Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

ΜΠΑΝΟΦΙ (ΓΙΑ ΝΑ ΠΝΙΞΩ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΟΥ)

 
banoffee
Νοιώθω λίγο περίεργα σήμερα, γιατί μετά από τόσο άγχος και πίεση, απογοητεύτηκα...με κόψανε στην οδήγηση, όχι αδίκως...αλλά νοιώθω περίεργα!Ειδικά την τελευταία εβδομάδα ζούσα μόνο για την οδήγηση,τίποτα άλλο δεν με απασχολούσε...
      Οπότε το γνωστό λάθος που κάνω πάντα...πρέπει να πνίξω κάπου τον πόνο μου,φαγητό,γλυκό,
ανάλαφρη ταινία σε τηλεόραση,ύπνος στον καναπέ...Μου αρέσει να κοιμάμαι στον καναπέ, γιατί νοιώθω ότι είναι Σαββατοκύριακο,μπορώ να κοιμηθώ ότι ώρα θέλω,να ξυπνήσω ξημερώματα και να χαζολογήσω στην τηλεόραση και να πιω ζεστό καφεδάκο πριν ξυπνήσουν τα ζουζούνια μου-ο μπαμπάς μας και ο Φραγκισκάκος μου!Μ'αρέσει ο ζεστός καφές τα πρωινά του ΣΚ!!!
     
  Άρα μάλλον σήμερα είναι καλή ευκαιρία να φτιάξω το καραμελο-μπανανένιο γλυκάκι μας,το μπανόφι...για να πνίξω τον πόνο μου!!!
Είναι πολύ εύκολο και νόστιμο γλυκό.Απλά θέλει μία λίγο χρονοβόρα διαδικασία,το καραμέλωμα του γάλακτος.
Γενικά θα χρειαστούμε:
  • 2 κουτιά ζαχαρούχο  γάλα
  • 1 πακέτο σαβαγιάρ 
  • 3-4 μπανάνες
  • 2 μικρές συσκευασίες κρέμα γάλακτος(που θα χτυπήσουμε σε σαντιγί)
  • λίγη τριμμένη σοκολάτα
  • λίγο γάλα για να βουτήξουμε τα μπισκότα σαβαγιάρ
Αρχίζουμε με το καραμέλωμα του γάλακτος:βάζουμε σε μία κατσαρόλα τα 2 κουτιά ζαχαρούχο γάλα(κλειστά,όπως είναι),τα σκεπάζουμε με νερό και τα βράζουμε σε σιγανή φωτιά για δύο ώρες.Το καλό με το καραμελωμένο γάλα είναι πως διατηρείται κάμποσους μήνες σε σκιερό μέρος(οπότε και εγώ χρησιμοποίησα το γάλα που είχα φτιάξει λίγο καιρό πριν).

Σε ένα πυρέξ,ταψάκι,απλώνουμε τα μπισκότα σαβαγιάρ(αφού πρώτα τα έχουμε βουτήξει λίγο σε γάλα),ώστε να καλύψουν όλην την επιφάνεια.Έπειτα απλώνουμε το καραμελωμένο γάλα(αφού έχει κρυώσει λίγο),μία στρώση μπανάνες κομμένες σε ροδέλες και έπειτα χτυπάμε την κρέμα γάλακτος αρκετά,ώστε να γίνει μία σφιχτή σαντιγί,για την τελευταία στρώση στο γλυκό μας.

banoffee1


banoffee2

Επειδή το καραμελωμένο ζαχαρούχο είναι αρκετά γλυκό,υπάρχει και η γλύκα της μπανάνας,εγώ χτυπάω την κρέμα γάλακτος σκέτη,χωρίς την προσθήκη ζάχαρης,οπότε η άγλυκη σαντιγί εξισορροπεί τη γλύκα του γλυκού μας.Αν θέλετε τελειώνοντας,πασπαλίζετε το γλυκό με τριμμένη σοκολάτα(εγώ συνήθως την παραλείπω). Διατηρείτε  το γλυκό στο ψυγείο.Είναι πεντανόστιμο γλυκό,σίγουρα θα το λατρέψετε!!!


banoffee3
Την σαντιγί τη βάζω στο σερβίρισμα και φυσικά ξέχασα να φωτογραφίσω το γλυκό και με τη σαντιγί


banoffee4
Ένα mini banoffee χωρίς σαντιγί,για να δοκιμάσω αν πέτυχε(λέμε τώρα)

Άντε τι κάθεστε;Σαβαγιάρ,ζαχαρούχο,μπανάνες,κρέμα γάλακτος και banoffee!A,μην το ξεχάσω...ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου