Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2019

MY SECRET SANTA CLAUS


Αρχές Δεκεμβρίου και ενώ εγώ ακόμα δεν έχω αποφασίσει τι θα φτιάξω για το μυστικό μου ταίρι, στην Χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή που διοργάνωσε η Μαριλένα , έλαβα ειδοποίηση από το ταχυδρομείο!!Το δεματάκι μου είχε φτάσει!!Πρωί, πρωί πριν από τη δουλειά, με ανυπομονησία και περιέργεια έλαβα το δέμα μου από τον μυστικό Άη Βασίλη μου, την Σμαραγδένια!!

my secret santa claus

Άνοιξα το δέμα και αμέσως με αγκάλιασε το νοιάξιμο και η φροντίδα με την οποία φτιάχτηκε!!
Το τραπέζι γέμισε με χειροποίητα πλεκτά καλούδια, τσάι, το βιβλίο της Σμαραγδένιας με παιδικά ποιήματα και τρυφερές ευχές!!!

my secret santa claus 1

my secret santa claus 2

my secret santa claus 3

Το βιβλίο της Σμαραγδένιας, μου θύμισε τα παιδικά μου χρόνια , τότε που η γιαγιά μου η Αριστέα ανάμεσα στα παραμύθια , μου έλεγε και 1-2 ποιηματάκια!!

my secret santa claus 4

Υπέροχες πλεκτές πιάστρες, στα χρώματα και το κλίμα της εποχής!!

my secret santa claus 5

Οι πλεκτές μποτούλες, που ήταν γεμάτες με καραμέλες ,βρήκαν την θέση τους στο χριστουγεννιάτικο δέντρο.Η μία άδειασε αμέσως από τις καραμέλες, φρόντισε ο Φραγκισκάκος για αυτό!!

my secret santa claus 6

Το υπέροχο στεφανάκι με τα πομ πομ , βρήκε την θέση του στον δίσκο πάνω στο τραπέζι της τραπεζαρίας, δίπλα σε χριστουγεννιάτικα κεράκια!!Λάτρεψα αυτό το στεφανάκι, που σίγουρα θα παραμείνει στην διακόσμηση του σπιτιού και μετά τις γιορτινές ημέρες!!

my secret santa claus 7

Ευχαριστώ πάρα,πάρα πολύ Σμαραγδένια μου για τα γεμάτα αγάπη και ευχές δώρα σου!!!Ήταν σαν να έλαβα δέμα, από έναν δικό μου άνθρωπο!!!

Καλό βράδυ, να περνάτε υπέροχα αυτές τις γιορτινές ημέρες!!!

5 σχόλια:

  1. Αυτο ακριβως το συναισθημα του δικου μας ανθρωπου νιωθουμε οταν ενα αλλος άγνωστος για μας ανθρωπος έχει την εννοια μας και την διαθεση να φτιαξει( η να αγορασει δεν εχει σημασια).. και παρει μερος στην ομορφη αυτη Χρισουγεννιατικη ανταλλαγή δώρων που ΄κανει η Μαριλενα..είναι η χαρα της εκπληξης.. και της γνωριμιας μεσα απο ενα μπλοκ.. ανταλαζοντας ιδεες και σχολια
    Χαρηκα που σου αρεσαν τα μικρα συμβολικα δωρακια μου...😊και του χρονου να είσαι καλα..
    Χαιρομαι που μπαινοντας στο δικο σου χωρο διαβασα αυτην την αγαπη που υπαρχει και ξεχειλίζει εδώ.. οπως και τις ομορφες δημιουργιες σου..
    Ελπιζω να περασεις ομορφες γιορτινες μερες με τους αγαπημενους σου Ιωαννα μου .Καλα Χριστούγεννα με αγαπη παντού..φιλιααα!!! 🧡🎄✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άγιοβασίλης με φορτωτική αυτοπροσώπως η αγαπημένη μας Ρούλα!! 😍🎁Αχ είναι πανέμορφα όλα!! Γεμάτα νοιάξιμο κι αγάπη!! Να τα χαρείς όλα τα δωράκια σου Ιωάννα μου!! Εύχομαι να την ευχαριστήθηκες την ανταλλαγή μας!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την συμμετοχή σου γλυκειά μου όπως και την Ρουλίτσα για το πακέτο της!! Καλά Χριστούγεννα να χεις με τους αγαπημένους σου!! Αγάπη και φως!! Πολλά πολλά φιλιά!! 🎄😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Μαριλένα ,που χάρη στην δική σου οργάνωση και φέτος γνώρισα καινούργια άτομα και μοιράστηκα ευχές και δώρα!!!Χρόνια Πολλά, καλή χρονιά Μαριλένα και του χρόνου να μας οργανώσεις ξανά!!!

      Διαγραφή