Παρασκευή 8 Μαΐου 2020

RECYCLING=MAFALDA PILLOW


RECYCLING-MAFALDA PILLOW

Η ανακύκλωση είναι κάτι πολύ σημαντικό στην σημερινή εποχή!!Προσπαθώ να ανακυκλώνω όσα περισσότερα πράγματα μπορώ!!Έτσι εκτός από τις κλασσικές χάρτινες, τσίγκινες ή πλαστικές συσκευασίες, το χαρτί και το γυαλί, που καταλήγουν στον μπλε κάδο της ανακύκλωσης, ανακυκλώνω μπαταρίες, πλαστικά καπάκια, παλιές ηλεκτρικές μικροσυσκευές,ακόμα και φάρμακα. Πρόσφατα ξεφορτώθηκα στον αντίστοιχο κάδο της ανακύκλωσης και έναν παλιό ηλεκτρονικό υπολογιστή ,εκτυπωτή και τα παρελκόμενα τους.Όσα ρούχα είναι σκισμένα και δεν μπορούν να δοθούν για να τα φορέσει κάποιος άλλος ή δεν θέλω να τα χρησιμοποιήσω σε κάποια από τις κατασκευές μου,καταλήγουν στον αντίστοιχο κάδο ανακύκλωσης ενός γνωστού καταστήματος με ρούχα.

Όση χαρά παίρνω όταν ανακυκλώνω, άλλη τόση χαρά παίρνω και όταν καταφέρνω να δώσω νέα ζωή, νέα χρήση σε κάτι παλιό!!
Μία παλιά μπλούζα, μία παλιά νυχτικιά με κάποιο αγαπημένο μας σχέδιο, μπορεί πολύ εύκολα να μετατραπεί σε ένα χρηστικό αντικείμενο στο σπίτι μας.Όταν έφτασε ο καιρός να αποχαιρετίσω την παλιά μου νυχτικιά, αποφάσισα πως η Mafalda, που υπήρχε πάνω της, έπρεπε να μείνει με κάθε τρόπο!!

Ψαλίδι και αρχίζουμε.Αν είχα κορίτσι θα μπορούσα να κάνω την Μafalda, μία μαλακιά κούκλα, αλλά αφού δεν έχω αποφάσισα να φτιάξω ένα μαξιλαράκι.Αρχικά έλεγα να κόψω μόνο την Mafalda,αλλά θα ήταν πολύ μικρό το μαξιλαράκι, οπότε συμπεριέλαβα και τα γράμματα που υπήρχαν.Επειδή η Mafalda είναι κόμικ, σκέφτηκα το μαξιλαράκι μου να έχει σχήμα συννεφάκι, που σου θυμίζει κόμικ.

RECYCLING-MAFALDA PILLOW 1

RECYCLING-MAFALDA PILLOW 2

Γύρισα το μαξιλαράκι μου από την ανάποδη, το έραψα γύρω, γύρω αφήνοντας μόνο ένα μικρό άνοιγμα για το γέμισμα.Γύρισμα πάλι από την καλή πλευρά, γέμισμα και ράψιμο.

RECYCLING-MAFALDA PILLOW 3

Έτσι η αγαπημένη μου Mafalda,μου κρατάει ακόμα παρέα και με ταξιδεύει στα σύννεφα!!Καλή ανακύκλωση!!

2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη και πολύ γλυκιά. Φορτωμένη μάλιστα και με τόσες αναμνήσεις. Μπράβο.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!!Η Μαφάλντα είναι αγαπημένη μικρών και μεγάλων.

      Διαγραφή