Δευτέρα 12 Απριλίου 2021

THE WOODEN HOUSES

THE WOODEN HOUSES

Όλα ξεκίνησαν από μερικά ομοιόμορφα κομμένα κομμάτια ξύλου..

που άφησε ο μαραγκός όταν έφτιαξε κάποια ντουλάπια στην κουζίνα.

THE WOODEN HOUSES

Φυσικά δεν πετάχτηκαν , απλώς περίμεναν υπομονετικά να ασχοληθώ μαζί τους.

Κάποια στιγμή μερικά απέκτησαν καινούργιο χρώμα.

THE WOODEN HOUSES

Και περίμεναν... 
Μετά από πολύ καιρό, με μερικούς ανεξίτηλους μαρκαδόρους τα κομμάτια ξύλου απέκτησαν παράθυρα, πόρτες, μπαλκόνια, σοφίτες και σιγά, σιγά άρχισαν να παίρνουν την μορφή που είχα στο μυαλό μου.
Τα φανταζόμουν σαν κάποια σπίτια του εξωτερικού, που στέκουν το ένα δίπλα στο άλλο.

THE WOODEN HOUSES

Η ζωγραφική μου, απλή, παιδική, όμως ήθελα και κάτι άλλο.
Και ενώ ήμουν έτοιμη να πετάξω τα μικρά ξυλαράκια, που υπάρχουν στο πίσω μέρος των καμβάδων, σκέφτηκα να τα κρατήσω και να δημιουργήσω έτσι μερικά παράθυρα και πόρτες.

THE WOODEN HOUSES

Τα σπιτάκια μου κολλήθηκαν ανά δύο με το ταίρι τους , και άρχισαν να ποζάρουν, για τις απαραίτητες φωτογραφίες!!

THE WOODEN HOUSES

THE WOODEN HOUSES

THE WOODEN HOUSES

THE WOODEN HOUSES

Το ξύλο είναι αγαπημένο υλικό και ότι και αν δημιουργήσουμε, σίγουρα θα είναι κάτι που θα μας συντροφεύει καιρό. Έτσι μην αφήνεται κανένα κομμάτι ξύλου να πάει χαμένο. Απλώς δημιουργείστε!!Καλές δημιουργίες!!

4 σχόλια:

  1. Αν μη τι άλλο η φαντασία σου καλπάζει και δημιουργεί. Και αυτό είναι που μετράει. Μπράβο καλή μου φίλη. Καλησπέρα και καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, καλή εβδομάδα και χρόνια πολλά, με υγεία!!

      Διαγραφή