Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2022

CLAY-MY LOVE

 Ο πηλός είναι ένα από τα αγαπημένα μου υλικά και δεν χάνω ευκαιρία  να δημιουργώ με αυτόν. 

Αυτήν την φορά είπα να πειραματιστώ με μαύρο, γκρι σαν πέτρα, λευκό πηλό και λίγο τερακότα για το τέλος.

clay my love 18


clay my love 17

Τα σχέδια που μπορείς να κάνεις με τον πηλό , είναι αμέτρητα και έτσι άρχισα να πειραματίζομαι.

Τα κηροπήγια έχουν την τιμητική τους!!

Σε λευκό πηλό, έβαλα μερικούς κόκκους καφέ , για να δημιουργηθεί ένας διαφορετικού χρώματος και υφής πηλός.Το αποτέλεσμα δεν ήταν το αναμενόμενο, αλλά αν δε δοκιμάσεις δεν θα μάθεις.

clay my love

Με αυτόν τον πηλό έφτιαξα μία μικρή θήκη για ρεσώ.Δύο μικρά,  περίεργα κουκουνάρια, στέκονται δίπλα στο ρεσώ ,ως δύο μικρά δεντράκια.

clay my love 1

clay my love 2
Ως ιδέα ήταν καλή, αλλά δεν πέτυχε η κατασκευή μου. 

Ανακάτεψα, άσπρο, μαύρο και γκρι πηλό.

clay my love 3

Έφτιαξα ένα μικρό πιατάκι για μικροαντικείμενα, κοσμήματα κτλ,ένα κηροπήγιο και ένα διακοσμητικό δίεση.

clay my love 4

clay my love 5

clay my love 19

clay my love 20

Με τον γκρι πηλό, δημιούργησα ένα κηροπήγιο για δύο κεριά (όπου δυστυχώς έπεσε πρόσφατα και έσπασε, ήταν από τα αγαπημένα μου) και ένα μικρό σπιτάκι, όπου για καμινάδα ήθελα να βάλω ένα μικρό κερί.

Έφτιαξα τρία μικρά σπιτάκια, ένα γκρι, ένα άσπρο και ένα μαύρο.

clay my love 6

clay my love 18
Τα mini σπιτάκια κηροπήγια στέκονται καμαρωτά, καμαρωτά το ένα δίπλα στο άλλο (χωρίς να έχω βάλει ακόμα, ως καμινάδα μικρά κεράκια-όπως ήταν το αρχικό μου σχέδιο)

Τέλος, πήρα τον αγαπημένο μου πηλό τερακότα! 

Μία καρδιά πάντα χρειάζεται!
 
clay my love 7

Με ένα σεμεδάκι της μαμάς μου , μετέτρεψα την καρδιά μου σε πλεκτή.

clay my love 8

Ένα μικρό, απλό,  στρογγυλό, πήλινο στολίδι στολίστηκε με χάντρες χριστουγεννιάτικα δεντράκια και το αποτέλεσμα μου αρέσει πολύ!
Η καρδιά (παρέα με άλλες καρδιές) στολίζει μία γωνιά του σπιτιού μας, όλον τον χρόνο, ενώ το στολίδι με τις χάντρες-δεντράκια, καμαρώνει πάνω στο χριστουγεννιάτικο δέντρο μας.

clay my love 9
  
Μικρά κομματάκια πηλού, έγιναν μικρά ρολάκια , τα οποία ενώθηκαν και σχημάτισαν το  γράμμα της καρδιάς μας "Φ"!Άλλο ένα στολίδι για το χριστουγεννιάτικο μας δέντρο. 

clay my love 10

Αυτό το σχέδιο του κηροπήγιου είναι το αγαπημένο μου! Το έφτιαξα με πηλό τερακότα και η έμπνευση ήρθε από την Χριστίνα, που έλαβε ένα παρόμοιο κηροπήγιο δώρο από την Άννα.
Όταν βλέπω κάτι που μου αρέσει, προσπαθώ να το φτιάξω μόνη μου και στα δικά μου μάτια, το κηροπήγιο αυτό είναι αρκετά επιτυχημένο.

clay my love 11

clay my love 12

clay my love 13

clay my love 14
Στεγνώνοντας.

Πώς φαίνομαι καλύτερα? Αριστερό προφίλ?

clay my love 15

Ή δεξί?

clay my love 16

Εσείς τι θα δημιουργήσετε με πηλό σήμερα?
Καλή δημιουργική εβδομάδα και καλό φωτεινό μήνα!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου