Παρασκευή 17 Μαΐου 2019

ΤΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΜΙΑΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΑΣ

hanger

Στην αρχή ήταν 5 ίσα κομμάτια ξύλου ,που παρατάθηκαν ακανόνιστα , κάθετα, πάνω σε ένα μεγαλύτερο κομμάτι ξύλου.Με λίγη κόλλα και μερικά καρφάκια, αυτά τα κομμάτια ξύλου έγιναν αχώριστα.

Και έτσι εύκολα, σε 10 λεπτάκια, φτιάξαμε μία όμορφη κρεμάστρα, στα praktiker (Κάθε μήνα στα praktiker,συνήθως το δεύτερο Σάββατο του μήνα, οργανώνουν ένα σεμινάριο diy)!!

hanger 1

Είχα μεγάλα σχέδια για αυτήν την κρεμάστρα!!Ντεκουπάζ σίγουρα.Ήθελα κάθε κομμάτι ξύλου να έχει ξεχωριστό μοτίβο.

hanger 2

Και έτσι και έγινε.

hanger 3

Έπειτα ήθελα να τρίψω την κρεμάστρα με γυαλόχαρτο, ώστε να δείχνει παλιά,φθαρμένη,όμως η δοκιμή απέτυχε και κομμάτια χαρτοπετσέτας καταστράφηκαν.
Απογοητεύτηκα και άφησα την κρεμάστρα για αρκετό καιρό...και όσο την έβλεπα, με άγχωνε, με βάραινε.

Όση ώρα μου είχε πάρει για να κάνω το ντεκουπάζ , την διπλάσια χρειάστηκα για να καθαρίσω την κρεμάστρα μου από το πρώτο ντεκουπάζ.Και πάμε για το δεύτερο.

hanger 4

Αυτή η όμορφη ,καλοκαιρινή χαρτοπετσέτα ήταν ότι έπρεπε.Μια χαρτοπετσέτα για όλην την κρεμάστρα, ήταν, ότι έπρεπε!!Για να γίνει πιο σωστό το ντεκουπάζ, χρησιμοποίησα μεμβράνη και το ρολό,που ανοίγουμε το φύλλο.

hanger 5

Πράγματι βοήθησαν,το ντεκουπάζ έγινε καλύτερο.

hanger 6

hanger 7

Ορίστε το τελικό αποτέλεσμα.

hanger 8

Όμως δεν τελειώσαμε εδώ.Πάλι δεν μου άρεσε το αποτέλεσμα. Την κρέμασα στον τοίχο, αλλά την έβγαλα αμέσως.Τώρα μου φαινόταν πολύ μονότονη, δεν είχε εναλλαγές!!
Πέρασαν οι ημέρες και τελικά έκανα μία ακόμα αλλαγή και είπα πως τελείωσα για τώρα με την κρεμάστρα.Βαρέθηκα ,να την βλέπω και να ασχολούμαι με αυτήν.Οπότε λίγο χρώμα και τέλος.

hanger 9

hanger 10

Αν με ρωτήσετε , δεν είμαι σίγουρη πως η τελική εικόνα της κρεμάστρας, είναι καλύτερη από την αρχική.Πάντως για τώρα η κρεμάστρα θα μείνει έτσι, έχω σκεφτεί και που θα την κρεμάσω και όταν την βαρεθώ, βλέπουμε!!  

Εσάς ποια εκδοχή της κρεμάστρας σας άρεσε?

Καλό ανοιξιάτικο Σαββατοκύριακο!!

6 σχόλια:

  1. Εμένα πολύ μου αρέσει το τελικό αποτέλεσμα. Είναι και ότι πρέπει ανοιξιάτικη οπότε θα την χαρείτε και με το παραπάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν η τελική μεταμόρφωση της κρεμάστρας είναι η καλύτερη ,πάντως δεν μπορώ άλλες αλλαγές!!Καλό βράδυ Κατερίνα!!!

      Διαγραφή