Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2016

ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΑΣΕ , ΩΡΑ ΓΙΑ ΚΟΛΟΚΥΘΕΣ Ή ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ;


autumn time for pumpkin or not collage

Λίγο που δεν έχω όρεξη-χρόνο για κατασκευές, λίγο που οργανώνω ακόμα τις φωτογραφίες του καλοκαιριού, έτσι και αυτή η ανάρτηση θα είναι γεμάτη εικόνες,γεμάτη χρώματα,γεμάτη ταξίδι.Μία ανάρτηση καλοκαιρινή,αλλά και φθινοπωρινή παράλληλα!


Κάθε Πάσχα και καλοκαίρι, εκτός λίγων εξαιρέσεων, ταξιδεύουμε ως την Κρήτη, στα Χανιά ,για να δούμε τους γονείς μου και την αδερφή μου και για να δουν τον μικρό μας θησαυρό, που τόσο τους λείπει!!Έτσι και φέτος πήγαμε στα Χανιά και μία ημέρα όπου είχε αέρα και τα κύματα στην παραλία,που πηγαίνουμε συνήθως ήταν βουνό, πήγαμε στο Μαράθι, στο Ακρωτήρι, όπου μας περίμενε μία γαλήνια, "εξωτική" θάλασσα.Είχα να πάω πολλά χρόνια εκεί,ο Βασίλης και ο Φραγκισκάκος πήγαιναν πρώτη φορά και σίγουρα από εδώ και πέρα,θα την επισκεπτόμαστε συχνά!!

autumn time for pumpkin or not

autumn time for pumpkin or not 1

autumn time for pumpkin or not 2

autumn time for pumpkin or not 3

Ένας ακόμα λόγος που μου άρεσε το Μαράθι ,ήταν που όλα τα cafe, εστιατόρια,που βρίσκονται ακριβώς από πάνω από την παραλία,είχαν στη διακόσμηση τους πολλές κολοκύθες που λατρεύω!!!Τέλος Αυγούστου,ετοιμαζόντουσαν για τον φθινοπωρινό Σεπτέμβρη!!

autumn time for pumpkin or not 4

autumn time for pumpkin or not 5

autumn time for pumpkin or not 6

autumn time for pumpkin or not 7

autumn time for pumpkin or not 8

1η Οκτώβρη σήμερα, μάλλον πρέπει να στολίσω και εγώ το σπίτι με τις κολοκυθούλες μου!!!Εσείς τι καλό "κολοκυθένιο" φτιάχνεται ή μήπως είστε ακόμα "κολλημένοι"σε καμιά παραλία;Καλό μήνα!!!

12 σχόλια:

  1. καλο μηνα Ιωαννα μου!! Κι εμεις τις αγαπαμε τις κολοκυθες... Εγω μεχρι και ντονατ τις κανω!!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ελπίδα!!Εγώ προς το παρόν μόνο στη διακόσμηση τις χρησιμοποιώ,δεν έχω φτιάξει καμία συνταγή με κολοκύθα!Ντόνατς κολοκύθας,ακούγεται πολύ καλό,συνταγή μας έχεις δείξει;;Καλημέρα!!!

      Διαγραφή
  2. Καλο μηνα κουκλα!!!! λατρευω και εγω τις κολοκυθες και μου εβαλες ιδεες τωρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ζήνα!!!Είμαι περίεργη να δω τι σκέφτηκες...καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα Ιωάννα μου! Υπέροχες φωτογραφίες! Λέω να πειραματιστώ και εγώ φέτος με κολοκύθα να δω τι θα βγει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Κατερίνα,περιμένω να δω τι όμορφο θα φτιάξεις!!!Καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή
  4. Ακόμη κι εγώ που δεν είμαι φθινοπωρινός τύπος έχω ασχοληθεί με τις κολοκύθες σε κάποια ανάρτηση μου. Καλό φθινόπωρο Ιωάννα μου :)

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα οι κολοκύθες είναι υπέροχες,ποιος μπορεί να τους αντισταθεί;Καλό βράδυ Χριστίνα!!!

      Διαγραφή
  5. Ιωάννα στη Κρήτη τέλος Αυγούστου είναι η εποχή της συγκεκριμένης κολοκύθας-φλασκί. Και εμάς είχαν βγει οι πρώτες μέχρι να φύγουμε όμως δε χωρούσαν να πάρω μαζί μου (η βαλίτσα ήταν γεμάτη κρητικά προϊόντα) διαφορετικά και εγώ θα στόλιζα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήξερα πως λέγονται φλασκί οι συγκεκριμένες κολοκύθες.Τόσες πολλές στολισμένες δεν είχα δει ξανά και ενθουσιάστηκα!!!Καλό βράδυ Ελεάνα!!!

      Διαγραφή
  6. Τις έχω ήδη βάλει στο σπίτι μου από τα τέλη Σεπτέμβρη! Μικρές, σε διάφορα χρώματα και σχήματα! Να μάς έκανε και ο καιρός την χάρη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχες πρέπει να είναι οι κολοκύθες σου Δήμητρα!!!Όσο για τον καιρό,άσε τον, καλός είναι,βαριέμαι να κατεβάζω χειμωνικά!Καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή