Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

ΠΗΛΙΝΑ ΚΕΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΧΕΛΩΝΙΤΣΑ


clay cupcakes and a turtle

Ο πηλός είναι μαγικό υλικό, μπορείς να φτιάξεις ότι θέλεις και είναι ότι πρέπει για εμένα που είμαι αρχάρια, αλλά και για τα μικρά χεράκια που μας βοηθάνε!!
Έτσι πήρα τον μικρό βοηθό μου ,πηλό ,χρώματα και τα καλούπια μου.

clay cupcakes and a turtle1

Ήθελα από καιρό να φτιάξω κάτι πήλινα κεκάκια-κηροπήγια, που είχα δει στο σπίτι των ΚαΠα.Βάλαμε χρώμα στον πηλό μας, όταν τον πλάθαμε, έτσι το κεκάκι μας πήρε μία παλ απόχρωση και γέμισε το φορμάκι μας.

clay cupcakes and a turtle2

clay cupcakes and a turtle3

Αφού στέγνωσε καλά και φάνηκαν και τα σκασιματάκια, 

clay cupcakes and a turtle4

έδωσα λίγη λάμψη στο ένα κεκάκι με το κίτρινο, γεμάτο χρυσόσκονη "γλάσο" μου.

clay cupcakes and a turtle5

Μόλις είπα στον Φραγκισκάκο αν ήθελε να φτιάξουμε μία χελώνα μολυβοθήκη, φυσικά απάντησε ναι (μην ξεχνάμε και την αδυναμία μας στα χελωνονιντζάκια) !!! 
Και η χελώνα μας έγινε με καλούπι την πλαστική διάφανη συσκευασία που είχα κρατήσει από μία χελώνα-ξύστρα.

clay cupcakes and a turtle6

Η μαμά χελώνα και τα παιδάκια της.

clay cupcakes and a turtle7

Και η μαμά χελώνα μολυβοθήκη πλέον,είναι κοκέτα και είπε να στολιστεί λίγο (πάντα μέσα στα πλαίσια της εικαστικής παρέμβασης του Φραγκισκάκου) με χρυσόσκονη!!

clay cupcakes and a turtle8

Και έτοιμη πια βγήκε βόλτα στην ακτή..

clay cupcakes and a turtle9

ώσπου συνάντησε τα πήλινα κεκάκια και το ταξίδι στον κόσμο ξεκίνησε!!

clay cupcakes and a turtle10

Θέλω και άλλο πηλό...ή μήπως είναι καιρός να δοκιμάσω το τσιμέντο;Καλημέρα!!!

4 σχόλια:

  1. τσιμεντο; εχει γινει πολυ της μοδας τελευταια!!! αλλα ο πηλος σταθερη αξια!
    υπεροχες οι δημιουργιες σου και... πεντανόστιμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aυτό βλέπω και εγώ Ζήνα με το τσιμέντο, είναι το επόμενο βήμα.Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ μου αρέσει που χρησιμοποίησες τα φορμάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή