Κυριακή 14 Αυγούστου 2016

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ : ΠΕΤΡΑΔΑΚΙ,ΠΕΤΡΑΔΑΚΙ..


small stones in decoration collage

Πετραδάκι,πετραδάκι για τα σένα (ντουλαπίτσα) το 'χτισα...

Ένα δειλινό του Ιουλίου μας βρήκε σε μία όμορφη παραλία με πέτρες..


small stones in decoration

και εγώ και ο μικρός μου βοηθός πιάσαμε αμέσως δουλειά..

small stones in decoration1

Σ'ένα μήνα σχεδόν,θα είμαστε πρωτάκια και έτσι αρχίσαμε να γράφουμε την αλφαβήτα,ώστε να σχηματίσουμε λέξεις.
Μαζέψαμε πολλές πέτρες και όταν επιστρέψαμε σπίτι αρχίσαμε τη ζωγραφική.


small stones in decoration2

small stones in decoration3
Οι αριστερές πετρούλες ζωγραφισμένες από τον Φραγκισκάκο,πάνω αστυνομικοί σε αποστολή και κάτω ουράνιο τόξο και βροχή!!

small stones in decoration4
Καβουράκια,ηλιοβασιλέματα και αγάπη!!
small stones in decoration5
Εδώ η φύση,έφτιαξε ένα πέτρινο πουλάκι,εμείς απλά προσθέσαμε λίγο κίτρινο χρώμα.

small stones in decoration6
Η θάλασσα μας χάρισε όλη της την αγάπη.

small stones in decoration7
Και αυτή η πέτρα,αμέσως μου θύμισε κυπαρίσσι.

small stones in decoration8
Και έπειτα ένας γλάρος,άφησε τη χάρτινη συντροφιά του και κόλλησε μαζί μας (χαρτοπετσέτα+κόλλα=decoupage)

Σε πόσα αμέτρητα, υπέροχα πράγματα,μπορεί να μεταμορφωθεί μία τόσο δα πετρούλα; Κάποια στιγμή είχα δει εδώ ,την ιδέα για χαλάκι φτιαγμένο από πέτρες( που κάποια στιγμή θα το φτιάξω) και σκέφτηκα να φτιάξω κάτι άλλο.
Ένα κομμάτι από παλιό τζην, πετρούλες, κόλλα και η βοήθεια από τα μικρά χεράκια του θησαυρού μου.

small stones in decoration9


Κόλλησα ότι πέτρες είχα,απλώς προσπάθησα να είναι επίπεδες.


small stones in decoration10

Ήθελα να φτιάξω ένα πέτρινο ράνερ για το τραπέζι του μπαλκονιού.Ήθελα κάτι που να υπάρχει μόνιμα στο τραπέζι και να στερεώνει και το τραπεζομάντηλο , να μην το παίρνει ο αέρας,οπότε καταλήξαμε σε αυτό.Μου αρέσει η αύρα της θάλασσας που υπάρχει στο τραπέζι μου με αυτό το πέτρινο ράνερ.

small stones in decoration11

Πριν λίγο καιρό είχα δει μία υπέροχη ιδέα από την φραουλίτσα, όπου απλά κολλάς κεράκια πάνω σε πετρούλες και έτοιμα τα κηροπήγια μας.Είναι η υπέροχη κατασκευή του λεπτού,βρίσκεις πέτρα,κεράκια και με έναν αναπτήρα λιώνεις λίγο το κεράκι και το κολλάς στην πέτρα!!Μου άρεσε πάρα,πάρα πολύ η ιδέα,οπότε βουαλά και το δικό μου διπλό πέτρινο κηροπηγιάκι και σίγουρα θα ακολουθήσουν και άλλα.



small stones in decoration12

Οπότε εκεί στις παραλίες που λιάζεστε,μαζέψτε και καμία πετρούλα, κανένα κοχυλάκι,όλο και σε κάτι όμορφο θα το μετατρέψετε!!Καλό υπόλοιπο τριήμερο,καλά να περνάτε,όπου κι αν είστε!!Έχει τόσες ομορφιές η Αθήνα και το κάθε μέρος,οπότε μην γκρινιάζετε που ξεμείνατε πίσω,απλά απολαύστε τις όμορφες στιγμές!!!

2 σχόλια:

  1. Καλά το ράνερ είναι καταπληκτικό αλλά και το καβουράκι μου έκλεψε την καρδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα μου αρέσει πολύ το ράνερ,όσο για το καβουράκι,με τόσες πετρούλες από εδώ και από εκεί,θα ζωγραφίσουμε τα πάντα!!Καλή εβδομάδα Κατερίνα!!!

      Διαγραφή