Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015

ΚΟΝΤΙΝΗ ΑΠΟΔΡΑΣΗ ΣΤΟ ΑΓΚΙΣΤΡΙ

agkistri

Περίεργο καλοκαίρι το φετινό...εκεί που άρχισε να ζεσταίνει και εμείς αρχίσαμε να κάνουμε σχέδια, περιοριστήκαμε,προβληματιστήκαμε,φοβηθήκαμε,βρεθήκαμε με υποχρεωτική άδεια στο σπίτι μπροστά στο χαζοκούτι να ακούμε λογής,λογής απόψεις και έπειτα ξεχαστήκαμε,απλά αρνηθήκαμε να φοβόμαστε πια,να χάνουμε το χρόνο μας,τις ημέρες μας,αρνηθήκαμε να χάσουμε το καλοκαίρι μας.
Έτσι όταν μας πρότειναν οι κουμπάροι μας ένα ΣΚ στο Αγκίστρι,ετοιμάσαμε αμέσως πράγματα(και νομίζω ότι είναι από τις λίγες φορές που πήρα τόσο λίγα πράγματα) και περάσαμε υπέροχα!!!

Σάββατο πρωί βρεθήκαμε στον Πειραιά,να πάρουμε το δελφίνι.Δρομολόγια έχει από τις 7:50πμ (εμείς τελικά φύγαμε λίγο πιο αργά) και μετά από 55 λεπτά.αφού κάναμε μία σύντομη στάση στην Αίγινα,φτάσαμε στο Μεγαλοχώρι ή Μύλος (η πρωτεύουσα του νησιού).Από εκεί μπορείς να πάρεις το λεωφορείο ή να περπατήσεις 15΄-20΄ δίπλα στη θάλασσα έως την Σκάλα,όπου βρίσκονται τα περισσότερα ξενοδοχεία και η περισσότερη ζωή του νησιού.

agkistri1

agkistri2

Μπροστά από την εκκλησία των Αγίων Αναργύρων στην Σκάλα,ξεκινάει το λεωφορείο για τις μακρινές παραλίες του νησιού.Η αλήθεια είναι ότι το λεωφορείο μαζεύει πολύ κόσμο και δεν είναι σίγουρο πως θα καταφέρεις να μπεις,αλλά καλή διάθεση να υπάρχει και όλα γίνονται.Επίσης κάποιο taxi και mini λεωφορειάκι που υπάρχει δουλεύει με ραντεβού,δηλαδή όταν το καλέσετε θα σας πει πότε έχει κενό και μπορεί να έρθει.Τέλος πάντων,χάσαμε το λεωφορείο των 1,χαζέψαμε λίγο στην παραλία της Σκάλας,

agkistri3

φάγαμε και το παγωτάκι μας και πήραμε το λεωφορείο των 2.
Μετά από κανένα 15',αφού περάσαμε το Μεγαλοχώρι και απολαύσαμε μία διαδρομή γεμάτη πράσινο,φτάσαμε στην παραλία Δραγωνέρα.Το λεωφορείο σε αφήνει ψηλά στο δρόμο και έπειτα από κανένα πεντάλεπτο φτάνεις χαμηλά στην παραλία.Όμορφο τοπίο,όμορφα νερά,αλλά πολλές μεγάλες πέτρες μέσα και έξω,δεν ήταν το καλύτερο μας.Παρόλα αυτά υπήρχε πολύς κόσμος με σκηνές στην περιοχή και εγώ τους ζήλεψα γιατί θέλω κάποια στιγμή να κάνω camping,να βουτάω όποτε θέλω στη θάλασσα,ότι ώρα και αν είναι!!Κάναμε μία γρήγορη βουτιά (ούτε φωτογραφία δεν βγάλαμε,μόνο με την παλιά φωτογραφική,οπότε πρέπει να περιμένουμε την εμφάνιση του φιλμ) και περπατήσαμε ως τη στάση για να συνεχίσουμε με την επόμενη παραλία.
Έπειτα από άλλο ένα τέταρτο διαδρομή και αφού περάσαμε και τα Λιμενάρια,φτάσαμε στην Απόνησο.Αυτήν  την παραλία την λάτρεψα,ένοιωσα λες και ήμουν σε εξωτικό νησί!!

