Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΚΟΥΤΑΚΙΑ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΩΝ


JEWELLERY FROM SODA CANS

Πριν ένα χρόνο και κάτι, είχε μπει το μικρόβιο των κατασκευών στη ζωή μου,ως ένας τρόπος χαλάρωσης,δημιουργίας,ικανοποίησης και εύρεσης ισορροπίας.Έτσι είχα παρακολουθήσει και ένα σεμινάριο κατασκευής κοσμημάτων από κάτι που όλοι έχουμε σπίτι μας,τα κουτάκια αναψυκτικών.

Παλαιότερα, είχα φτιάξει σκουλαρίκια σερπαντίνες και σκουλαρίκια χαρταετούς:

JEWELLERY FROM SODA CANS1
Σκουλαρίκια σερπαντίνες

JEWELLERY FROM SODA CANS2
Σκουλαρίκια χαρταετοί
'Ήταν καιρός να φτιάξω κάτι καινούργιο..
Με τη βοήθεια ενός χάρτινου πατρόν έφτιαξα αυτό το όμορφο ψαράκι-κολιεδάκι,

JEWELLERY FROM SODA CANS3

αυτήν την καρδούλα,

JEWELLERY FROM SODA CANS4

η οποία πήρε χρώμα,ζωγραφίζοντας εσωτερικά με μαρκαδόρους μια ροζ καρδιά. Ενώ από την πίσω πλευρά της έβαλα αφρώδες υλικό.

JEWELLERY FROM SODA CANS5
Η καρδούλα μπορεί να γίνει κολιέ,αλλά εγώ επέλεξα να στολίσω με αυτήν ένα ροζ καρό κουτάκι!

Γενικά μπορούμε να κάνουμε τα σκουλαρίκια από αναψυκτικά,πιο ανθεκτικά,πιο βαριά,ενώνοντας δύο κομμάτια από κουτάκια αναψυκτικών ή προσθέτοντας στο πίσω μέρος τους, λάστιχο,φελλό,αφρώδες υλικό...

Δημιούργησα τα πορτοκαλάκια μου,απλά κόβοντας τα πορτοκαλάκια που βρίσκονται πάνω στο αναψυκτικό

JEWELLERY FROM SODA CANS6

και κρεμώντας τα κρικάκια των σκουλαρικιών.

JEWELLERY FROM SODA CANS7
Στα κουτάκια δημιουργούνται εύκολα τρύπες , για να κρεμαστεί ο κρίκος ,απλά με μία πινέζα.

Με ειδικά περφορματέρ, μπορείτε να δημιουργήσετε διάφορα σχέδια,όπως εδώ οι μαργαριταρούλες μου...

JEWELLERY FROM SODA CANS8

...που περιμένουν καρτερικά να τις μεταμορφώσω σε σκουλαρίκια...

Καθώς και αυτά τα όμορφα αστεράκια(τρία στο ένα σκουλαρίκι και ένα στο άλλο).

JEWELLERY FROM SODA CANS9


Η αδυναμία μου στους χάρτες είναι γνωστή,οπότε σκουλαρίκια με χάρτες!!
Αρχικά έκοψα δύο στρογγυλά κομμάτια από το κουτάκι αναψυκτικού

JEWELLERY FROM SODA CANS10

και τύλιξα κάθε στρογγυλό κομμάτι με την αγαπημένη μου χαρτοπετσέτα χάρτης.

JEWELLERY FROM SODA CANS11

JEWELLERY FROM SODA CANS12

Με τη βοήθεια της ατλακόλ και της μεθόδου της χαρτοπετσέτας (όπως έχουμε δει εδώ), έχουμε 2 ζευγάρια καινούργια σκουλαρίκια (ένα για την αδερφή μου και ένα για εμένα)!!!

JEWELLERY FROM SODA CANS13

Γενικά μπορούμε να φτιάξουμε αμέτρητα πράγματα με τα κουτάκια αυτά,αρκεί να έχουμε όρεξη και έμπνευση!Καλές εμπνεύσεις λοιπόν!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου