρυσι είχες οργανώσει ένα φοβερό μασκέ party!!!

Ήρθε η σειρά μου να το δώσω σε 11 άτομα,που είναι τα εξής:
Ήταν δύσκολή η επιλογή,ελπίζω να δώσω χαρά στους παραλήπτες(οι οποίοι πρέπει και αυτοί με την σειρά τους,να μας πουν 11 πράγματα για αυτούς,να απαντήσουν στις ερωτήσεις μου,να δώσουν το βραβείο σε 11 άτομα και να θέσουν τις δικές τους 11 ερωτήσεις)!!!

1.alekacraftaholic.blogspot.gr
2.glykia-zoi.blogspot.gr/
3.inventivemommy.blogspot.gr/
4.marilenaspotofart.wordpress.com/
5.mylittleblog-tes.blogspot.gr/
6.prettypartyideas.blogspot.gr/
7.shareyourlikes.wordpress.com
8.tis-annios.blogspot.gr/
9.tsimarisofia.blogspot.gr/
10.www.eimaipaidi.gr
11.26ecopages.blogspot.gr/

Και οι 11 ερωτήσεις μου,γι'αυτούς είναι οι εξής:
Νοιώθω λες και είμαι στο σχολείο και γράφω ερωτήσεις για το λεύκωμα μου.Δεν είμαι πολύ καλή σε αυτό, δείξτε λίγη επιείκεια.

1.Από που εμνεύστηκες το όνομα του blog σου;
2.Γιατί ξεκίνησες το blogging;
3. Ποιά είναι η αγαπημένη σου ανάρτηση;
4.Μία κατασκευή,ανάρτηση που θέλεις να κάνεις,αλλά όλο αναβάλλεις.
5.Βουνό ή θάλασσα;Αγαπημένος προορισμός σου;
6.Που θα ήθελες να είναι το επόμενο ταξίδι σου;
7.Αν μπορούσες να διαλέξεις τώρα,τι δουλειά θα ήθελες να κάνεις;
8.Τι προτιμάς μοντέρνο ή παλιό;Μίνιμαλ ή όχι;
9.Αν μπορούσες να παίξεις σε μία ταινία,σε ποια θα ήθελες να παίξεις;
10.Ένα τραγούδι που σε εκφράζει.
11.Μία αγαπημένη σου εικόνα.

Πάει και αυτό,ωραία ήταν!!!Ευχαριστώ πολύ,πολύ Δήμητρα για το βραβείο,αλλά και για το ότι με διαβάζεις και μοιράζεσαι τις σκέψεις σου μαζί μου μέσα από τα σχόλια σου!!!Καλό βράδυ!!!

14 σχόλια:

  1. Στο 4 & 7 είμαστε ίδιες!!! Κι επιτέλους ένας άνθρωπος που παραδέχεται πως του αρέσει η Αθήνα :)) Πολύ ωραίες & οι απαντήσεις σου!
    Πολλές ευχές για πολλά πολλά μελλοντικά βραβεία Ιωάννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο που μου δίνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ Αντιγόνη, ελπίζω να ευχαριστηθείς την διαδικασία των ερωτήσεων και των απαντήσεων!

      Διαγραφή
  3. χαιρομαι για σενα.......να τα κατοστησεις τα βραβειακια σου.........σ ευχαριστω που με τιμας αλλα το χω ηδη κανει.....περνα να δεις τις απαντησεις να με γνωρισεις καλυτερα........αντε καλη μερα.....ειμαι στο τρεξιμο ετοιμαζω παρτι........τα λεμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ααααααααα σοριιιιιιιιι........ειναι αλλες οι ερωτησεις θα το κανω λιγο αργοτερα και παλι σορι ειδα το 11 και νομιζα οτι ηταν αλλο......οκ φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είδα πως είχες πάρει βραβείο πρόσφατα,αλλά επειδή σε είχα ήδη σκεφτεί για το βραβείο είπα να στο στείλω!

      Διαγραφή
  5. Θα κάνω άμεσα ανάρτηση.
    Σ' ευχαριστώ πολύ
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Ιωάννα μου!! Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!!!! μου το έχουν ξαναδώσει πρόσφατα αλλά ευχαρίστως θα απαντήσω άμεσα και στις ερωτήσεις σου!!!
    Μου αρέσει αυτό το παιχνιδάκι γιατί είναι ευκαιρία να γνωριζόμαστε λίγο παραπάνω!!
    Κι εσύ κολλημένη με το παρελθόν, ε????
    Καλό βράδυ να χεις κοπέλα μου!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά οι περισσότερες το έχετε πάρει ξανά!Ευχαριστώ που θα μπεις ξανά στον κόπο να απαντάς σε ερωτήσεις!Πράγματι είναι ευκαιρία για να γνωριστούμε καλύτερα!Καλημέρα Μαριλένα!!!

      Διαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο. Θα προσπαθήσω να απαντήσω το συντομότερο δυνατόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα. Σου εύχομαι να αποκτήσεις πολλά ακόμα και σε ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες και με τίμησες επιλέγοντας με. Το έχω ήδη αναρτήσει στα βραβεία.
    Καλή συνέχεια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο για το βραβειάκι εύχομαι και άλλα στο μέλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή