Σάββατο 3 Μαΐου 2014

ΠΑΣΧΑ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΦΑΙΑΚΩΝ,ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ

Χριστός Ανέστη,χρόνια πολλά με υγεία και αληθινά χαμόγελα πάντα!!!

Το ξέρω,είμαι καθυστερημένη στις αναρτήσεις,όπως πάντα,αφού εσείς ήδη τελειώνετε τα της πρωτομαγιάς και πάτε για άλλα,όμως για μένα τώρα τελειώνουν οι διακοπές.Όχι δεν πήρα άδεια,απλώς μετά το μικρό πασχαλινό μας ταξιδάκι,έμειναν οι γονείς μου στην Αθήνα μαζί μας για λίγο.Έτσι εκτός του ότι είχα πάρει άδεια από την κουζίνα και πάντα όταν γύριζα με περίμενε ένα πιάτο ζεστό φαγητό,ήμασταν όλο έξω,βόλτες,κουβέντα ως αργά,γενικά διακοπές!!!
   'Ετσι με τούτα και με εκείνα έφτασε και πέρασε η πρωτομαγιά,για να σας γράψω για την όμορφη πασχαλινή μας εξόρμηση!!!

Όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, πάντα το Πάσχα το περνάγαμε στην Κρήτη οικογενειακά, εκτός από μία χρονιά που μείναμε Αθήνα! Από πέρυσι λέγαμε για την Κέρκυρα και τελικά φέτος, αν και υπήρχαν αντιρρήσεις, πήγαμε!

Πω πω,τι όμορφη είναι από το καράβι...

Φτάσαμε απόγευμα μεγάλης Παρασκευής και αμέσως αρχίσαμε την περιπλάνηση μας στα καντούνια,όπου περνούσαν πολλοί επιτάφιοι και μπάντες.(Την μεγάλη Παρασκευή δεν επιτρέπονται τα αυτοκίνητα στο κέντρο,αλλά τα αφήνουμε στο λιμάνι και από εκεί μεταφέρεται ο κόσμος με λεωφορεία του Δήμου)

Όμως όσο και αν όλος ο κόσμος συνέχιζε, παρά τη βροχή,τελικά η προγραμματισμένη βραδινή και πρωινή λιτανεία ακυρώθηκε.

Η θάλασσα μπροστά από το ξενοδοχείο,πόσο ζήλεψα την ηρεμία της και την ομορφιά της!!!Κρίμα που ο καιρός δεν επέτρεψε καμιά βουτιά

Μεγάλο Σάββατο πρωί,όλοι ετοιμάζονται για το έθιμο των μπότηδων στις 11:00.

Όποια κτίρια είχαν τα "κόκκινα πανιά"θα έριχναν κανάτια γεμάτα με νερό

Το γλέντι έχει ήδη ξεκινήσει.Πάρα πολύς κόσμος συγκεντρωμένος με τις φωτογραφικές ανά χείρας!

Υπέροχο θέαμα!!!Μην ξεχάσετε να πάρετε ένα κομματάκι από τα σπασμένα κανάτια για καλή τύχη!

Μετά τα κανάτια πήγαμε προς το Αχίλλειο, 9 χλμ μακριά από την Κέρκυρα

Άντε να απασχολήσεις ένα αγοράκι 3 1/2 χρονών στο Αχίλλειο.Του έλεγα διάφορες ιστορίες,ότι θα δούμε το σπίτι της συγκεκριμένης κυρίας(της Σίσσης),που είχε και παιδάκια...

Ψάχναμε για τα παιδικά δωμάτια,(που βέβαια δεν υπήρχαν)...

Θαυμάσαμε λίγο τα αγγελάκια στους τοίχους...

και έπειτα τρέχουμε να εξερευνήσουμε τον επάνω όροφο

Στον κήπο δεν μας έπιανε κανείς

Συνεχίζοντας από το Αχίλλειο προς τη νότια Κέρκυρα,περνάμε τις Μπενίτσες και φτάνουμε στην ήσυχη Λευκίμμη

Γυρίζοντας από το Αχίλλειο προς την Κέρκυρα, σταματήσαμε στην περιοχή κανόνι...

με την υπέροχη θέα στην παναγία των Βλαχερνών και το Ποντικονήσι με το μοναστήρι του Παντοκράτορα(το Ποντικονήσι είναι το καταπράσινο νησάκι στην αριστερή πλευρά της φωτογραφίας).Σύμφωνα με τον Όμηρο,το Ποντικονήσι ήταν το καράβι του Οδυσσέα,το οποίο πέτρωσε ο θεός Ποσειδώνας κατά τη διάρκεια της καταιγίδας, που ξέβρασε το θρυλικό ναυαγό στο νησί των Φαιάκων, πριν την επιστροφή του στην Ιθάκη.

Από το Κανόνι προς την Κέρκυρα περνάμε το Μον Ρεπός (τα τέως καλοκαιρινά ανάκτορα),όπου φιλοξενείτε το μουσείο της Παλαιόπολης.

