Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2018

HANDMADE VINTAGE PILLOWS


Ήταν Παρασκευή βράδυ και εγώ χάζευα στο pinterest και μου είχαν γίνει σχεδόν εμμονή κάποια μαξιλαράκια φωτογραφικές μηχανές και εκεί κάπου σκέφτηκα και την γραφομηχανή και ήθελα οπωσδήποτε να φτιάξω τα δικά μου vintage μαξιλαράκια!!

handmade vintage pillows

Όμως Παρασκευή βράδυ οι αντοχές είναι ελάχιστες, οπότε απλά πας για ύπνο με το κεφάλι γεμάτο ιδέες.. και το πρώτο πράγμα που κάνεις το πρωί μόλις ξυπνάς είναι σχέδια ,στο χαρτί αρχικά..

handmade vintage pillows1

Άρχισα με την γραφομηχανή ,που ήταν αρκετά δύσκολη στο σχεδιασμό.Μετά από διάφορες δοκιμές κατάφερα να φτιάξω κάτι που στα δικά μου τα μάτια έμοιαζε με γραφομηχανή.Μετά το χαρτί,σειρά είχε το ύφασμα.

handmade vintage pillows2

Πήρα το αγαπημένο μου κίτρινο μπλουζάκι, που πλέον μου έχει κοντύνει , τους μαρκαδόρους μου για ύφασμα και άρχισα τον σχεδιασμό.

handmade vintage pillows3

Τα γράμματα της μάρκας της γραφομηχανής τα σχημάτισα με τα γράμματα σφραγίδες που είχα πάρει πολύ φτηνά σε κάποιες εκπτώσεις από τα accessorize και με ειδικό μελάνι για σφραγίδες.

handmade vintage pillows4

handmade vintage pillows5

Ήταν η ώρα να κόψω το μπλουζάκι και το μαξιλαράκι μου να πάρει το σχήμα του.

handmade vintage pillows6

handmade vintage pillows7

Έπειτα σειρά είχε η φωτογραφική μηχανή να σχεδιαστεί πρώτα στο χαρτί.

handmade vintage pillows8

Βρήκα και τις παρακάτω οδηγίες στο pinterest,που βοήθησαν πολύ!!

Tekenene
https://gr.pinterest.com/pin/500040364868386795/

Και έπειτα σε ένα μπατζάκι από τζην παντελόνι σχεδίασα με τον ασημί μαρκαδόρο μου την φωτογραφική μου μηχανή,αλλά μου φάνηκε λίγο άχρωμη.

handmade vintage pillows9

Έπειτα χρησιμοποίησα τον κίτρινο μαρκαδόρο μου, που δεν φαινόταν πάνω στο σκούρο μπλε τζην, οπότε κατέληξα στο χρυσαφί μαρκαδόρο, όπου έδειξε πολύ όμορφα πάνω στο ύφασμα.

handmade vintage pillows10

Σειρά είχε το γέμισμα των μαξιλαριών με το ειδικό υλικό για μαξιλάρια και η φωτογράφιση ξεκινά!!

handmade vintage pillows11

handmade vintage pillows12

handmade vintage pillows

Εσείς τι είδους μαξιλαράκι θα φτιάξετε? Γιατί ότι τελικά θέλουμε ,μπορούμε απλά να το φτιάξουμε!!Καλό βράδυ!!!

8 σχόλια:

  1. Ξετρελάθηκα και με τα 2! Δεν πιάνουν τόσο τα χέρια μου στη ζωγραφική αλλά οι οδηγίες για τη φωτογραφική είναι πολύ χρήσιμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα είναι θέμα εξάσκησης Κατερίνα,πολλές προσπάθειες στο χαρτί και έπειτα στο ύφασμα.Τις οδηγίες τις βρήκα τυχαία, αλλά μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις οπουδήποτε,είναι εύκολες!!Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ τέλεια .
    Είδες τα τζην, έχουν την τιμητική τους .
    Θα μπορούσες να κάνεις το σχέδιο επάνω στο τζην και με χλωρίνη.
    Θα ξεβαφε το χρώμα και υα ηταν ωραιο.
    Την άλλη φορά.
    Τα μαξιλάρια μου αρέσουν πολύ κι έχω άπειρα .
    Μάλλον θα κάνω κι εγώ κάποια από τζην για το κάμπιγκ .
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με χλωρίνη, δεν το σκέφτηκα!!Θα μπορούσαν να γίνουν έτσι ακριβείς γραμμές και σχέδια?Πάντα φανταζόμουν την χλωρίνη σε κάτι πιο αφηρημένο πάνω στα ρούχα.Παλιά τζην είναι κάτι που όλοι έχουμε για εκμετάλλευση στο σπίτι μας, οπότε ώρα για diy!!Καλημέρα Ρένα!!

      Διαγραφή