Πέμπτη 14 Μαΐου 2020

MY CLAY DIYS

Λίγο πριν τα Χριστούγεννα, θέλοντας να στείλω ένα μικρό χειροποίητο δωράκι, αγόρασα ένα πακέτο πηλό και θυμήθηκα ξανά πόσο αγαπώ τον πηλό.

MY CLAY DIYS

Αρχικά έφτιαξα ένα σπιτάκι , που κουβαλούσε μηνύματα καρδιάς, για να στείλω.

MY CLAY DIYS 1

Και μιας και είχα τον πηλό μπροστά μου, σκέφτηκα τι πήλινο θα ήθελα να φτιάξω.
Σκέφτηκα μικρά στολιδάκια για το δέντρο.Ένα μικρό σπιτάκι, ένα donat, ένα ουράνιο τόξο (γιατί κάποιος ,τους έχει αδυναμία),ένα συννεφάκι,ένα μανιταράκι, μία κολοκυθούλα και την κουκουβάγια της Δήμητρας.

MY CLAY DIYS 2

Τα πήλινα μου περίμεναν καιρό υπομονετικά, να τους βάλω λίγο χρώμα.
Έτσι , το συννεφάκι μου απέκτησε χρωματιστή βροχή και κίτρινα πουά.

MY CLAY DIYS 3

Το ουράνιο μου τόξο,προς απογοήτευση του μικρού μου καλλιτέχνη Φραγκίσκου, που επιμελήθηκε το χρωματισμό του, χώρεσε μόνο τρία χρώματα από τα εφτά.Ενώ το donut, δεν του θύμιζε donut,αλλά εμένα μου αρέσει, γιατί έχει "πολύχρωμη τρούφα".

MY CLAY DIYS 4

Ο μικρός μου καλλιτέχνης είναι δύσκολος, ούτε η minimal κουκουβάγια του αρέσει,αλλά εμένα μου αρέσει πολύ, παρέα με την κολοκυθούλα!!

MY CLAY DIYS 5

Το σπιτάκι με καμινάδα-κανέλα και πορτοπαράθυρα-φελλός, ποζάρει δίπλα στο κατακόκκινο μανιταράκι μας.

MY CLAY DIYS 6

Τελικά από τα στολίδια μου, μόνο το donut,πρέπει να περιμένει τα Χριστούγεννα, για να καμαρώσει πάνω στο Χριστουγεννιάτικο δέντρο.
Το ουράνιο τόξο και το συννεφάκι , στολίζουν ήδη τα φαναράκια,

MY CLAY DIYS 7

MY CLAY DIYS 8

ενώ τα υπόλοιπα, πότε είναι από εδώ και πότε από εκεί, μέσα στο σαλόνι, ως όμορφες, πήλινες μινιατούρες.

MY CLAY DIYS

MY CLAY DIYS 9

Ακόμα κάθεστε?Πάρτε ένα πακέτο πηλό και αφήστε την φαντασία σας και τα χέρια σας ελεύθερα, να δημιουργήσουν!!

2 σχόλια:

  1. Να ξέρεις ότι αυτό το σπιτάκι πόσο ζέστανε καρδιές! Και πόσο όμορφο και τρυφερό ήταν και είναι! Και πόση ανθρωπιά και ζεστά αισθήματα κουβαλούσε.
    Όμορφες οι κατασκευές σου με τον πηλό. Δεν τα καταφέρνω καθόλου. Δεν έχω δοκιμάσει καν.
    Να είσαι πάντα δημιουργική και σε ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ κ.Γιάννη για τα καλά σας λόγια!!Το σπιτάκι δεν φτιάχτηκε όπως είχα φανταστεί αρχικά, αλλά ήταν σίγουρα γεμάτο από πολλές,πολλές ευχές!!Ο πηλός είναι εύκολο υλικό όταν τον πλάθεις, σχεδόν σαν ζύμη, αλλά πολλές φορές δεν αποφεύγουμε τα ραγίσματα που δημιουργούνται όσο στεγνώνει.Καλή υπόλοιπη Κυριακή!!

      Διαγραφή