Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2019

ΜΙΑ ΚΟΛΟΚΥΘΑ ΑΠΟ ΚΟΤΕΤΣΟΣΥΡΜΑ



Από τότε που είχα φτιάξει αυτό το "παράθυρο", μου είχε μείνει λίγο κοτετσόσυρμα και πάντα στην άκρη του μυαλού μου είχα την ιδέα για μία κατασκευή με κοτετσόσυρμα.

Έτσι όταν έφτασε ο καιρός να βγουν οι κολοκύθες και έπεσα μπροστά σε αυτήν την φωτογραφία,

Hi my dear friends, I hope this finds you well.  I am of few words today. It's a beautiful Sunday morning and there is a cool yet gentle breeze outside that smells like fall.There are so many ...
https://www.craftberrybush.com/2011/09/twine-and-chicken-wire.html

ήξερα τι θα έκανα με το κοτετσόσυρμα μου!!
Πήρα το κομμάτι μου και άρχισα να προσπαθώ να του δώσω την μορφή που ήθελα.



Αυτή η απόπειρα σχήματος δεν πέτυχε,αφού καταλήξαμε σε κάτι τριγωνικό.


Μετά από αρκετή ώρα υπομονής και επιμονής , η κολοκύθα μου ήταν έτοιμη.Μία μικρή κανελίτσα για κοτσάνι και αρχίζει η φωτογράφιση!!






Μου αρέσει πάρα πολύ η minimal,ρουστίκ λογική της και ήδη κάνει πολύ καλή παρέα με τις άλλες κολοκύθες μου ,που είχα φτιάξει πριν από χρόνια.

Είπα να σας την δείξω λίγο πριν την απόσυρση της στα ιδιαίτερα διαμερίσματα της, γιατί είναι η ώρα να βγουν τα χριστουγεννιάτικα!!!Καλό βράδυ!!!

2 σχόλια: