Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ

   Για να είναι ένα βιβλίο καλό για τον καθένα μας,πρέπει να καταφέρει να μας ταξιδέψει,να μας κάνει να ξεχάσουμε την καθημερινότητα μας και να χαθούμε στις σελίδες του!Λατρεύω τα βιβλία...πιστεύω πως το καλύτερο δώρο είναι ένα βιβλίο,μυθιστόρημα,ιστορικό,πολιτικό,ανάλαφρο,κοινωνικό,
αστυνομικό,λεύκωμα,παραμύθι,ένα βιβλίο που τα κάνει όλα μαγικά!!!

Θα σας μιλήσω για τις δύο πιο αγαπημένες μου συγγραφείς!Είναι δύο συγγραφείς που έχω σχεδόν όλα τους τα βιβλία!




Ούτε που θυμάμαι πως βρέθηκε στα χέρια μου το βιβλίο της Πασχαλίας Τραυλού "'Ηθελα μόνο ένα αντίο".Το διάβασα πριν αρκετά χρόνια και κόλλησα.Αν θυμάμαι καλά,αναφέρεται σε έναν μεγάλο έρωτα ανάμεσα σε μία Ελληνίδα στη Σμύρνη και σ'έναν Τούρκο νεαρό,ο χωρισμός τους μετά από τον ξεριζωμό των Ελλήνων το 1922 και η ζωή της κοπέλας στην Ελλάδα,ως τα βαθιά γεράματα της.Ο τρόπος που γράφει η συγκεκριμένη συγγραφέας μ'αρέσει πολύ!Έχει γράψει αρκετά βιβλία:"με μπαλαντέρ τη μοναξιά","έστω μια φορά","φτερά από μετάξι","κλειδωμένο συρτάρι","η μάτζικα της αγάπης","η γυναίκα του φάρου","τα ρόδα της βροχής" και το τελευταίο της "γυάλινος χρόνος".Δεν τα έχω όλα τα βιβλία της,γιατί μερικά μου φάνηκαν ότι δε θα μου άρεσαν τόσο πολύ,όμως είναι αγαπημένη μου συγγραφέας και η χαρά μου ήταν απερίγραπτη,όταν έμαθα πριν κάποια χρόνια ότι θα υπέγραφε το καινούργιο της τότε βιβλίο"έστω μια φορά"
 και έτσι πήγα την είδα από κοντά,πήρα το αυτόγραφο μου και της εξέφρασα το θαυμασμό μου!!!




Και τη δεύτερη αγαπημένη μου συγγραφέα τη "συνάντησα"τυχαία!Το πρώτο βιβλίο από τη Μαρία Τζιρίτα,"Αν δεν υπήρχε αύριο",το ανακάλυψε ο Βασίλης μου,όταν πήγαμε να επιστρέψουμε ένα βιβλίο που μας είχαν κάνει δώρο και το είχαμε!Μιλάει για μία ομάδα ατόμων που μαθαίνουν ότι δήθεν θα καταστραφεί ο κόσμος,οπότε αρχίζουν να ζουν διαφορετικά,γιατί ξέρουν ότι η ζωή τους έχει ημερομηνία λήξης(όπως όλων μας,άλλωστε)!Δεν είναι το πιο αγαπημένο μου βιβλίο της,γιατί πιστεύω πως τα άλλα είναι ακόμα πιο δυνατά!Έχει γράψει:"μάτια μου","το παιδί της αγάπης",όταν αγαπάς είναι για πάντα","η γυναίκα που ήξερε μόνο να αγαπάει" και το καινούργιο της"ζωή από την αρχή".Μάλιστα το "παιδί της αγάπης",το διάβασα σ'ένα βράδυ,μία εβδομάδα πριν γεννήσω το θησαυρό μας!Μιλάει για ένα παιδί που μπαινοβγένει στα ορφανοτροφεία,τη ζωή του και την στοργική σχέση που αναπτύσσει με μία εργαζόμενη σ'ένα από αυτά!




Αν έχετε λίγο χρόνο και μερικά χρήματα αφιερώστε τα σ'ένα βιβλίο...θα με θυμηθείτε!!!


1 σχόλιο: