Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

ΠΑΛΙΕΣ ΛΑΜΠΕΣ Ή ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ;

  Όλο αποθηκεύω πράγματα για μελλοντικές κατασκευές, όλο λέω θα φτιάξω εκείνο και το άλλο και όλο αναβάλλω.Μου φαίνονται οι ημέρες τόσο μικρές και τα ΣΚ τι να πρωτοχωρέσουν;Πλέον δεν θυσιάζω τα βράδια μου εύκολα για κατασκευές μέχρι το πρωί, αλλά προτιμώ να διαβάζω κανένα βιβλίο και να κοιμάμαι!

Τελικά αποφάσισα πως αυτές οι λάμπες περίμεναν αρκετά και είπα να ασχοληθώ μαζί τους!


Είχα δει στο internet διάφορες κατασκευές με λάμπες,οι αγαπημένες μου είναι οι εξής:


http://www.inwhirlofinspiration.com/blog-gr/2012/08/diy-lamp-bulb-confetti-covered-garland


ΒΑΖΑ-ΛΑΜΠΕΣ
http://www.jenny.gr/vaza-apo-lampes/

http://26ecopages.blogspot.gr/2012/12/to.html

http://26ecopages.blogspot.gr/2012/11/blog-post_12.html

Τελικά όμως κατέληξα να βάψω τις λάμπες μου(οι οποίες είχαν ένα μικρό ατύχημα και από 5 έμειναν 3) με μπογιά μαυροπίνακα.




Σκέφτηκα πως θα μπορούσε αυτή η λάμπα να μεταμορφωθεί σε μία χαρούμενη μπάμπουσκα.



Όμως τελικά οι ζωγραφικές μου ικανότητες με πρόδωσαν και έτσι έφτιαξα (με πολλή φαντασία) μία μπάμπουσκα,ένα χιονάνθρωπο και ένα πιγκουινάκι.


Μπορεί να μην είχαν και πολλή επιτυχία οι λάμπες μου,όμως νομίζω ως ιδέα είναι καλή!Έτσι εύκολα μπορούμε να έχουμε μερικά χριστουγεννιάτικα στολίδια ή να φτιάξουμε μία mini γιρλαντούλα!
Άλλωστε από ότι μου είπε και η αδερφή μου,το γνωστό παιχνιδάδικο,ήδη έχει αρχίσει να βγάζει τα Χριστουγεννιάτικα,οπότε...Santa Claus is coming...

12 σχόλια:

  1. μου αρέσουν σαν ιδεα, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να καταφέρω κάτι τέτοιο!
    χιχιχιχ!
    μια χαρά είναι οι δικές σου! Σημασία έχει ότι είναι φτιαγμένες από εσένα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά δεν πολύ είναι,αλλά με λίγο γράψε,σβήσε ακόμα μπορεί να γίνουν καλύτερες!Γιατί να μην καταφέρεις κάτι τέτοιο,σιγά το δύσκολο,μια δοκιμή θα σε πείσει!Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίες οι ιδέες που μάς έδειξες Ιωάννα αλλά και οι δικές σου με την μπογιά μαυροπίνακα!!!!! Θα ήταν εξίσου όμορφες με μία απλή λέξη γραμμένες επάνω τους :)
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστό και θα ήταν πολύ πιο εύκολο να γράψω μερικές λέξεις,απλό,κομψό και όμορφο!Έχω να σβήσω και να γράψω πάνω στις λάμπες αρκετές φορές,καλημέρα Δήμητρα!!

      Διαγραφή
  3. Ολες οι προσπάθειές μας ποτέ δε στέφονται μ απόλυτη επιτυχία,δεν παύουν ΄όμως νάναι μια ιδέα για όλες μας και κάτι μοναδικό χειροποίητο απο σένα,απο κάτι κατ ουσίαν άχρηστο που θα πεταγόταν σ άλλη περίπτωση στα σκουπίδια.
    Γι αυτό ΜΠΡΑΒΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χαρά και εγώ για αυτόν τον λόγο σας τις έδειξα.Το αποτέλεσμα δεν είναι όπως το είχα φανταστεί,αλλά είναι μια ιδέα,που η κάθε μία σας μπορεί να την κάνει καλύτερη!!Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  4. Το καλό με την μπογιά μαυροπίνακα είναι ότι τραβάει πειραματισμούς! Ζωγραφίζεις, σβήνεις και αλλάζεις ανάλογα με τα κέφια σου! Πολύ καλή ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μάλλον αυτό μου αρέσει,το γράφεις,σβήνεις και μετά (αν θες) πάλι από την αρχή!Καλημέρα Κατερίνα!!

      Διαγραφή
  5. Και εγώ φύλαξα κάτι λάμπες αλλά μάλλον θα τις πετάξω γιατί δε βλέπω να ασχολούμαι! Πως καταφέρες να ζωγραφίσεις πάνω στη λάμπα... μπράβο!! :)) Έξυπνη ιδέα και μετά μπορείς να της κρεμάσεις και στο δέντρο!!
    O yes... Santa clause is coming to town!! ;)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί να τις πετάξεις,τόσα πράγματα μπορείς να φτιάξεις και εγώ τις φύλαγα 1-2 χρόνια,μέχρι να σχοληθώ μαζί τους!Ναι στο δέντρο θα καταλήξουν μάλλον,άντε να περάσει κανένας μήνας ακόμα και να στολίσουμε!!

      Διαγραφή