Πέμπτη 6 Ιουνίου 2024

A 5' DIY TRAY

 Μικρές δόσεις δημιουργικότητας, αφορμή να σηκωθούμε και να φτιάξουμε κάτι με τα χέρια μας.

Ωραία η χαλάρωση με διάφορα βιντεάκια στο internet, αλλά αν δεν σηκωθούμε να φτιάξουμε κάτι με τα χέρια μας, χάνουμε όλη την χαρά και την μαγεία!

a 5 diy tray 2
Πάλι η έμπνευση ήρθε από τα μικρά βιντεάκια στο instagram, όπου μία κοπέλα πήγε σε ένα κατάστημα με οικονομικά είδη σπιτιού, αγόρασε ένα παραλληλόγραμμο δισκάκι, 2 βαζάκια και 2 κηροπήγια, τα κόλλησε,τα έβαψε λευκά και έτσι είχε έτοιμο το νέο της δισκάκι.

Είναι από τις εύκολες, όμορφες κατασκευές, που θέλεις αμέσως να σηκωθείς να την δοκιμάσεις.

Αρχικά πήρα αυτό το μικρό, κίτρινο, πλαστικό δισκάκι.Δεν ήθελα να το αφήσω κίτρινο, το έβαψα λευκό με ότι χρώμα είχα, αλλά το αποτέλεσμα δεν μου άρεσε και έτσι τελικά χρησιμοποίησα το μικρό στρογγυλό πιατάκι, που είχε μείνει μόνο του ,αφού η κούπα σετάκι του, είχε σπάσει.

a 5 diy tray

Έπειτα πήγα στο ντουλάπι που αποθηκεύω διάφορα βαζάκια και βρήκα αυτά τα μικρά δοχεία. Το ψηλό βαζάκι με το κερί , ήταν μπομπονιέρα, , αυτό με τα σπίρτα, ήταν βαζάκι από ατομικό λάδι και τα άλλα δύο , ήταν μικρά, ατομικά βαζάκια από μαρμελάδα και μέλι, από κάποιο πρωινό ξενοδοχείου.  

Στο ψηλό βαζάκι, έβαλα αυτήν την παλιά μου λαμπάδα, ήταν και το μόνο κερί από αυτά που είχα και χωρούσε, τα μακριά σπίρτα τα έχω πολλά χρόνια, κλεισμένα σε ένα κουτί, στο ένα από τα μικρά βαζάκια, έβαλα ένα κεράκι και στο άλλο επειδή δεν ήθελα να βάλω πάλι κεράκι, έβαλα αυτά τα ξύλινα χρώματα, που είχαμε αγοράσει κάποτε από την Κέρκυρα .Τα οποία δεν τα είχα χρησιμοποιήσει ποτέ και μου θυμίζουν λίγο, μικρούς κορμούς δέντρων .Ένα μικρό κουκουνάρι, σαν ελατάκι, είναι πάντα ευπρόσδεκτο.

a 5 diy tray 1

Δοκίμασα με ποια σειρά θέλω να βάλω τα βαζάκια μου πάνω στο πιατάκι, πήρα το πιστόλι σιλικόνης και κόλλησα τα βαζάκια μου.Η αλήθεια είναι πως δεν έχουν κολλήσει τόσο καλά και έχει χρειαστεί να τα κολλήσω ξανά, αλλά δεν έχω πάρει ακόμα την απόφαση να τα κολλήσω με μία δυνατή, ειδική κόλλα.

a 5 diy tray 2

a 5 diy tray 3

Πώς σας φάνηκε η κατασκευή μου, εγώ την αγαπώ πολύ!!Εσείς τι θα δημιουργήσετε σήμερα? 

ΥΓ.Όπως βλέπετε στις φωτογραφίες, το δέντρο είναι ακόμα στολισμένο, γιατί η κατασκευή είναι φτιαγμένη από αρχές Ιανουάριου, όπου το δέντρο ήταν ακόμη εκεί, αλλά αυτή η αναβλητικότητα μου..είναι ένα άλλο,μεγάλο θέμα.   

1 σχόλιο:

  1. Χαχαχαχαχαχα, καλή μου φίλη. Μια χαρά αναβλητικότητα είναι αυτή. Απλά χαίρεσαι τη συντροφιά του δέντρου με τις δημιουργίες σου.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή