Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2022

FRIDA MY LOVE

 Όλα ξεκίνησαν από την αγάπη μου για την πολύχρωμη , πολυτάλαντη και πολυταλαιπωρημένη Frida!

FRIDA MY LOVE

FRIDA MY LOVE 6

Έτσι, όταν βρήκα αυτό το πόστερ, στο internet, το ήθελα σε καμβά. 

https://desenio.gr/p/poster/techni/mpez-frida-kahlo/

Μπορούσα να πάω την φωτογραφία να μου την εκτυπώσουν σε καμβά, αλλά εγώ είπα να το φτιάξω μόνη μου με την μέθοδο, που είχα χρησιμοποιήσει παλαιότερα εδώ. 

Εκτύπωσα την Frida μου έγχρωμη, την γέμισα με ατλακόλ (έβαλα κόλλα στην εκτυπωμένη πλευρά με την Φρίντα)  και την κόλλησα πάνω στον καμβά μου. 

FRIDA MY LOVE 1

Έπειτα, με πολλή υπομονή και επιμονή (για τα οποία δεν φημίζομαι) πήρα ένα μικρό, βρεγμένο σφουγγαράκι και άρχισα να βγάζω το περίσσιο χαρτί πάνω από τον καμβά μου.
Σιγά, σιγά άρχισε να εμφανίζεται η  Frida μας.

FRIDA MY LOVE 2

Επειδή (όπως είπα) δεν φημίζομαι για την υπομονή μου, σε μερικά σημεία η φωτογραφία μας φαίνεται σαν σκισμένη, αλλά αυτό στα δικά μου μάτια δίνει μία vintage νότα (επίσης, αν δεν παινέψουμε το σπίτι μας, θα πέσει να μας πλακώσει) .

FRIDA MY LOVE 3
Εδώ η Frida περιμένει υπομονετικά να δει τι άλλο θα κάνω με αυτήν.

Τελικά, αποφάσισα, πως υπήρχε πολύ άσπρο γύρω από την Frida, χρειαζόταν μία κορνίζα. Έφτιαξα με μίξη ακρυλικών χρωμάτων ένα γκρι χρώμα και άρχισα να δημιουργώ την αυτοσχέδια κορνίζα μου. 

FRIDA MY LOVE 4

Στο τέλος, ήθελα να προσθέσω λίγη λάμψη και να καλύψω τα λευκά σημεία του καμβά, οπότε τον "πασπάλισα" με ασημόσκονη.

FRIDA MY LOVE 5

Τώρα είναι έτοιμος να σταθεί καμαρωτός, καμαρωτός δίπλα στου άλλους καμβάδες!

Εσείς ποια φωτογραφία σας θα μεταφέρεται σε καμβά? Καλημέρα!!



ΥΓ.Το επόμενο "θύμα" των δημιουργικών ανησυχιών μου:

FRIDA MY LOVE 6

4 σχόλια:

  1. Λοιπόν είναι εξαιρετικά εντυπωσιακό ναι; Μπράβο σου για την επινόηση και το σχεδιασμό.
    Χρόνια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτήν την τεχνική την είχα δει πριν από χρόνια κάπου στο ιντερνετ και είναι αρκετά καλή και εύκολη, αρκεί να έχουμε υπομονή!Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο! Αγαπάμε τη Φρίντα! Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι αγαπάμε την Φρίντα, έτσι πολύχρωμη, καλλιτεχνική , αγωνίστρια, ελεύθερη και κατά κάποιον αισιόδοξη, που ήταν.Καλή χρονιά!!

      Διαγραφή