Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2017

ΑΛΜΥΡΑ ΤΡΟΥΦΑΚΙΑ



saulty truffles

Ο Βασίλης μου γιορτάζει την Πρωτοχρονιά, αλλά συνήθως η πεθερά μου οργανώνει ένα τραπέζι για όλους,συγγενείς κτλ.Φυσικά είναι καταπληκτική μαγείρισσα και γεμίζει το τραπέζι με λογής,λογής καλούδια, όμως πάντα και εγώ για το καλό κάτι φτιάχνω.Συνήθως καμία πίτα, όμως φέτος ήθελα να δοκιμάσω κάτι άλλο και παρά τους ενδοιασμούς μου, γιατί στο τραπέζι παρευρίσκονται κυρίως άτομα μεγαλύτερης ηλικίας και δεν ήξερα πως θα τους φαινόταν η συνταγή μου και αφού πήρα την έγκριση από τον εορτάζοντα Βασίλη,που φυσικά θέλει να δοκιμάζει καινούργιες γεύσεις,έφτιαξα τα αλμυρά τρουφάκια(όπως τα ονόμασα).

Η συνταγή έλεγε για 10-12 μπουκίτσες,χρειαζόμαστε:
350γραμ.ροκφόρ,100γραμ,ανθότυρο,σταφύλι και καρύδι ή κάποιο άλλο ξηρό καρπό της αρεσκείας μας.

Η συνταγή που έφτιαξα εγώ τελικά:
Για 45 τρουφάκια:
700 γραμ.ροκφόρ
700 γραμ.ανθότυρο(ίσως και λίγο παραπάνω)
45 ρόγες σταφύλι σουλτανίνα
200 γραμ.καρύδια τριμμένα.

Η διαδικασία απλή και γρήγορη,ότι χρειαζόταν γιατί όταν τα έφτιαχνα δεν ήμουν στα καλύτερα μου (μία mini γαστρεντερίτιδα με είχε ταλαιπωρήσει το προηγούμενο βράδυ).
Ανακατεύουμε τα τυριά καλά και αφήνουμε το μείγμα μας στο ψυγείο για λίγη ώρα.
Έπειτα φτιάχνουμε μικρές μπαλίτσες ,βάζουμε στη μέση μία ρόγα σταφύλι και τα κυλάμε στο τριμμένο καρύδι.

saulty truffles1

Ένα θα σας πω,γίνανε ανάρπαστα τα αλμυρά τρουφάκια μου!!!Και εγώ που τα δοκίμασα την επόμενη ημέρα,γιατί είπαμε δεν ήταν στα καλύτερα μου το στομάχι μου,ήταν πράγματι πολύ καλά!!!Λίγο πικάντικα,αλλά όχι πολύ αλμυρά,αυτό δεν ήθελα,για αυτό έβαλα και τόσο ανθότυρο.
Το καλύτερο είναι όταν ανακατέψτε τα τυριά σας,να δοκιμάσετε αν είναι όσο αλμυρά θέλετε και μετά να προχωρήσετε στο πλάσιμο.

saulty truffles2

Λοιπόν πως σας φαίνεται η συνταγή μου;Σας αρέσουν τα φρούτα στις συνταγές για φαγητό;Να έχετε μία υπέροχη εβδομάδα και μην ξεχάσετε να δοκιμάσετε τη συνταγή σε πρώτη ευκαιρία,θα με θυμηθείτε!!!

4 σχόλια:

  1. καλα τι ειπες τωρα! οτι υλικο εχεις βαλει μεσα απλα το λατρευω! οποτε θα δοκιμαστουν παραυτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα δοκιμάσεις,σίγουρα θα σου αρέσουν Ζήνα και είναι και πολύ εύκολα και γρήγορα!!!Καλημέρα!!!

      Διαγραφή
  2. Τι ευφάνταστα τρουφάκια είναι αυτά! Μου τρέχουν τα σάλια! Χίλια ευχαριστώ για τη συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις πόσο καιρό έχω τη συνταγή και δεν την δοκίμαζα;Είναι πάντως πράγματι νόστιμα,ιδιαίτερα και πανεύκολα!!!Καλημέρα Κατερίνα!!

      Διαγραφή