Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

ΟΜΟΡΦΕΣ ΓΩΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ


Στην εβδομάδα "διακοπών"που ακολούθησε μετά το Πάσχα,βγήκαμε λίγο παραπάνω.;Έτσι, θα ήθελα να σας δείξω κάποιες όμορφες γωνιές στην Αθήνα,που ίσως δεν έχετε ανακαλύψει.


Τον Βοτανικό κήπο,τον είχαμε ανακαλύψει πέρυσι,όπου είχαμε πάει κάποιο μεσημέρι Κυριακής για πικ νικ.Είναι στο τέρμα της Ιερά Οδού,στο Χαιδάρι,Φέτος ανακάλυψα πως δίπλα είναι και η μονή Δαφνίου,στην οποία γίνονται κάποιες εργασίες αναστήλωσης,αλλά κάποιες μέρες είναι επισκέψιμη(από ότι κατάλαβα).




Στον κήπο υπάρχουν μερικά ξύλινα τραπέζια για πικ νικ,εκτός το γρασίδι,που επίσης προσφέρεται,καθώς και μία παιδική χαρά

Ο κήπος είναι ανοικτός,καθημερινά 8:00-14:00 και ΣΚ 10:00-15:00
http://www.diomedes-bg.uoa.gr/start.html

Στον Βοτανικό κήπο,υπάρχουν διάφορα φυτά από όλον τον κόσμο (καρτελάκια αναγράφουν την ονομασία τους)





Να τες και οι χελωνίτσες μας,κάνουν μπανάκι

Ή κοιμούνται στη σκιά

Δύο ερωτευμένες χελωνίτσες (λες και φιλιούνται)

Κάποιος βιάζεται να πάει κάπου.Και μετά σου λένε πας σαν χελώνα...η συγκεκριμένη έτρεχε!


Όλο πηδηματάκια ακούγαμε και τελικά είδαμε και τον κύριο βάτραχο



Άσε αστεράκι μου ήσυχη την καλαμιά



















Μιας και φτάσατε ως εδώ κάντε μία μικρή περασάδα από τον προφήτη Ηλία στο Χαιδάρι για να απολαύσετε την Αθήνα από ψηλά

Ας κατέβουμε πιο νότια τώρα,προς Συγγρού και ας επισκεφτούμε το Πλανητάριο!Παρακολούθησαν οι γονείς μου την ταινία θόλου Everest!Είναι υπέροχες αυτές οι προβολές (είχαμε δει και εμείς πέρυσι μία ταινία για το Νείλο και τον ουρανό των αρχαίων), γιατί είναι λες και είσαι και εσύ μέσα στην ταινία.Τους άρεσε πολύ και ειδικά η μητέρα μου θέλει να πάμε ξανά!

http://www.eugenfound.edu.gr/frontoffice/portal.asp?cpage=RESOURCE&cresrc=3170&cnode=18

Και ας σας καληνυχτίσω με τη θέα από το κάστρο στο Πόρτο Ράφτη...





Καλό βράδυ!!!

5 σχόλια:

  1. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου Ιωάννα! Η Αθήνα έχει πολλές ομορφιές κι ας την μισούν πολλοί! Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω πει ξανά Δήμητρα εγώ είμαι ερωτευμένη με την Αθήνα,τόσο που αν μετακόμιζα ξανά Κρήτη θα μου έλειπε πολύ και θα δυσκολευόμουν στην προσαρμογή!
      Το μόνο άσχημο είναι που κάνω μία ώρα να πάω στη δουλειά και άλλη τόση για να γυρίσω πίσω ,γεγονός που με κουράζει πολύ τελευταία!Καλό βράδυ Παρασκευής Δήμητρα!!!

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω πάει ποτέ στο Βοτανικό κήπο, πρέπει να το βάλω στο πρόγραμμα. Στο Χαιδάρι όμως έχω πάει σε εκείνο το καφέ ψηλά στο λόφο! Η ΘΕΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πας Ελεάννα,πιστεύω θα σου αρέσει!Και μετά από το πικ νικ στον κήπο πας και για καφέ με θέα από ψηλά!

      Διαγραφή