Το βράδυ της Ανάστασης, κράτησα την όμορφη λαμπάδα, που κέρδισα στο διαγωνισμό της Ελεάννας, για να μεταφέρω το Άγιο Φως

Πλήθος κόσμου κατακλύζει συνεχώς τον Άγιο Σπυρίδωνα για να προσκυνήσει

Μετά το Χριστός Ανέστη,ο ουρανός φώτισε από δεκάδες πυροτεχνήματα

Κυριακή του Πάσχα,ξεκινήσαμε για μια βόλτα προς την βόρεια Κέρκυρα

H γραφική Κασσιόπη...

με θέα απέναντι τους Άγιους Σαράντα (όταν πλησιάζαμε μας ήρθε μήνυμα στα κινητά μας,ότι η υπηρεσία της περιαγωγής ενεργοποιήθηκε και μας ενημέρωνε για τις χρεώσεις)

Κοντά στην Κασσιόπη η Παλιά Περίθεια,ένα βενετσιάνικο χωριό που έχει 4 μόνιμους κατοίκους.Παλιά κτίρια έχουν γίνει ταβέρνες για φαγητό (μην παραλείψετε να δοκιμάσετε τις κερκυταικές σπεσιαλιτέ,σοφρίτο,παστιτσάδα και τα λίγο πιο δυσεύρετα μπουρδέτο,σαβόρο και μπακαλιάρος μπιάνκο).

Συνεχίζοντας προς Παλαιοκαστρίτσα,στην παραλία του Σιδάρι, βρίσκεται το κανάλι του Έρωτα...

Περιοχή Λογγάς.Η θέα από την καφετέρια είναι υπέροχη

Παρολίγο να μην την προλάβουμε μέρα την Παλαιοκαστρίτσα, που απλώνεται σε μεγάλη έκταση

Κοντά στην Παλαιοκαστρίτσα υπάρχει η περιοχή Μπέλλα Βίστα στο χωριό Λάκωνες,με υπέροχη θέα, καθώς και το βυζαντινό κάστρο Αγγελόκαστρο,αλλά εμείς τα είδαμε βράδυ.

Δευτέρα πρωί, ώρα για το Παλαιό Φρούριο μέσα στην  Κέρκυρα

Μέσα στον περίβολο του φρούριου υπάρχουν διάφορα οικήματα,που κάποια ανήκουν στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο

Αν έχετε χρόνο υπάρχει καφετέρια μέσα στο φρούριο με υπέροχη θέα

Το νέο φρούριο όπως φαίνεται από το παλιό

Θέα προς τη διάσημη πλατεία Σπιανάδα,που λάτρεψα!!!

Στην κορυφή του κάστρου

Μέσα στο φρούριο,υπάρχει και η εκκλησία του Αγ.Γεωργίου

Ο Φραγκισκάκος μας λάτρεψε την Σπιανάδα που έτρεχε και έπαιζε ανενόχλητος και εμείς πίναμε δίπλα την τσιτσιμπύρα μας(τοπικό με τζίντζερ) επίσης ανενόχλητοι

To βράδυ μας βρήκε στο Λιστόν ,στη Σπιανάδα για μία τελευταία τσιτσιμπύρα και για να εφοδιαστούμε τα παραδοσιακά κουμ κουατ(λικέρ,μαρμελάδα,γλυκό του κουταλιού κτλ) και συκομαίδες για να πάρουμε μαζί μας

Τρίτη πρωί σηκωθήκαμε πολύ πρωί...

και αποχαιρετήσαμε την πανέμορφη Κέρκυρα,γιατί είχαμε μεγάλο ταξίδι,περίπου 1 και 40' ταξίδι με το πλοίο για την Ηγουμενίτσα και από εκεί περίπου 6 και 30'(χωρίς στάσεις) για Αθήνα.

Φύγαμε από την Κέρκυρα και υποσχέθηκα πως κάποια στιγμή θα ήθελα να επιστρέψω,γιατί είναι υπέροχο νησί και ερωτεύτηκα, όπως όλοι μας, την Σπιανάδα.Είναι λες και είσαι στο εξωτερικό,με τα φρούρια,τα καντούνια,το πράσινο,τα παλιά πολύχρωμα κτίρια...,μας θύμισε το Εδιμβούργο λόγω των κάστρων,Παρίσι λόγω του πράσινου,Ιταλία λόγω των κτιρίων!

Από προχτές άρχισα να βλέπω στο youtube το "Περί ανέμων και υδάτων".Το θυμάστε;Ήταν πολύ καλή σειρά με Βέγγο,Μπεμπεδέλη,Χατζηαργύρη,Γαρουφάλου,Παπαδόπουλο,Μπρέμπου κα.Είναι γυρισμένο στην Κέρκυρα...έχει και love story!

Καλά επόμενα ταξίδια, μακρινά ή κοντινά, πραγματικά ή φανταστικά...!!!