Τετάρτη 16 Μαΐου 2018

FREE SAMPLES WALLPAPERS


free samples wallpapers

Ήταν Κυριακή μεσημέρι με ένα σπίτι καράβι να ξεκινήσει, πλυντήρια, σίδερο,πράγματα άφτιαχτα και ένα ταξίδι στην Κρήτη στο τέλος της εβδομάδας να με περιμένει..όχι αντί να πιάσω δουλειά και να κάνω όλα αυτά που είχα να κάνω, εγώ έπιασα τα πινέλα μου!!


Βαριέμαι,βαριέμαι εμένα, το σπίτι, όλα, θέλω ανανέωση!!
Το βάψιμο δεν ήταν προγραμματισμένο ,πήρα την μπογιά που μου είχε μείνει όταν είχα βάψει το  τραπεζάκι μου και άρχισα να βάφω τον τοίχο του τζακιού ,αφού στόκαρα λίγο κάτι τρυπούλες παλιές από καρφιά.Αργά το απόγευμα, μετά από τρία χέρια μπογιά και αρκετή κούραση, θαύμαζα το καινούργιο μου τζάκι!!

Πλαινή πλευρά τζακιού

Η αλήθεια είναι ότι το χρώμα κάνει θαύματα, αλλάζει τα πάντα, όπου και αν μπει!!
Όμως, αν δεν θέλετε-μπορείτε να βάψετε έναν τοίχο, αλλά θέλετε να τον αλλάξετε, μία καλή λύση είναι να τον ντύσετε με ταπετσαρία.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την χάρτινη ταπετσαρία μου, που φτιάχνεται εύκολα με δωρεάν εκτυπώσεις από το internet ή με τις σελίδες ενός παλιού βιβλίου.
Όμως σας έχω και άλλη λύση!!
Σε αυτό το site http://eu.farrow-ball.com/ ,που βρήκα τυχαία, πηγαίνοντας στο wallpaper patterns μπορείς να παραγγείλεις 5 δωρεάν δείγματα ταπετσαρίας σε μέγεθος χαρτιού Α4. Εγώ έκανα 3 παραγγελίες, μία για εμένα ,μία στο όνομα του Βασίλη και μία στο όνομα του Φραγκισκάκου.
Όταν δείτε τις επιλογές των ταπετσαριών δεν θα ξέρετε τι να πρωτοδιαλέξετε, ποιο σχέδιο, ποιο χρώμα!!Εγώ διάλεξα αυτές:

free samples wallpapers

Οι γαλαζοπράσινες και όχι μόνο, είχαν την τιμητική τους!!

free samples wallpapers 1

free samples wallpapers 2

free samples wallpapers 3

Οι χρυσές μελισσούλες  έχουν άλλη αίσθηση!!

free samples wallpapers 4

free samples wallpapers 5

Οπότε αν θέλετε να αλλάξετε τον τοίχο σας με ένα κολάζ από φύλλα ταπετσαρίας ή απλά θέλετε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα πολύχρωμα, ιδιαίτερα και δωρεάν φύλλα για τις κατασκευές σας, ξέρετε τι να κάνετε!!Καλό βράδυ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου