Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017

T-SHIRT PEPPA

t-shirt peppa

Πριν λίγες ημέρες,θέλοντας να ευχαριστήσω μία κοπέλα, που μας βοήθησε πάρα πολύ το καλοκαίρι,που  το καραβάκι της ελπίδας ξεκίνησε ένα καινούργιο ταξίδι,είπα να ζωγραφίσω ένα μπλουζάκι για την μικρή Πηνελόπη της.



Οι επιλογές που είχα στο μυαλό μου ήταν δύο.Ή να ζωγραφίσω την peppa,όπως είχα κάνει παλαιότερα στα γενέθλια του Φραγκισκάκου

http://mpiskotoupoli.blogspot.gr/2014/11/blog-post.html

ή την Κοκκινοσκουφίτσα.
Αρχικά έκανα πρόχειρα σχέδια στο χαρτί,

t-shirt peppa1

δηλαδή,όχι μόνο εγώ, αλλά και ο Φραγκισκάκος

t-shirt peppa2

 και τελικά κατέληξα ,ξανά στην peppa.'Ηθελα να βγει όμορφο το μπλουζάκι και είπα να πάω σε δοκιμασμένα μονοπάτια.
Ήθελα όμως να είναι λίγο διαφορετικό από τα άλλα μπλουζάκια peppa που είχα φτιάξει και άρχισα να ξεφυλλίζω τα βιβλία peppa, που πλέον,απλά σκονίζονται στην βιβλιοθήκη μας.Τελικά βλέποντας τις χρωματιστές σελίδες από το βιβλίο τα γενέθλια της peppa,ήξερα τι θα ζωγράφιζα.Μία peppa να κρατάει πολλά,πολλά μπαλόνια,όπου κάθε μπαλόνι θα έκρυβε ένα γράμμα από το όνομα της μικρής Πηνελόπης.Πήρα τα χρώματα μου

t-shirt peppa3

και δημιούργησα!!

t-shirt peppa4


t-shirt peppa5

Και όμορφο και γεμάτο χρώματα και διακριτικά γραμμένο το όνομα της μικρής.


t-shirt peppa6

Το μπλουζάκι διπλώθηκε,

t-shirt peppa7

τυλίχτηκε σε χρωματιστό χαρτί και ταξίδεψε στην μικρή Πηνελόπη.

t-shirt peppa8

Πάντα όταν κάνεις ένα δώρο,που έχεις φτιάξει μόνη σου και ιδιαίτερα από εμένα που δεν είμαι και καμία επαγγελματίας χειροτέχνης, αναρωτιέσαι αν ο άλλος εκτιμήσει αυτό που του έφτιαξες, αν καταλάβει πόσο χρόνο,φροντίδα, αγάπη έβαλες στο δημιούργημα σου και αν τελικά στα μάτια του θα φανεί τόσο όμορφο,όπως φαίνεται στα δικά σου...πιστεύω η Άννα ,η μαμά της μικρής και η μικρή να χάρηκαν το δώρο τους,όσο χάρηκα εγώ όταν το ετοίμαζα!!Τι λέτε,να πάρουμε χρώματα και να δημιουργήσουμε με αγάπη;Καλό βράδυ!!

30/10/2018 : Σχεδόν ένα χρόνο μετά , άλλο ένα t-shirt peppa, φτιάχτηκε, για να κάνει ακόμα μία μικρή δεσποινίς, να χαμογελάσει!!


Μην σταματάτε να δημιουργείτε χαμόγελα γύρω σας!!

14 σχόλια:

  1. Κι εγώ πιστεύω πολύ στο χειροποίητο δώρο και είμαι σίγουρη πως και η μαμά και η κόρη θα χαρούν ιδιαίτερα! Πολύ όμορφη και η σκέψη και η εκτέλεση Ιωάννα μου!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ γλυκιά σκέψη Ιωάννα μου! Καλά αν το έβλεπε η βαφτιστήρα μου θα ξετρελαινόταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα παιδιά,εκτός από την εποχή MIckie-Minie,σίγουρα θα περάσουν και από την εποχή της Peppas!!Kαλημέρα Κατερίνα!!

      Διαγραφή
  3. τα χειροποίητα δώρα ειναι τα καλυτερα! και το μπλουζάκι σκέτη γλυκα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ιωάννα μου, πανέμορφη η ιδέα σου και εκπληκτικό το δώρο σου. Είμαι βέβαιη ότι θα το χαρεί το παιδάκι. Ευχαριστώ για την έμπνευση, θα φτιάξω κι εγώ ζωγραφιστά μπλουζάκια για δωράκια. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι τα ζωγραφιστά μπλουζάκια είναι υπέροχα για δωράκια!!Σε παλιότερο party του Φραγκισκάκου είχα ζωγραφίσει μπλουζάκια για όλα τα παιδάκια!!Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  5. Και εγώ είμαι υπέρ του χειροποίητου δώρου αλλά πολλές φορές πέφτω στη παγίδα να σκεφτώ ότι στους άλλους μπορεί να μην αρέσει ή να μην είναι αυτό που περίμεναν και έτσι πάω και αγοράζω..
    Πολύ ωραίο το ζωγραφισμένο μπλουζάκι και έγινε ακόμα πιο προσωπικό με το όνομα της μικρής!! Πολλά φιλιά Ιωάννα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ αγαπώ τα χειροποίητα δώρα, αλλά δεν μπορούν όλοι να τα εκτιμήσουν,ειδικά όσοι δεν ασχολούνται με την χειροτεχνία!Καλημέρα Ελεάννα!!

      Διαγραφή
  6. Έχω αγκαλιά την μικρή μου Χριστίνα και γράφω στον υπολογιστή.Καθώς μπήκα στο bliog σου,μόλις είδε την Πέπα καθώς είναι και fun,αμέσως άρχισε τη να λέει και να θέλει το μπλουζάκι.Είναι μια πολύ καλή ιδέα και φυσικά τοα αποτέλεσμα δείχνει καταπληκτικό.Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι η χαρά των μικρών είναι μεγάλη γιατί η peppa είναι αγαπημένη πολλών!!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία ιδέα. Η εγγονή μου η Ευγενούλα, θα τρελαθεί από τη χαρά της αν της φτιάξω τέτοια μπλουζάκια.
    Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ εύκολα και δίνουν μεγάλη χαρά,οπότε πρέπει να της φτιάξεις όπωσδήποτε!!Καλημέρα!!

      Διαγραφή