Κυριακή 7 Αυγούστου 2016

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ:ΚΑΡΠΟΥΖΕΝΙΑ ΡΟΦΗΜΑΤΑ


watermelon beverages

Κάθε Παρασκευή ανυπομονώ να ανοίξω τα e-mail μου για να δω την νέα αποστολή δημιουργικότητας από την ντουλαπίτσα μας !!!Πάντα σκέφτομαι ωραία αποστολή,θα φτιάξω αυτό  ή αυτό και τελικά πάντα καταλήγω την τελευταία ημέρα να τρέχω να φτιάξω αυτό που ήθελα ή να μην φτιάχνω τίποτα τελικά.
Αυτήν την εβδομάδα στον καλοκαιρινό μαραθώνιο Δημιουργικότητας της, είχαμε να φτιάξουμε ένα εύκολο,δροσιστικό,γευστικό ρόφημα, για να υποδεχτούμε τον καλοκαιρινό Αύγουστο,τον μήνα των διακοπών για τους περισσότερους!!!


Εμείς, εγώ και ο Βασίλης, είμαστε εδώ στην Αθήνα τα δυο μας και αφού η ντουλαπίτσα μας παροτρύνει,φτιάξαμε δύο δροσιστικά ροφήματα για να απολαύσουμε στο μπαλκόνι του σπιτιού μας,όσο μας βλέπει,γιατί βολτάρουμε συνεχώς!!

Για αρχή, γρανίτα καρπούζι,με τη συνταγή της Άσπας.

Όταν βρεθούμε έξω,όπου και να βρούμε γρανίτα καρπούζι την επιλέγουμε αμέσως.Άλλες φορές είναι καλή και άλλες όχι.Όμως η συγκεκριμένη είναι νόστιμη,δροσερή και φυσική,χωρίς προσθήκες ζάχαρης κτλ.Η συνταγή πανεύκολη,καρπούζι και παγάκια σε αναλογία 1:1.Εγώ με μία κούπα καρπούζι και μία παγάκια (αφού τα χτύπησα στο μπλέντερ) , έφτιαξα ένα ποτήρι γρανίτα καρπούζι!!

watermelon beverages1

Και έπειτα smoothie καρπούζι,με τη συνταγή που βρήκα εδώ.

Μία φέτα καρπούζι,μισή μπανάνα, ένα ακτινίδιο,μία κουταλιά γιαούρτι άπαχο(έβαλα ότι γιαούρτι είχα,γιατί που να ψάχνω άπαχο γιαούρτι Κυριακάτικα;),λίγο χτύπημα στο μπλέντερ και το smoothies μας είναι έτοιμο (με αυτά τα υλικά βγήκαν 3 ποτήρια smoothie)!!Μην ξεχάσετε τα υλικά σας,τα φρούτα, να είναι παγωμένα για καλύτερο αποτέλεσμα,εγώ το ξέχασα,το καρπούζι ήταν ζεστό και ως ανυπόμονα παιδάκια δοκιμάσαμε σχετικά ζεστό smoothie.

watermelon beverages2

Αυτές τις συνταγές της έχω δει καιρό,αλλά όλο ανέβαλλα να τις δοκιμάσω,ευτυχώς που έχουμε και τη ντουλαπίτσα μας να μας παροτρύνει να φτιάχνουμε πράγματα!!Είναι πολύ νόστιμα,δροσερά και καλοκαιρινά ροφήματα και το πιο σημαντικό για έμενα, ότι δεν έχουν ζάχαρη,οπότε μπορεί να πιει άφοβα και ο Φραγκισκάκος μου.Μόλις γυρίσουμε όλοι μαζί πίσω στην Αθήνα,θα του τα φτιάξω και ελπίζω να τα ευχαριστηθεί όπως και εμείς!!Καλό καρπουζένιο βράδυ Κυριακής,αύριο Δευτέρα, δουλειά,αλλά σιγά μη σκάσουμε, ας κάνουμε την κάθε ημέρα μας, μέρα διακοπών όπου και να είμαστε!!!Καλό βράδυ!!!

4 σχόλια:

  1. Έπεσες στην περίπτωση που έχω ένα καρπούζι που δε λέει! Θα γίνει ρόφημα άμεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίες συνταγές και οι δύο και δροσίστηκα μόνο που τις διάβασα. Αλλά πάω να μου φτιάξω και εμένα μια! Μάλλον με smoothie θα αρχίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και εμείς ξεκινήσαμε την Κυριακή μας με smoothie (και γενικά έφτιαξα πλούσιο πρωινό),αλλά τώρα πρέπει να βρω ευκαιρία να φτιάξω και το υπέροχο,όπως φαίνεται λιχουδιτσίνο σου!!!Καλημέρα Άννα!!!

      Διαγραφή