Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2020

T-SHIRT, THE SMALL BOAT

Ήθελα να δημιουργήσω ένα όμορφο,εύκολο, καλοκαιρινό δωράκι, οπότε πήρα τα χρώματα μου για ύφασμα και ένα λευκό μπλουζάκι και ξεκίνησα.. 

t-shirt,the small boat


t-shirt,the small boat 1

Στην αρχή, πάντα ζωγραφίζω σε ένα χαρτί , τι θέλω να ζωγραφίσω στο μπλουζάκι μου.

t-shirt,the small boat 2

Και μετά από λίγο το μπλουζάκι μου είναι έτοιμο!!

t-shirt,the small boat 3

Ελπίζω να το χαρεί ο μικρός Κωνσταντίνος και να κάνει αμέτρητα, χρωματιστά, καλοκαιρινά ταξίδια!! 

t-shirt,the small boat 4

Πρώτη ημέρα του Σεπτέμβρη, αλλά εμείς επιμένουμε να συνεχίζουμε τα καλοκαιρινά ταξίδια μας, ακόμα και αν τα κάνουμε από τον καναπέ του σπιτιού μας!!
Καλό μήνα, καλά ξεκινήματα!! 

4 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο σχέδιο, απαλά ζωντανά χρώματα και η δική σου προσωπική τέχνη. Ένα ωραιότατο και πρακτικό σύνολο.
    Μου αρέσει πολύ.
    Καλό μήνα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!Αυτά τα ζωγραφιστά μπλουζάκια, έχουν γίνει ανάρπαστα!!Κρίμα που ο Φραγκισκάκος μεγάλωσε και δεν τον συγκινούν πλέον αυτά.Καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο το σχέδιό σου συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή