Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2020

A HEART PILLOW WITH POM POM

 

A HEART PILLOW WITH POM POM

Κάποτε ήταν ένα απλό, κόκκινο, αγαπημένο πουλόβερ μου.


A HEART PILLOW WITH POM POM

Με τον καιρό το πουλοβερ έγινε πολύ κοντό για εμένα, αλλά λόγω του χρώματος, κρατήθηκε για να φτιαχτεί κάποτε, ένα μαξιλαράκι καρδιά.

Η ώρα για την δημιουργία του είχε φτάσει!!
Αρχικά, γύρισα το πουλόβερ από την ανάποδη και με μία κιμωλία σχεδίασα την καρδιά μου.

A HEART PILLOW WITH POM POM

Έραψα γύρω-γύρω την σχηματισμένη καρδιά μου 

A HEART PILLOW WITH POM POM

και έπειτα την έκοψα.

  
A HEART PILLOW WITH POM POM

Από την βιασύνη μου την έραψα όλη την καρδιά γύρω γύρω και δεν άφησα άνοιγμα για το γέμισμα, οπότε ξήλωσα λίγο μία άκρη και άρχισα το γέμισμα.

A HEART PILLOW WITH POM POM

Το ειδικό γέμισμα για τα μαξιλαράκια μου είχε τελειώσει, όμως είχα αρκετό τούλι (απομεινάρι από τον γάμο μου), οπότε χρησιμοποίησα τούλι για να γεμίσω την κόκκινη καρδιά μου!!

A HEART PILLOW WITH POM POM

Όμως ,δεν ήθελα μία απλή καρδιά, αλλά ήθελα μία "παιχνιδιάρικη" καρδιά.Λίγα πομ πομ ήταν ότι χρειαζόμουν.


A HEART PILLOW WITH POM POM

Έτσι, με το πιστόλι σιλικόνης άρχισα να κολλάω τα πομ πομ, εδώ και εκεί.

A HEART PILLOW WITH POM POM

 Σε λίγο η καρδιά μου ήταν έτοιμη και εγώ χαρούμενη που επιτέλους ολοκλήρωσα μία κατασκευή ,που ήθελα καιρό να κάνω!!

A HEART PILLOW WITH POM POM
   
Τι όμορφη , "παιχνιδιάρικη" καρδιά!!

A HEART PILLOW WITH POM POM

Τι λέτε, τώρα που λίγο , πολύ όλοι είμαστε υποχρεωτικά περισσότερο στο σπίτι, ας κάνουμε ξεκαθάρισμα στις ντουλάπες μας και ας αρχίσουμε να φτιάχνουμε όμορφα πράγματα για εμάς ή τους αγαπημένους μας ανθρώπους , με  ρούχα που δεν φοράμε πια!!Καλό βράδυ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου