Πέμπτη 20 Απριλίου 2017

ΕΧΕΤΕ ΠΑΛΙΟΥΣ ΞΥΛΟΜΠΟΓΙΑΔΕΣ; ΚΑΝΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΙ


jewellery with colored pencils

Μου αρέσουν τα κοσμήματα και δεν είναι απαραίτητο να είναι ακριβά για να τα αγαπώ.
Έτσι βλέποντας αυτά τα μικροσκοπικά μισοτελειωμένα χρώματα,στο μυαλό μου ήρθαν κάτι όμορφα κολιεδάκια φτιαγμένα από ξυλομπογιάδες.


Σχετική εικόνα
http://meacolpa.net/2014/02/14/%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B5-%CF%84%CE%B1-%CF%87%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AC-%CE%BC%CE%BF%CE%BB%CF%8D%CE%B2%CE%B9%CE%B1/

https://www.designmom.com/diy-colored-pencil-jewelry/#more-13033

Μα δεν είναι υπέροχα;Με αυτές τις εικόνες στο μυαλό μου ξεκίνησα πασιχαρής να φτιάξω κολιεδάκια.Πήρα τους σχεδόν τελειωμένους ξυλομπογιάδες του Φραγκισκάκου και ξεκίνησα.


jewellery with colored pencils2

Πίστευα πως με ένα καρφί και το σφυρί θα κατάφερνα να ανοίξω κάθετες τρύπες,για να περάσω το κορδόνι μου από τους ξυλομπογιάδες.Χρησιμοποίησα πιο χοντρό και πιο λεπτό καρφάκι,αλλά το αποτέλεσμα ήταν αποτυχία.Γιατί όσο προσεχτικά και αν κάρφωνα,οι ξυλομπογιάδες μου τελικά άνοιγαν στη μέση.

jewellery with colored pencils3

Έπειτα πήρα ένα κοφτερό μαχαίρι με δοντάκια και άρχισα να κόβω τους ξυλομπογιάδες μου,για να φτιάξω ξύλινες χάντρες.
Το κόψιμο με ταλαιπώρησε λίγο και αφού χρησιμοποίησα και γυαλόχαρτο,οι χάντρες μου ήταν αρκετά καλές στα δικά μου μάτια.

jewellery with colored pencils4

jewellery with colored pencils5

Έπειτα θα κάρφωνα το καρφί μου κατά μήκος,προσπαθώντας να βγει το εσωτερικό κομμάτι του χρώματος από τον κάθε ξυλομπογιά (για να περάσω από εκεί το λουράκι),αλλά το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο,πάλι σπάσιμο των ξυλομπογιάδων.

jewellery with colored pencils6

Όμως ήθελα καινούργιο κολιεδάκι οπωσδήποτε!!!Οπότε πήρα όσους ξυλομπογιάδες γλύτωσαν από τα αποτυχημένα μου πειράματα,πήρα και το πλαστικό μου λουράκι και άρχισα να δένω εδώ και εκεί τα χρώματα μου πάνω στο λουράκι.Ενώ για να είναι πιο σταθερά, κόλλησα και κάθε χρώμα πάνω στο λουράκι με το πιστόλι σιλικόνης!!


jewellery with colored pencils8

Ευτυχώς, το αποτέλεσμα ,αν και απέχει από τα αρχικά μου σχέδια, μου αρέσει πολύ!!!

jewellery with colored pencils9

jewellery with colored pencils10

Το χρωματιστό μου κολιέ είναι έτοιμο να στολίσει τα μονόχρωμα καλοκαιρινά μου μπλουζάκια,ενώ οι ξύλινες χάντρες περιμένουν...που ξέρεις κάποια στιγμή θα έρθει και η σειρά τους!!!

Χρόνια Πολλά,Χριστός Ανέστη με υγεία και πολλή,πολλή αγάπη!!!Τώρα πια είμαστε μία ανάσα από το καλοκαιράκι...καλό βράδυ!!!

6 σχόλια:

  1. σε παραδεχομαι! Δεν το βαζεις κατω με τίποτα!!!! Και το κολιε ακρως εντυπωσιακο και πρωτότυπο!
    Το project αυτο το ειχα και εγω στο μυαλο, αλλα ελεγα να το δοκιμασω με το dremel μου...για να δουμε. αλλιως θα σε αντιγραψω 100%!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξέρεις πόσον καιρό ήθελα να το φτιάξω;Σήμερα το φόρεσα και το καμάρωνα!!Με τα κατάλληλα εργαλεία θα γίνει πραγματικά τέλειο Ζήνα,ανυπομονώ να δω και το δικό σου!!!Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο Ιωάννα μου!!
    Μπράβο σου. Τέλεια ιδέα.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα είχα δει και εγώ και τα ζήλευα ομολογώ αν και το κάνεις να φαίνεται εύκολο τελικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aφού τα έφτιαξα εγώ και χωρίς εργαλεία,μπορεί ο καθένας σίγουρα Κατερίνα!!!Καλή Πρωτομαγιά!!!

      Διαγραφή