Υπάρχει μία μικρή παραλία με άμμος που μπορείς να μπεις ή διαφορετικά προχωράς στην περιοχή με τις ξαπλώστρες,αφού περάσεις μία ταμπέλα που σε ενημερώνει ότι μπαίνεις στο χώρο του ιδιωτικού νησιού της Απονήσου.Έχει πολλές ξαπλώστρες κάτω από πεύκα,οπότε εκεί μπορείς να κάτσεις πολλές ώρες.Έχει μηχανήματα αυτόματης πώλησης snack,νερό κτλ,αλλά το προσωπικό όπου ενοικιάζεις τις ξαπλώστρες ετοιμάζει και καφέδες,club sandwitch.Επίσης υπάρχει και μία ταβέρνα.

Υπάρχουν δύο σημεία με ξαπλώστρες.Από το ένα σημείο έχεις πρόσβαση στην παραλία μέσω μίας ξύλινης γέφυρας.

agkistri5

agkistri6

agkistri7

Ενώ από την άλλη πλευρά μπαίνεις στη θάλασσα από κάποια σκαλάκια στην αποβάθρα.

agkistri8

agkistri9

agkistri10

Δεν την χόρταινα αυτήν την παραλία,ίσως γιατί χρειαζόμουν ξεκούραση,καλή παρέα,όμορφο τοπίο,δροσερά νερά...Φύγαμε με το τελευταίο λεωφορείο για Σκάλα και πριν πάμε στο ξενοδοχείο κάναμε μία γρήγορη βουτιά στην παραλία μπροστά από αυτό.

agkistri11

Το βράδυ υπήρχε αρκετή ζωή στη Σκάλα,μέρη για φαγητό,ποτό,άλλα πιο ήσυχα και ρομαντικά και άλλα πιο φασαριόζικα,σε ένα bar υπήρχε και ζωντανή μουσική,ενώ μας έκανε εντύπωση που στα barakia παιζόταν περισσότερο ελληνική μουσική,κάτι που εμάς μας αρέσει πολύ!!

Την άλλη ημέρα το πρωί(δηλαδή μεσημέριασε μέχρι να ξεκινήσουμε),περπατήσαμε προς την άλλη πλευρά της Σκάλας(όχι προς την εκκλησία,προς την αντίθετη πλευρά),όπου είχε και εκεί μαγαζάκια,μικρά κολπάκια για μπάνιο και υπέροχα γαλαζοπράσινα νερά!

agkistri12

agkistri13

Προορισμός μας ήταν η παραλία Σκληρή.Για τη Χαλικιάδα είχα διαβάσει ότι έχει απότομο κατέβασμα και επειδή στην παρέα είχαμε και την μικρή Άννα Μαρία των κουμπάρων μας,δεν είχαμε σκοπό να δοκιμάσουμε την κατάβαση.Φτάσαμε μέσω ενός πεζόδρομου σε ένα σημείο,όπου είχε σκαλάκια για να κατέβεις στην Σκληρή και άλλο μονοπάτι για να συνεχίσεις προς Χαλικιάδα.Τελικά είδαμε και τη Σκληρή από ψηλά,όμορφη,μικρή παραλία με αρκετό κόσμο,οπότε αλλάξαμε τα σχέδια μας.Στο δρόμο μας νωρίτερα είχαμε δει κάποιο beach bar Ηοοk,όπου μας είπαν ότι είναι καλά,οπότε πήγαμε εκεί.Ήταν ένα αμφιθεατρικά χτισμένο baraki όπου είχε πολλά τραπεζάκια και ξαπλώστρες με σκιά και μία μικρή παραλία μπροστά.Ήταν πολύ όμορφα και ήσυχα!!

agkistri14
Και άλλο μικρό παραλιάκι, που βλέπαμε από το Hook

agkistri15

agkistri16

H ώρα πέρασε γρήγορα,μια τελευταία βόλτα και βουτιά στη Σκάλα

agkistri4

και έπειτα πήραμε το καράβι της επιστροφής ,όπου είχε πάρα πολύ κόσμο.Καθήσαμε έξω και απολαύσαμε τη διαδρομή!Είδαμε το Αγκίστρι να απομακρύνεται.

agkistri17

Θαμπωθήκαμε άλλη μία φορά από την απεραντοσύνη της θάλασσας,το γαλάζιο του ουρανού και τον λαμπερό ήλιο.

agkistri18

agkistri19

agkistri20

Κλέψαμε μια δυο εικόνες της Αίγινας.

aigina

aigina1

Και φτάνοντας στον Πειραιά,υποσχεθήκαμε να γυρίσουμε ξανά με τον Φραγκισκάκο μας αυτήν την φορά,ο οποίος απολαμβάνει τις διακοπές του με τον παππού,τη γιαγιά και τη νονά στην Κρήτη,ενώ η μαμά και ο μπαμπάς αλωνίζουν.Τι όμορφο ΣΚ!!!