Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020

ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΟ ΜΑΞΙΛΑΡΑΚΙ

Η αδυναμία μου, στους χάρτες είναι γνωστή!! Έτσι, όταν βρήκα  αυτές τις αναλυτικές οδηγίες για ένα μαξιλαράκι παγκόσμιο χάρτη, η κατασκευή μπήκε αμέσως στην "to do" λίστα μου
(Αυτή η λίστα, έχει την τάση, να μεγαλώνει πολύ γρηγορότερα ,από ότι μικραίνει).

a travel pillow

Στην πρώτη καραντίνα του Μαρτίου, που μείναμε και οι τρείς μας μέσα για σχεδόν δύο μήνες, το μαξιλαράκι μου χάρτης επιτέλους ολοκληρώθηκε!!

Είχα μία τζην φούστα σε ίσια γραμμή, που ήξερα καλά , πως όσο και αν κατάφερνα να αδυνατήσω, σε αυτήν την φούστα δεν θα μπορούσα να έμπαινα ξανά.Έτσι έραψα την φούστα μου από την κάτω πλευρά και ετοιμάστηκα να φτιάξω τις ηπείρους.   

a travel pillow 1

Έκοψα τις χάρτινες ηπείρους και  τις έστησα πρόχειρα  πάνω στη φούστα-μαξιλαράκι.

a travel pillow 2

Από διάφορα κομμάτια υφάσματος άρχισα να φτιάχνω τις ηπείρους μου. Σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω τα χρώματα των κύκλων από τη σημαία των ολυμπιακών αγώνων.



Μπλε για την Ευρώπη,
μαύρο για την Αφρική,
κόκκινο για την Αμερική
κίτρινο για την Ασία και
πράσινο για την Ωκεανία.

Άρχισα να βρίσκω  κομμάτια από παλιά υφάσματα , στα χρώματα που ήθελα και να φτιάχνω τις ηπείρους μου.

Η πράσινη Ωκεανία ήταν έτοιμη.

a travel pillow 3

Η κίτρινη Ασία, επίσης.

a travel pillow 4

Τελικά σε κάποιες ηπείρους αυτοσχεδίασα για το χρώμα τους.

a travel pillow 5

Τέλος, σχημάτισα και την μικρή πυξίδα στην βάση της υδρογείου μου.

a travel pillow 5

Το μαξιλαράκι μου, που περίμενε πάρα πολύ καιρό, για να ετοιμαστεί, επιτέλους ήταν έτοιμο!!
Το γέμισα με ένα παλιό μαξιλάρι και το έκλεισα με παραμάνες από την άλλη πλευρά.


a travel pillow 6

Αφού δεν μπορούμε να ταξιδέψουμε, ας προσπαθήσουμε να μην χάνουμε την αισιοδοξία μας και ας ονειρευτούμε ταξίδια σε μέρη μακρινά, έστω με ένα "ταξιδιάρικο μαξιλαράκι"!!

a travel pillow 7

4 σχόλια:

  1. Κοίτα να δεις τώρα δημιουργία!
    Σε όλα τα επίπεδα. Έμπνευση, σχεδιασμός, κατασκευή, φινίρισμα.
    Πανέμορφο καλή μου φίλη. Και χρηστικό μαζί.
    Καλή σου συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!Έχω αδυναμία στα μαξιλαράκια!!Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία ιδέα και ειδικά αν δώσεις να συμμετέχει και το παιδί σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αν πιάνουν τα χέρια τους και έχουν όρεξη, τα μικρά μας είναι πάντα οι καλύτεροι βοηθοί!!

      Διαγραφή