Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

ΧΑΡΤΙΝΑ ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ


PAPERBASKET

Όλο μαζεύω πολύχρωμες εικόνες περιοδικών,που μου αρέσουν!!Θέλω κάποια στιγμή να φτιάξω μία όμορφη τσαντούλα.Κάθε καλοκαίρι,που o Φραγκίσκος πηγαίνει στην Κρήτη και μένουμε μόνοι μας, λέω ότι θα την φτιάξω,όμως δεν χαρακτηρίζομαι ούτε για την υπομονή μου,αλλά ούτε και για την επιμονή μου.Έτσι,άρχισα να διπλώνω χρωματιστές σελίδες και βλέπουμε...



PAPERBASKET
Έκοψα κάθε σελίδα περιοδικού στη μέση.


PAPERBASKET
Και έπειτα δίπλωσα κάθε κομμάτι σελίδας στη μέση και μετά ξανά στη μέση (το διπλώνουμε με τέτοιον τρόπο ώστε οι άκρες των περιοδικών να είναι διπλωμένες προς τα μέσα).


Τελικά άρχισα το " πλέξιμο" των διπλωμένων σελίδων και με τη βοήθεια του συρραπτικού άρχισε σιγά,σιγά να σχηματίζεται ένα καλαθάκι.


PAPERBASKET



PAPERBASKET


Το καλαθάκι από τις σελίδες των περιοδικών είναι πολύχρωμο,χαριτωμένο,αλλά "μη μου άπτου",μπορούμε να βάλουμε μέσα κάτι ελαφρύ.


PAPERBASKET
Το σχήμα βγήκε λίγο περίεργο ή απλά ενδιαφέρον.


Ενώ το καλαθάκι με τις σελίδες από εφημερίδες,είναι ασπρόμαυρο και αρκετά ανθεκτικό.


PAPERBASKET


Νομίζω θα έδειχνε όμορφο και με τα κόκκινα αυγά!


PAPERBASKET


 Βέβαια το πιο όμορφο χάρτινο καλαθάκι το έφτιαξε ο Φραγκισκάκος μου στο σχολείο,καλαθάκι κοτούλα!!!


EASTER
Οι δημιουργίες του Φραγκίσκου στο σχολείο:αυγοθήκη-κοτοπουλάκι,κάρτα-λαγός και καλαθάκι-κοτούλα.Toυς τελευταίους μήνες δεν ασχολούμαι με τη διακόσμηση του τζακιού,την έχει αναλάβει ο Φραγκισκάκος με τις κατασκευές του.


Να έχετε μία όμορφη Πασχαλινή ημέρα!!!


EASTER


Και επειδή μπαίνουμε σε περίοδο εορταστική,με ταξίδια,βόλτες,παρέες και ελάχιστη επαφή με την τεχνολογία, σας εύχομαι, ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!Να ξεκουραστείτε,να συναντήσετε αγαπημένα πρόσωπα,να χαμογελάσετε,να χαρείτε την Ανάσταση,να απολαύσετε κάθε στιγμή,απλά να περάσετε υπέροχα!!!

8 σχόλια:

  1. υπεροχο βγηκε!!!! και τελειως ανακυκλωσιμο! βεβαια εγω για να πω την αμαρτια μου...δε νομιζω οτι εχω την υπομονη να το φτιαξω, αλλα βεβαια ποτε δεν ξερεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει Ζήνα!!Δεν θέλει πολύ χρόνο,οπότε εντάξει δεν νομίζω να εξαντλήσεις την υπομονή σου,εκτός αν αρχίσεις την όμορφη"τσαντούλα"που έλεγα!Καλημέρα Ζήνα!!

      Διαγραφή
  2. Θα συμφωνήσω με την Ζίνα πως εκτός από όμορφο είναι και η έννοια της ανακύκλωσης. Χαρά στην υπομονή σου να το φτιάξεις... Καλό Πάσχα Ιωάννα μου να περάσεις τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χριστίνα,ελπίζω να πέρασες υπέροχα,Χρόνια Πολλά!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ μου άρεσε Ιωάννα μου! Θα το επιχειρήσω με την πρώτη ευκαιρία! Βάζει μέσα και ένα μικρό δωράκι ή μπισκοτάκια και το προσφέρεις! Καλή Ανάσταση εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία,περιμένω να δω φωτογραφίες από τα όμορφα καλαθάκια σου!!Χρόνια Πολλά Κατερίνα,ελπίζω να πέρασες υπέροχα!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα να έχεις
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία Έλενα!!Χρόνια πολλά,ελπίζω να πέρασες υπέροχα!!

      Διαγραφή