Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΧΑΛΚΟΣ-ΜΑΥΡΟΠΙΝΑΚΑΣ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ Χ


flowers,copper,blackboard collage

 Κάθε μέρα έχω δύο ώρες όπου περιφέρομαι στα μέσα μεταφοράς της πρωτεύουσας , οπότε άπλετος χρόνος για να χαθώ στις σκέψεις μου.Επίσης , στις διάφορες δραστηριότητες του Φραγκισκάκου,αν δεν χάνομαι στις σελίδες κάποιου βιβλίου,χάνομαι στις αμέτρητες λίστες και κατασκευές,που θέλω να αρχίσω ή θέλω να τελειώσω ή απλά θέλω.Αμέτρητες λίστες,αμέτρητα θέλω!!

Μερικά από τα θέλω μου,πραγματοποίησα τελικά και έτσι πείραξα λίγο τα κεράκια που έχω από το γάμο μου(α και να μην ξεχνάω να τα ανάβω πιο συχνά!!),καθώς και ένα καπάκι από κάδο σκουπιδιών που άλλαξε και βρήκε καινούργιο ρόλο μέσα στο σπίτι!!

flowers,copper,blackboard
Έτσι ήταν μετά από την τελευταία μου παρέμβαση.

Οι ιδέες για ανανέωση των κεριών άπειρες ,αλλά εγώ θυμήθηκα μία όμορφη λουλουδάτη χαρτοπετσέτα που είχα πάρει για να φτιάξω ένα  καπέλο φωτιστικού,το οποίο δεν έγινε ποτέ.

flowers,copper,blackboard1

Σκέφτηκα πως θα είχε πιο όμορφο αποτέλεσμα να "κολλήσω"την χαρτοπετσέτα μου πάνω στο κερί,λιώνοντας το κερί με το μπιστολάκι,όπως είχα κάνει εδώ. Τελικά δεν κερδίζεις τίποτα με αυτήν την μέθοδο στην προκειμένη περίπτωση,οπότε απλά ατλακόλ και κόλλημα της χαρτοπετσέτας μας και έπειτα ξανά ατλακόλ από πάνω για πιο  ανθεκτικό αποτέλεσμα.

flowers,copper,blackboard2

flowers,copper,blackboard3
Αρχικά σκεφτόμουν να αλλάξω και τα δύο κεράκια,αλλά τελικά άλλαξα μόνο το ένα.

Ο δύσκολος κριτής μου,ο Φραγκισκάκος,είπε πως του αρέσει πολύ ,το καινούργιο λουλουδάτο μας κερί.

Όμως ήθελα να "παίξω" και άλλο με χαρτοπετσέτες και σκέφτηκα να φτιάξω ένα στρογγυλό δίσκο υδρόγειο,βρήκα ένα πλαστικό από κάποια τούρτα...αλλά μετά βρέθηκα μπροστά σε αυτό το καπάκι από κάποιον παλιό κάδο σκουπιδιών,που βρισκόταν σε "αποσύνθεση" στην αποθήκη και άφησα τον πλαστικό δίσκο,άφησα και την υδρόγειο και πήρα το χρώμα μου σε spray.

flowers,copper,blackboard4

flowers,copper,blackboard5

Αλλά να κάνω και μία τσαχπινιά με μπογιά μαυροπίνακα.Θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί,σα βάση για κεριά,σα δίσκος,αλλά και ως πίνακας για να γράψουμε κάποιο μήνυμα.

flowers,copper,blackboard6

Όσο και αν προσπάθησα,ίσως να έπρεπε να προσπαθήσω και άλλο, ο μαυροπίνακας δεν έγινε ένας τέλειος κύκλος,όπως ήθελα αρχικά,οπότε το άφησα και εγώ όπως βγήκε (τουλάχιστον προς το παρόν).

flowers,copper,blackboard7

Έτσι, προς το παρόν ο φωτεινός και σκοτεινός παράλληλα, καινούργιος μου δίσκος έχει συγκεντρωμένα μερικά κεράκια,γύρω από την ανυποψίαστη,γλυκιά φώκια,που έχει αδυναμία ο Φραγκισκάκος!

flowers,copper,blackboard8

flowers,copper,blackboard9

Καλοκαιρινό,ζεστό Σαββατοκύριακο εν όψει,να περάσετε υπέροχα!!!Καλημέρα!!!

8 σχόλια:

  1. Μια χαρά έμπνευση νομίζω ότι σε γεμίζουν τα ΜΜΜ Ιωάννα μου! Η φώκια είναι μια γλύκα! Πολύ τη ζήλεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι η ώρα που το μυαλό ταξιδεύει,τόσο που μπορεί να περάσω και τη στάση που κατεβαίνω!!Καλημέρα Κατερίνα!!!

      Διαγραφή
  2. Το λουλουδάτο κερί και εμένα μου αρέσει!! Βέβαια θα πρέπει να το έχεις το νου σου όταν το καις μην γίνει καμία στραβή με τη χαρτοπετσέτα.. Με το δίσκο δε κατάλαβα τι έπαθες γιατί δε σου βγήκε ο κύκλος? Δε πήγε η μπογιά στα πλάγια? Ωραία ιδέα όμως το καπάκι να το κάνεις δίσκο για κεριά!! Καλημέρα Ιωάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ιδέα καλή ήταν για το καπάκι,αλλά η υλοποίηση απέτυχε!!Ήθελα στο χάλκινο πλέον καπάκι να δημιουργήσω έναν τέλειο κύκλο μαυροπίνακα,αλλά δεν μου βγήκε και όσο προσπαθούσα να το διορθωσω χειροτέρευε,οπότε το άφησα ως είχε.Καλημέρα Ελεάνα!!!

      Διαγραφή
  3. η πληρης ανακύκλωση! ο δισκος απαιχτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μπορούσε να γίνει και καλύτερος,αλλά καλός είναι!!Καλημέρα Ζίνα!!

      Διαγραφή
  4. Το κερί απίθανο! Για να σου βγεί τέλειος ο κύκλος του μαυροπίνακα έπρεπε πρώτα να βάψεις το μαύρο, να το καλύψεις με ένα μικρότερο στρογγυλό καπάκι και μετά να εφαρμόσεις το χάλκινο χρώμα. Όταν σηκώσεις το μικρότερο καπάκι (κύκλο) θα είναι τέλειος ο κύκλος από κάτω. Την επόμενη φορά μπορείς να το εφαρμόσεις έτσι... τέλεια η ιδέα να το κάνεις δίσκο! Καλή Κυριακή Ιωάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτα το μαύρο έβαψα και μετά έβαλα ένα χάρτινο κύκλο και έβαψα με το σπρέι.Όμως έβαλα πολύ χρώμα με το σπρέι και πέρασε από το πλάι του χάρτινου κύκλου και όσο διόρθωνα,γινόταν χειρότερο και κάπου εκεί το εγκατέλειψα(έχουμε πει για την υπομονή μου)!Καλημέρα Χρίστίνα!!!

      Διαγραφή