Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

ΚΕΦΑΛΑΙΟ:ΟΔΗΓΗΣΗ

Γεια σας, 
έχω πάρα πολύ καιρό να σας γράψω...πέρασε η μαγική εποχή του χρόνου,τα Χριστούγεννα που λατρεύω και δεν κατάφερα να μοιραστώ μαζί σας ,λίγη από τη μαγεία!!!!
Δυστυχώς αρχικά χάλασε ο υπολογιστής και μετά από μέρες αγωνίας, μην χαθούν οι φωτογραφίες από το σκληρό δίσκο,φτιάχτηκε ο υπολογιστής και χάλασε το τηλέφωνο και κατ' επέκταση και το internet!
   Κάπως έτσι φτάσαμε στο νέο έτος, που κρύβει ένα άγχος και μία υποχρέωση για μένα: κεφάλαιο ΟΔΗΓΗΣΗ!!!!
Στα είκοσι μου,ήμουν απόλυτη:"δεν θα μάθω να οδηγώ,φοβάμαι"
Στα τριάντα παρά κάτι, άρχισα τα μαθήματα οδήγησης που συνέπεσαν με τον ερχομό του θησαυρού μας, οπότε αρκέστηκα στο να δώσω τα σήματα επιτυχώς, με τον θησαυρό μου στην κοιλίτσα, εκεί κάπου στον όγδοο μήνα και για τα υπόλοιπα έχουμε καιρό.....
Αυτά τα υπόλοιπα είναι που με ταλαιπωρούν ακόμα και με έχουν αγχώσει!
Με το να κάνω 2-3 μαθήματα διάσπαρτα αυτά τα δύο χρόνια και έπειτα να βρίσκω δικαιολογίες και να αναβάλλω το επόμενο μάθημα,φτάσαμε 2-3 μήνες πριν τη λήξη της αίτησης μου για το δίπλωμα οδήγησης, αγχωμένη και όχι ιδιαίτερα καλή μαθήτρια!
Στον ύπνο μου βλέπω πως οδηγώ πολύ συχνά πλέον(ανέκαθεν το έβλεπα που και που αυτό το όνειρο)  και αφού αμφιταλαντεύομαι στο προχώρα ή εγκατέλειψε την προσπάθεια, σήμερα αποφάσισα να μην εγκαταλείψω, αλλά να προσπαθήσω και μάλιστα μέχρι τα γενέθλια μου 10 Μαρτίου να έχω δώσει και εξετάσεις... ή μήπως πάλι το αναβάλλω;
   Όμως έχω δρόμο ακόμα μπροστά μου, για να ολοκληρώσω το κεφάλαιο οδήγηση....Ευχηθείτε μου καλή επιτυχία!!!!!

Υ.Γ.Θυμάστε την ελληνική ταινία με την Αλίκη σωφερίνα, με τη χαρακτηριστική ατάκα του Αλεξανδράκη:"έκανες το αυτοκίνητο κουδουνίστρα", τον Αυλωνίτη ως Σπανοβαγγελοδημήτρη, ιδιοκτήτη της "Τρύπιας Βάρκας" και το χρυσό πι πι πάνω στο πορτοφόλι του Πάκη(Άλκη Γιαννακά);
Ευκαιρία να τη θυμηθείτε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου