Τρίτη 14 Αυγούστου 2018

ΛΕΥΚΑΔΑ ΣΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ

Είναι νησί, αλλά δεν χρειάζεται να πάρεις καράβι για να φτάσεις σε αυτό..μπορείς να πας με το αυτοκίνητο σου!!Όχι δεν είναι η Εύβοια, αλλά η Λευκάδα!!
Τελικά καταφέραμε να ξεκλέψουμε 5 μερούλες και πήγαμε στην πανέμορφη Λευκάδα!!Το ταξίδι από Αθήνα διήρκεσε 4 ώρες, περνώντας από την όμορφη γέφυρα Ρίου-Αντίρριου και το κόστος των διοδίων γύρω στα 35€.

leukada

Τι πρέπει να κάνεις-δει στην Λευκάδα:

leukada1
  • Να επισκεφτείς το πανέμορφο Πόρτο Κατσίκι!!Η διαδρομή διαρκεί γύρω στη 1:10 ώρες από την πόλη της Λευκάδας, θα θαυμάσεις και μερικά καταπράσινα μέρη του νησιού!!Μην σας απογοητεύσουν κάποιοι που μιλάνε για τον δύσκολο δρόμο,το δύσκολο παρκάρισμα, τον πολύ κόσμο ή τα 100 σκαλιά που πρέπει να κατέβεις.Η διαδρομή είναι μία χαρά, το παρκάρισμα δεν είναι δύσκολο,αφού αν εξαιρέσεις καμιά 15 αυτοκίνητα που είχαν παρκάρει στην άκρη ενός στενού δρόμου, τα parking με κόστος 5€ για όση ώρα θες , είναι μονόδρομος και σε διευκολύνει κιόλας. Τα σκαλιά δεν ξέρω καν αν είναι 100, μας φάνηκαν πολύ λίγα και το τοπίο θα σε ανταμείψει για τον κόπο σου.Τips: Πάρτε δική σας ομπρέλα, γιατί το κόστος τις ομπρέλας με τις δύο ξαπλώστρες είναι 15€, πολύ υπερβολικό,καθώς επίσης και κάτι τυποποιημένα παγωτά και αναψυκτικά που πήραμε από τα μαγαζάκια πριν τα σκαλιά, ήταν λίγο τσιμπημένα, οπότε εφοδιαστείτε νωρίτερα ότι χρειαστείτε.
leukada2

leukada3

leukada4

leukada5

leukada6
  • Να επισκεφτείς την παραλία Εγκρεμνούς, που πλέον είναι προσβάσιμη μόνο με καραβάκι.Θα κάνεις μπάνιο σε ένα πανέμορφο τοπίο και θα νοιώσεις ότι μπήκες στην κατάψυξη από τα τόσο κρύα νερά της, αλλά τώρα που ζεσταίνομαι στην Αθήνα, την νοσταλγώ.
leukada7

leukada8

leukada9
  • Θα σου πρότεινα να κάνεις την ημερήσια κρουαζιέρα που κάναμε εμείς, επισκεφτήκαμε τους Εγκρεμνούς (μείναμε 1 ώρα), το Πόρτο Κατσίκι (αράξαμε στα ανοιχτά και όποιος ήθελε πηδούσε από τους βατήρες του πλοίου),μετά πήραμε μία γεύση από το όμορφο Φισκάρδο της Κεφαλλονιάς (μείναμε 1:10'),Ένα γρήγορο μπανάκι 35',σε μία μοναχική παραλία της Ιθάκης, μπήκαμε στην σπηλιά όπου κατέφευγε το υποβρύχιο Παπανικολής, για ανεφοδιασμό και τέλος θαυμάσαμε από το πλοίο τον καταπράσινο Σκορπιό του Ωνάση και κάναμε μπάνιο πηδώντας από τον βατήρα σε μία παραλία του.Η κρουαζιέρα ξεκίνησε από το Νυδρί 9:30 πμ και επιστροφή 6:30 μμ.Το κόστος ήταν 20€ το άτομο, ενώ ο Φραγκισκάκος 7 1/2 χρονών δεν πλήρωσε τίποτα.Με το ίδιο εισιτήριο μας προσκάλεσε ο καπετάνιος να κάνουμε μία μικρή κρουαζιέρα by night 8:30μμ-12:00 μμ(οργανώνεται κατά διαστήματα) και αν δεν είχαμε τόσο πιεσμένο πρόγραμμα και δεν είχαμε τον Φραγκισκάκο, θα πηγαίναμε!Τip:Να φτάσεις εγκαίρως στο Νυδρί για να βρεις δωρεάν και νόμιμο parking, εμείς στο τσακ προλάβαμε το καράβι και το βάλαμε σε parking.
leukada10

leukada11

leukada12

leukada13
  • Να επισκεφτείς το όμορφο Νυδρί και να απολαύσεις το φαγητό σου ή τον καφέ, ποτό σου δίπλα στην θάλασσα, με τον καταπράσινο κόλπο του και τα φωτισμένα καραβάκια.
leukada14

leukada15
  • Να επισκεφτείς του Καταρράκτες στο Νυδρί και να κολυμπήσεις στα παγωμένα νερά τους.Αφήνεις το αυτοκίνητο στο parking, δίπλα υπάρχει ένα μαγαζάκι για καφέ και πρόχειρο φαγητό μέσα στο πράσινο και με έναν mini παιδότοπο.Έπειτα από ένα εύκολο περπάτημα 350 μέτρων και αφού περάσεις μία όμορφη διαδρομή θα φτάσεις στον καταρράκτη, που δημιουργεί μία φυσική "πισίνα" και σε προσκαλεί για μπάνιο.
leukada16

leukada17

leukada18
  • Να επισκεφτείς την κοσμοπολίτικη,μεγάλη παραλία Κάθισμα.Και εδώ ο κόσμος είναι πολύς, αλλά η παραλία είναι πολύ μεγάλη!Μία δυσκολία για ελεύθερο παρκάρισμα υπάρχει, οπότε πληρώνεις ή 5€ για parking ή 8€ και έχεις και ομπρέλα,ξαπλώστρες και Parking.Απολαμβάνεις το μπάνιο σου στα κρύα νερά, ενώ από την πλαγιά πέφτουν τα αλεξίπτωτα και ταξιδεύουν πάνω από εσένα!!
  • Το χωριό Εξάνθεια, είναι γύρω στα 8-9 km από το Κάθισμα.Στην Εξάνθεια θα πας για να επισκεφτείς το εστιατόριο ή καφέ Ράχη. Η θέα είναι υπέροχη και θα νοιώσεις λες και πετάς στα σύννεφα, όπως το διαφημίζουν.Πήγαμε γύρω στις 6 το απόγευμα για φαγητό και δεν περιμέναμε καθόλου, αλλά δεν είμαι σίγουρη ότι αυτό γίνεται καθ'όλη την διάρκεια της ημέρας.Κρατήσεις δεν κάνουν και είναι ανοιχτά από το πρωί , ως το βράδυ.Στο τέλος του φαγητού μας κέρασαν λικέρ κρασί ,πολύ νόστιμο και ελαφρύ, μπορείς να το πάρεις και σπίτι σου αν θέλεις, αφού το πουλάνε κιόλας.
leukada19

leukada20

leukada21

leukada22

leukada23
  • Να σουλατσάρεις στον πεζόδρομο δίπλα στην θάλασσα και να σταθείς στην ξύλινη γέφυρα στην πόλη της Λευκάδας. Την γέφυρα την παρομοίασα σε μία στιγμή χαράς,γέφυρα Ριάλτο της Βενετίας!!Μην ξεχάσεις, να σουλατσάρεις στον πεζόδρομο με τα τουριστικά , τα καφέ , τα λογής, λογής μαγαζιά, με ένα παγωτό στο χέρι από το gelatopolis Σταύρακας, στην αρχή του πεζόδρομου!
leukada24

leukada25

leukada26

leukada27

Καλές διακοπές σε όλους!!!Ότι και αν κάνετε, όπου και αν πάτε,να περάσετε υπέροχα!!!