Παρασκευή 25 Μαΐου 2018

VINTAGE PILLOW-A LITTLE BOY


Σε μία από τις πρώτες μου αναρτήσεις του blog, http://mpiskotoupoli.blogspot.gr/2013/05/blog-post_19.html, είχα βάλει αυτήν την φωτογραφία!!Είχα λατρέψει αυτά τα vintage μαξιλαράκια 
παιδικά- προσωπάκια!!

Pillow Girl Boy Children Baby
Pillow Girl Boy Children Baby http://www.etsy.com/listing/61462100/pillow-girl-boy-children-baby
Αυτές τις ημέρες, που βγήκαν τα καλοκαιρινά ρούχα και φυλάχτηκαν τα χειμωνικά, μερικά ρούχα άλλαξαν δρόμο.Άλλα πήγαν για να δοθούν σε κάποιους ανθρώπους που τα χρειάζονται, άλλα πήγαν προς πώληση ,αφού είπα να δοκιμάσω το https://www.wildrobe.com/ και άλλα πήγαν προς το καλάθι των κατασκευών.Όταν αποφάσισα πως μπορούσα να φτιάξω το μαξιλαράκι πρόσωπο, σκέφτηκα πως η παλιά σομόν καλοκαιρινή μπλούζα του Βασίλη, ήταν ότι πρέπει!! 

Έτσι άρχισα τα σχέδια..πάντα πρώτα στο χαρτί!!

vintage  pillow a little boy

Με τη βοήθεια ενός μεγάλου στρογγυλού μπολ,έκοψα ένα μεγάλο,στρογγυλό μαξιλαράκι, στο οποίο αρχικά σχεδίασα με μπλε κιμωλία(όχι τόσο καλή ιδέα) το πρόσωπο και έπειτα με τους ειδικούς μαρκαδόρους για ύφασμα.Ζωγράφισα ένα αγοράκι με καστανά μαλλιά.

vintage  pillow a little boy1

vintage  pillow a little boy2

Το ζωγραφισμένο αγόρι μου δεν είναι πολύ επιτυχημένο, περίμενα πως θα έβγαινε καλύτερο.Κάτι μου φταίει, ίσως η μύτη, ίσως όχι μόνο αυτή!!
Παρ'όλα αυτά,ράφτηκε από την ανάποδη και από μία μικρή τρυπούλα το γέμισα και τώρα καμαρώνει στον καναπέ, μόνο του..

vintage  pillow a little boy3

vintage  pillow a little boy4

vintage  pillow a little boy5

ή με παρέα!!

vintage  pillow a little boy6
Δύο καλοί φίλοι..το αγόρι και ο κάκτος.

 Δεν ξέρω πόσο θα το κρατήσω, ίσως κάποια στιγμή να το χαλάσω και να το πετάξω, αλλά δεν είναι και τόσο άσχημο..τι λέτε εσείς?Τι κάνετε όταν μία κατασκευή δεν βγαίνει ακριβώς όπως την περιμένατε?Καλό ,δημιουργικό και ανέμελο ΠΣΚ!!

8 σχόλια:

  1. σούπερ ιδεα!! Έγινε φοβερό το μαξιλάρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελπίδα, αν και εγώ το περίμενα καλύτερο να βγει το μαξιλαράκι!!Καλό απόγευμα!!!

      Διαγραφή
  2. ωραια ιδεα! λατρευω και εγω τα μαξιλαρακια και τα συγκεκριμένα ειναι φοβερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι όμορφα που είναι; Τα πρωτότυπα βέβαια!Καλό απόγευμα Ζήνα!!

      Διαγραφή
  3. Εμένα πάλι μια χαρά μου φαίνεται! Δεν έχω ξαναδεί αυτά τα μαξιλαράκια και έχουν πολύ πλάκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ έχω αδυναμία στα μαξιλαράκια και αυτά τα λάτρεψα!!Καλό απόγευμα Κατερίνα!!!

      Διαγραφή
  4. Είναι πολύ όμορφο!!! Και φυσικά να μην το πετάξεις... εγώ αυτό που θα έκανα είναι να το γεμίσω αρκετά για να στέκεται τεντωμένη η ζωγραφιά. Εξαιρετική η ιδέα σου Ιωάννα μου, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι και εγώ το σκέφτηκα πως ήθελε και άλλο γέμισμα,αλλά μου τελείωσε και ήμουν όπως πάντα, πολύ ανυπόμονη για να περίμενα να αγοράσω.Ευχαριστώ Χριστίνα,καλό απόγευμα!!

      Διαγραφή