Κυριακή 10 Ιουλίου 2016

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΣΤΟΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ


mia mikri despoinis

Πριν μερικά χρόνια είχα αγοράσει ένα φόρεμα,όπου είχε περασμένες σαν κολιέ, ξύλινες χάντρες.Δεν μου άρεσαν και έτσι τις είχα βγάλει αμέσως και από τότε οι χάντρες καθόντουσαν υπομονετικά και περίμεναν.

mia mikri despoinis1

Πριν κάμποσο καιρό, βρήκα αυτές τις εικόνες στο pinterest,οπότε αμέσως σκέφτηκα τις ξύλινες χάντρες μου και η ιδέα ενός παιχνιδιάρικου κολιέ,μπήκε στο μυαλό μου.
Γενικά λατρεύω τα σκουλαρίκια,αλλά έχω αδυναμία και στα κολιέ,άσχετα αν δεν τα φοράω πολύ συχνά!!

https://www.bloglovin.com/blogs/craftberry-bush-13345797/wooden-bead-doll-necklace-4174429165

Holzkugelköpfekette:
http://pysselbolaget.se/en/2015/01/20/make-doll-face-necklace/

little girl necklace made out of wood beads:
http://lespoisplumes.canalblog.com/archives/2013/09/09/27984351.html

Πριν το Πάσχα με είχε πιάσει δημιουργικός οίστρος (λέμε τώρα) και είχα αρχίσει μερικά πράγματα,τα οποία βέβαια δεν πρόλαβαν να ολοκληρωθούν,γιατί φάση ήταν και πέρασε.Έτσι είχα βγάλει τα χρώματα και έβαφα ότι έβρισκα μπροστά μου.

mia mikri despoinis2

Οι ξύλινες χάντρες μου περασμένες στο ξυλάκι του σουβλακιού περιμένουν υπομονετικά να στεγνώσουν

mia mikri despoinis3

και έπειτα να μεταμορφωθούν.Μια μικρή δεσποινίς άρχισε σιγά,σιγά να ξεπροβάλλει.

mia mikri despoinis4

Οι δεσποινίδες έγιναν δύο.Λίγο χοντρά χείλη έχει η πρώτη,

mia mikri despoinis5

οπότε ξανά βάψιμο...

mia mikri despoinis6

τώρα είναι καλύτερα!!

mia mikri despoinis7

mia mikri despoinis8

Οι μικρές δεσποινίδες μας περιμένουν υπομονετικά,να ολοκληρώσουν τον στολισμό τους..

mia mikri despoinis9

και να βγουν βόλτα στην ηλιόλουστη ημέρα (η δεξιά δεσποινίς το έριξε κιόλας στον χορό!!)!!

mia mikri despoinis10

Η μία θα ταξιδέψει στην Κρήτη,Αντιγόνη διάλεξε ποια θες(θες δε θες),ενώ η άλλη ταιριάζει τέλεια με το μονόχρωμο μπλουζάκι μου!!!

mia mikri despoinis11

Και πάνω που οι μικρές δεσποινίδες μου ήταν έτοιμες να σας πουν ένα γεια,ήρθε η ιδέα από την ντουλαπίτσα μας να στολίσουμε ένα καπέλο και να σας το δείξουμε!!Έτσι οι μικρές δεσποινίδες ανέβηκαν πάνω σε ένα καουμπόικο καπέλο(αυτό είχα εύκαιρο) και άρχισαν τις πόζες!!
mia mikri despoinis12

mia mikri despoinis13

mia mikri despoinis14

Τι λέτε;Όπου και αν σταθούν οι μικρές δεσποινίδες μου, δεν είναι υπέροχες;
Καλή υπόλοιπη Κυριακή!!!

Φθινόπωρο 2017: μία ακόμα μικρή δεσποινίς φτιάχτηκε για μία φίλη!!Κρίμα που τελειώνουν οι ξύλινες χάντρες!!


4 σχόλια:

  1. Ιωάννα μου εξαιρετικές!!!!
    Να σου παραγγείλω μια;;;!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν Ζωή,μόλις κάτσω λίγο σπίτι,σε πρώτη ευκαιρία θα φτιάξω μία και για εσένα!!Καλημέρα!!!

      Διαγραφή
  2. Δεν είχα ξαναδεί κάτι αντίστοιχο και πολύ μου αρέσει! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα και εγώ αγαπώ την μικρή δεσποινίδα μου!!Καλό ΠΣΚ!!!

      Διαγραφή