Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

ΚΟΥΡΤΙΝΑ "ΤΥΠΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ"

 

Πάντα κάτι δε μου άρεσε στο υπνοδωμάτιο μας!Ίσως γιατί είναι το πιο κρύο δωμάτιο του σπιτιού,το "ψυγείο"μας!
Ο Σπύρος στο"Άλλαξε το"έλεγε :"ότι δεν σας αρέσει αλλάξτε το"...
Έτσι αποφάσισα και εγώ να αλλάξω το δωμάτιο μας,να κάνω μία μικρή αλλαγή ,που τελικά μ' αρέσει πολύ!Το δωμάτιο έχει μία μπαλκονόπορτα και ένα παράθυρο πάνω από το κρεββάτι.Εγώ ασχολήθηκα με το παράθυρο.




Κάπως έτσι ήταν το παράθυρο με την κουρτίνα.Δεν ήθελα να πάρω καινούργια κουρτίνα,άλλωστε μ' αρέσει πολύ αυτή η ριγέ κουρτίνα που ταιριάζει με την κουρτίνα της μπαλκονόπορτας,που είναι στα ίδια χρώματα με floral μοτίβο.


Αρχικά, κόντυνα αρκετά την κουρτίνα.


'Επειτα με δύο υφασμάτινες κορδέλες που είχα , η κουρτίνα μου έγινε κάπως έτσι(Πρώτα στερέωσα τις κορδέλες με παραμάνες πάνω στην κουρτίνα και μετά τις έραψα πάνω σ' αυτές).Κουρτίνα "τύπου Λονδίνου" , όπως είδα σε κάποιο site.


Πρόσθεσα και ένα,δύο άλλες πινελιές,όπως τα κηροπήγια και την κουκουβάγια μου (την οποία θα σας δείξω μία άλλη φορά πως την έφτιαξα,από ένα παλιό παντελόνι και κομμάτια υφάσματος από τις κουρτίνες) και το παράθυρο μου είναι έτοιμο...




Άλλαξε όλο το δωμάτιο,φαίνεται μεγαλύτερο και μ' αρέσει πολύ!!!

Οπότε,  ότι δεν μας αρέσει απλά...το αλλάζουμε!!!Καλό βράδυ!!!

1 σχόλιο: