Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΔΩΡΑ ΤΩΝ ΓΙΟΡΤΩΝ

christmas secret gifts

Φέτος τις γιορτές αποφάσισα να συμμετάσχω σε Χριστουγεννιάτικες, μυστικές ανταλλαγές που διοργανώνονται κάθε χρόνο και ετοίμασα από νωρίς τα μυστικά δωράκια μου!!


Όταν δήλωσα συμμετοχή στην μυστική ανταλλαγή της Μαριλένας, είχα αποφασίσει πως στο μυστικό μου ταίρι,θα έφτιαχνα ένα μαξιλαράκι.Όταν έμαθα πως το μυστικό μου ταίρι ήταν η ταλαντούχα και δοτική Νίκη,που μένει στη Βυτίνα, αμέσως το μυαλό μου πήγε σε ένα μαξιλαράκι γεμάτο δέντρα.
Έκανα διάφορες δοκιμές στο χαρτί αρχικά και ένοιωθα πως κάτι του έλειπε..

christmas secret gifts1

christmas secret gifts2

Το κλασσικό και αγαπημένο μου σχέδιο με το αυτοκίνητο, φορτωμένο με το δέντρο, ήρθε να συμπληρώσει το τέλειο μαξιλαράκι για εμένα!!Η αλήθεια είναι ότι μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα!

christmas secret gifts3

Και έτσι το αυτοκίνητο-μαξιλαράκι μου, φορτωμένο με πολλές ευχές ξεκίνησε να βρει την Νίκη και την οικογένεια της!!

christmas secret gifts4

Και η καλή μου Νίκη μαζί με τους θησαυρούς της, τα παιδιά της, έφτιαξε και μου έστειλε όμορφα στολίδια, που μπορεί να έφτασαν μόλις είχα ξεστολίσει το χριστουγεννιάτικο δέντρο, 

christmas secret gifts5

όμως βρήκαν θέση και στολίζουν υπέροχα τα κεράκια μου και τα καμαρώνω συνέχεια!!

christmas secret gifts6

Από αυτά τα όμορφα κομψά,λατρεύω την λεπτομέρεια με την πέρλα,στολίδια θα σας πάω στο κανελλένιο δεντράκι που έφτιαξα για την μυστική ανταλλαγή στολιδιού, που διοργανώθηκε από την  Μαρία Έλενα.

christmas secret gifts7

Μία κανελίτσα,λίγο ύφασμα και μερικά κουμπάκια και το δεντράκι μου ήταν έτοιμο για το ταξίδι του!!

christmas secret gifts8

Ένα δεντράκι έστειλα , ένα άλλο δεντράκι έλαβα. Το όμορφο δεντράκι-στολίδι που έφτιαξε η Νάσια, μαζί με τα μικρά σοκολατάκια και τις ευχές της, ήρθαν να μου δώσουν χαρά λίγο πριν αλλάξει η χρονιά!!

christmas secret gifts9

christmas secret gifts10

Και εκεί που έλεγα πως τα δώρα της blogόσφαιρας είχαν τελειώσει για μένα, ένα πακετάκι ακόμα ήρθε, από την  χρυσοχέρα Ρένα ,που με εξέπληξε πολύ με το δώρο της,που δεν το περίμενα.Χάρηκα πάρα πολύ,που μία από τις όμορφες μπάμπουσκες τις οποίες χάζευα πριν μερικές ημέρες στο blogοσπιτάκι της ,είχε φτάσει στα χέρια μου!!Η όμορφη μπάσκουκα,μαζί με την χειροποίητη κάρτα στολίζουν όμορφα μία γωνιά του σπιτιού μου!!

christmas secret gifts11

Σε ευχαριστώ Νίκη, Νάσια, Ρένα, για τα όμορφα δώρα, που με αγάπη και φροντίδα φτιάξατε για εμένα!!!Στολίζουν όμορφα το σπίτι μου και διατηρούν την μαγεία των Χριστουγέννων, τώρα που τα φωτάκια του δέντρου έσβησαν!!
Ευχαριστώ και εσάς, Μαριλένα και Μαρία Έλενα για τις όμορφες μυστικές ανταλλαγές, που διοργανώσατε!!!
Καλή Χρονιά σε όλους,γεμάτη υγεία,αγάπη,δημιουργικότητα,φίλους,έμπνευση,χαμόγελα,ζωή!!!

12 σχόλια:

  1. Αυτές οι μυστικές ανταλλαγές είναι μια καλή ευκαιρία να γνωρίζονται πιο καλά οι bloggers μεταξύ τους! Και του χρόνου Ιωάννα μου και καλή χρονιά!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ευκαιρία για γνωριμίες και diy!!Καλή χρονιά Χριστίνα!!

      Διαγραφή
  2. μα δεν ειναι υπεροχο να δημιουργεις και να λαμβανεις και χειροποιητες δημιουργίες;;; μια καλη αφορμη και για νεες γνωριμίες! με το καλό και στο επόμενο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πράγματι είναι υπέροχο να φτιάχνεις κάτι χειροποίητο για κάποιον που ξέρεις πως θα το εκτιμήσει και έπειτα να λαμβάνεις και εσύ κάτι μοναδικό,που έφτιαξε ο άλλος μόνο για εσένα!!Απέφευγα αυτές τις ανταλλαγές λόγω έλλειψης χρόνου, όμως είναι πραγματικά όμορφες!!Καλό βράδυ Ζήνα!!

      Διαγραφή
  3. Σ' ευχαριστώ πολύ που πήρες μέρος στη μυστική ανταλλαγή χειροποίητου στολιδιού που διοργάνωσα στο ιστολογιό μου.
    Να χαρείς τα δωράκια σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ ευχαριστώ Μαρία Έλενα, πέρασα υπέροχα!!Και του χρόνου να το οργανώσεις ξανά με το καλό!!

      Διαγραφή
  4. Χαίρομαι που σου άρεσε Ιωάννα μου.
    Αν κι έχω πολλές υποχρεώσεις εφέτος,κατάφερα να μη ξεχάσω να στείλω τα δωράκια μου.
    Να είμαστε καλά και του χρόνου με υγεία.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Ρένα!!Είναι πολύ σημαντικό παρόλες τις προσωπικές μας υποχρεώσεις να σκεφτόμαστε και να μοιράζουμε χαρά στους άλλους τόσο απλόχερα!!Να χαίρεσαι την οικογένεια σου ,πάντα με υγεία!!Καλημέρα!!!

      Διαγραφή
  5. Τι όμορφα πραγματάκια! Καλά για το μαξιλάρι δεν έχω λόγια! Βγήκε υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Wow, such sweet, pretty, and best of all, handmade gifts for you to keep and treasure! Your little tree is quite cute too. I can tell lots of love went into making it.

    ΑπάντησηΔιαγραφή