Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

ΑΡΩΜΑ ΚΑΝΕΛΑΣ

Aν και η κανέλα "μυρίζει" ίσως λίγο παραπάνω Χριστούγεννα,η μυρωδιά της μας συντροφεύει όλον τον χειμώνα!Και επειδή δεν θέλω να περιμένω ένα χρόνο για αυτή τη δημοσίευση,άρωμα κανέλας!

cinammon parfume


 Την ιδέα με τα σουβέρ από κανέλα και φελλό την είχα δει στο internet γύρω στις γιορτές και ενθουσιάστηκα,απλό,μυρωδάτο και θυμίζει παλιό!!!Πάνω σε ένα κομμάτι φελλού κολλάμε τις κανέλες μας και έπειτα στολίζουμε αν θέλουμε με κορδέλες.

cinammon parfume1
Στο δικό μου σουβέρ ήθελα να δημιουργήσω κάποιο σχέδιο με χρώμα,τελικά δε μου άρεσε και όταν θέλησα να αφαιρέσω το χρώμα,είχα το παραπάνω αποτέλεσμα

cinammon parfume2

cinammon parfume3
Αυτό το έφτιαξα για την αδερφή μου(γιατί πάντα τα "πειράματα" μου, γεμίζουν και το δικό της σπίτι,θέλοντας και μη)

cinammon parfume4
Και λίγο πριν κλείσει το δέμα με τα χριστουγεννιάτικα δώρα και ταξιδέψει για την Κρήτη,έφτιαξα αυτό το δεντράκι που ήθελα καιρό,από κανέλα και ύφασμα από μία κουρτίνα.Το δικό μου ακόμα δεν το έφτιαξα,ενώ επειδή είναι λουλουδάτο το ύφασμα,πιστεύω είναι για όλες τις εποχές

Τέλος,μην ξεχνάμε τα άλλα κανελένια δεντράκια που είχα φτιάξει πέρυσι:

cinammon parfume5
http://mpiskotoupoli.blogspot.gr/2013/12/blog-post_31.html

Να έχετε μία μυρωδάτη,κανελένια εβδομάδα!!!

14 σχόλια:

  1. Μοσχομυριστές δημιουργίες Ιωάννα!
    Καλή Σαρακοστή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διακοσμητικά, χρηστικά και φυσικό αποσμητικό για το σπίτι...υπέροχα Ιωάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ξέρεις εμένα Χριστίνα,είμαι για απλές κατασκευές!Οι κανέλες μου άρεσαν γιατί έδιναν ένα ιδιαίτερο στυλ!Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  3. Γεια σου Ιωάννα, με τις όμορφες δημιουργίες σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε δουλειά να βρισκόμαστε Ζωή!!Προσπαθώ να τελειώσω διάφορα πράγματα που έχω αρχίσει,καλημέρα!!

      Διαγραφή
  4. κανελα παντου...μα παντου! το λατρευω το αρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μοσχομυριστά σουβέρ! Τελικά εμένα μου αρέσει αυτό που του αφαίρεσες το χρώμα! Πολύ ενδιαφέρον αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι τελικά είναι όμορφο,γιατί αρχικά δε μου άρεσε ή μάλλον απογοητεύτηκα,που δεν βγήκε όπως το είχα φανταστεί!Πάντως συνολικά ως ιδέα,τα κανελένια σουβέρ είναι τέλεια!!!Καλό ΣΚ Κατερίνα!!

      Διαγραφή
  6. Αυτά τα σουβέρ με κανέλα μου άρεσαν και εμένα!! Υποθέτω πως ακουμπώντας την ζεστή κούπα ''Ιωάννα η ορμητική' πρέπει να μυρίζουν λίγο περισσότερο?? :))))))
    Το δεντράκι ενώ το θέλω και εγώ για στολίδια του χρόνου, δεν το έχω με το ράψιμο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι όμορφα και μοσχομυριστά αυτά τα σουβέρ!Σιγά είναι πολύ απλό το δεντράκι,2 βελονιές,σάμπως εγώ έχω καμιά εξειδίκευση στο ράψιμο.Ή αν τελικά δε σε πείθω να το δοκιμάσεις,δοκίμασε τα δεντράκια με τις κορδέλες,είναι πολύ γρήγορα,εύκολα και πολύ όμορφα κατά τη γνώμη μου!Καλό ΣΚ Ελεάννα!!!

      Διαγραφή