Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΡΟΛΟΙ

 
 
the old clock
 
Εδώ και πολύ καιρό στο κουτί με τα λογής που μαζεύω για κατασκευές,βρίσκονται κάμποσα  παλιά cd.Όλο έλεγα κάτι να τα κάνω και όλο παρέμεναν ανέγγιχτα.Τελικά τυχαία βρέθηκα μπροστά σε αυτές τις εκτυπώσεις και αμέσως το μυαλό μου πήγε στα cd.


Clock Face Collage Free Printable from KnickofTime.net
http://knickoftime.net/2015/01/clock-face-tin-can-craft.html

Η διαδικασία απλή και εύκολη.Εκτύπωση,ατλακόλ και ξανά ατλακόλ από πάνω για να γίνουν αδιάβροχα τα cd μας.


the old clock1

the old clock2

Το αποτέλεσμα μου αρέσει πολύ,γιατί είναι υπέροχες οι εκτυπώσεις των ρολογιών.Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα νέα σου cd ως σουβέρ,ή να φτιάξεις μια vintage γιρλάντα ή...για δείτε...



French Larkspur: Painted floors and spring decor in the Family Room
http://frenchlarkspur.blogspot.gr/2013/02/painted-floors-and-spring-decor-in.html



Great Website for inexpensive home decor (Especially that antique or cottage look stuff)
http://frugalflourish.blogspot.gr/2011/04/10-ways-to-display-dishes.html



Great look that can be yours from the items at Antiques and More at Staley Road Champaign Il.
http://lovefrenchbulldogs.tumblr.com/post/99803945802


6c67d20927528a36289e6b9ab6883ec1.jpg 420×600 - http://myshabbychicdecor.com/6c67d20927528a36289e6b9ab6883ec1-jpg-420600/
squidoo.com


DIY Paper Doll Ornament
http://www.handmadecharlotte.com/holiday-decorating-with-kids/



Παλιά ρολόγια παντού!!


















Beautiful "time" worn Wall Clock.
greigedesign.blogspot.com


















Εντάξει αυτό δεν είναι παλιό,αλλά είναι πρωτότυπο με τα φλυτζανάκια!


 
Τα δικά μου ρολόγια αν και αρχικά προορίζονταν για μια γιρλάντα,τελικά περιμένουν υπομονετικά πάνω στο τζάκι να αποφασίσω τι πραγματικά θέλω να τα κάνω..
 
the old clock2
 

the old clock3
 
Ώσπου εγώ να αποφασίσω..δυναμώστε την ένταση,απολαύστε το τραγούδι



και βγάλτε ότι ρολόγια έχετε καταχωνιασμένα από εδώ και από εκεί και δημιουργήστε όμορφες γωνιές!!

14 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες όλες οι ιδέες που μας έδωσες!! Πολύ καλή η σκέψη επαναχρησιμοποίησης των παλιων cd s!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βέρα!!Και εγώ χάρηκα που μερικά παλιά cd μου βγήκαν από το κουτί της ανακύκλωσης και χρησιμοποιήθηκαν!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία η μεταμόρφωση τους!! Έχω και εγώ κάποια παλιά CD και δεν είχα ιδέα τι να τα κάνω!!! Τώρα όμως κάπου πάει το μυαλό μου... ;)
    Περιμένω να δω που κατέληξαν! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ να δω τι ιδέα σου έδωσα για τα παλιά cd Ελεάννα!!!Όσο για τα δικά μου,δεν βλέπω να αποφασίζω τι θα τα κάνω!

      Διαγραφή
  3. Και εγώ που τόσο καιρό τα πέταγα, θα έχω το νου μου από εδώ και πέρα.
    Πολύ ωραία ιδέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα δεν πετάμε και τα παλιά cd είναι ωραίο υλικό με ενδιαφέρον σχήμα,οπότε δεν το πετάμε!!Η λύση του σουβέρ είναι η πιο απλή και εύκολη!Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ έξυπνη ιδέα! Και έχω και τόσα άχρηστα cd πλέον! Πολύ μου άρεσε για να τα κάνω σουβέρ! Thanks για την έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιο εύκολο πράγμα που μπορείς να κάνεις με τα παλιά cd είναι να τα χρησιμοποιήσεις ως βάση για να φτιάξεις σουβέρ και η δημιουργία αρχίζει,γιατί μπορείς να κολλήσεις ότι θέλεις πάνω και να φτιάξεις ότι σουβέρ θέλεις.Καλημέρα Κατερίνα!!

      Διαγραφή
  5. Όπως και να τα χρησιμοποιήσεις αυτή η αίσθηση του παλιού που δίνουν θα είναι υπέροχα. Πολύ έξυπνη ανακύκλωση Ιωάννα μου. Καλή συνέχεια & καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως βρήκα την κατάλληλη εκτύπωση,αυτή η αίσθηση του παλιού είναι που μου αρέσει και εμένα Χριστίνα.Προς το παρόν είναι αφημένα πάνω στο τζάκι,δεν έχω όρεξη για πολλά,πολλά,απλά περιμένουν...Καλημέρα Χριστίνα!!

      Διαγραφή
  6. Απορώ πως γίνεται να αγαπάμε όλοι τα ρολόγια, ενώ έχουμε πρόβλημα με τον χρόνο, που περνά και φεύγει..! Οι φωτό είναι υπέροχες. Είναι άπειρες οι διακοσμητικές προτάσεις με ρολόγια κι είναι όλες πολύ γουστόζικες. Καλημέρα, καλή εβδομάδα και καλώς σε βρήκα! Petra

    Υ.Γ Τελικά είναι κάποια cd που είναι ωραιότερα ως ρολόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Πέτρα!!!Πράγματι ένα θέμα με το χρόνο τον έχουμε και εγώ ακόμα πιο μεγάλο,αφού ποτέ δεν μπορώ να τον υπολογίσω σωστά,οπότε είμαι μονίμως καθυστερημένη!Λες με τα τόσα ρολογάκια-cd γύρω μου να γίνω πιο συνεπής;Καλημέρα!!

      Διαγραφή