Πέμπτη 20 Ιουνίου 2024

ΕΝΑ ΣΤΕΦΑΝΑΚΙ ΑΠΟ ΜΑΚΑΡΟΝ

Όχι μην πάει το μυαλό σας , στο νόστιμο, χρωματιστό,γαλλικό γλυκό, μακαρόν. 


macaronwreath


Πριν μάθει ο Φραγκίσκος να κολυμπάει καλά, χρησιμοποιούσε το ειδικό αφρώδες μακαρόν, για να τον βοηθάει στο κολύμπι.Ο καιρός πέρασε, ο Φραγκίσκος πήρε σανίδα, έμαθε καλύτερα να κολυμπάει, οπότε το μακαρόν έμεινε σε μια γωνιά στην αποθήκη, παραπονεμένο.

Όλο έψαχνα, τι να το κάνω, τι να το κάνω..Αρχικά χρησιμοποίησα το μακαρόν για να μεταποιήσω ένα παλαιό φωτιστικό δαπέδου.Το προσπαθησα, αλλά δεν μου έβγαινε η κατασκευή , όπως την ήθελα, οπότε την εγκατέλειψα.Όμως η αρχή είχε γίνει και ήταν η ώρα το μακαρόν να αλλάξει μορφή.

Έτσι μείωσα λίγο το μήκος του μακαρόν και προσπάθησα να του δώσω κυκλικό σχήμα.Ένωσα τις δύο άκρες του, όσο καλύτερα μπορούσα, με κολλητική ταινία.Τέλος, το έντυσα με παλαιά υφάσματα,ένα κομμάτι γκρι τζιν και ένα μικρό κομμάτι ασπρόμαυρου υφάσματος.Τα υφάσματα τα στερέωσα πάνω στο μακαρόν με ταινία διπλής όψης.

macaronwreath 1

Τα χρώματα μου άρεσαν πολύ, αλλά ήθελα να προσθέσω και κάποιο στολίδι στο στεφανάκι μου, κάτι τρισδιάσταστο.

Έτσι έβγαλα το κουτί με τα κομμάτια τσόχας, διάλεξα τα χρώματα που ήθελα και ξεκίνησα για να δημιουργήσω αυτοσχέδια λουλουδάκια.Διάλεξα, γκρι, λευκο, μαύρο και κίτρινο χρώμα.Δυστυχώς μαύρο και κίτρινο δεν είχα πολύ.Γρήγορα με ένα ψαλίδι και λίγη κόλλα, έφτιαξα τα λουλουδάκια μου.

Για τα τριανταφυλλάκια ,παρακολούθησα αυτό το βίντεο.

macaronwreath 2

Έφτιαξα και ένα-δύο αυτοσχέδια διαφορετικά τσόχινα λουλούδια.Μία λωρίδα τσόχας, διπλωμένη στη μέση, μικρά κοψίματα έως ένα σημείο και τύλιγμα τσόχας, για να σχηματιστεί το λουλούδι μας.

macaronwreath 3

macaronwreath 4

macaronwreath 5

macaronwreath 6

Έπειτα με λίγη κόλλα σιλικόνης στερέωσα τα λουλουδάκια μου , πάνω στο στεφανάκι.

macaronwreath 7

Το αποτέλεσμα μου αρέσει πάρα πολύ!!

Βρήκα μία μαύρη κορδέλα και το στεφανάκι μου είναι έτοιμο για κρέμασμα!!

macaronwreath 8

macaronwreath 9

macaronwreath 10
Το λάτρεψα αυτό το στεφανάκι, άλλωστε περνάω την ασπρόμαυρη περίοδο μου(όπως όλοι οι μεγάλοι καλλιτέχνες)

Μα δεν είναι υπέροχο?

Μήπως σας περισσεύει κανένα μακαρόν?Τώρα ξέρετε τι να δημιουργήσετα με αυτό!!

Καλημέρα!!

1 σχόλιο:

  1. Όμορφο, χαριτωμένο και αγαπησιάρικο. Μπράβο καλή μου φίλη. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή