Κυριακή 19 Απριλίου 2020

ΤΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΜΟΥ ΑΥΓΟ


EASTER EGGS

Σε αντίθεση με τα Χριστούγεννα, που όλο και κάτι θέλω να φτιάχνω, το Πάσχα δεν ισχύει το ίδιο.Το Πάσχα για εμένα είναι ταξίδι στην Κρήτη,αγκαλιές, οικογένεια,χαρά, κόκκινα αυγά, η κατάνυξη στην σιωπηλή, με τα κεριά αναμμένα,ακολουθία του επιταφίου, η προσμονή για την Ανάσταση, για όλην αυτήν την γιορτή της ελπίδας!!!

Φέτος το Πάσχα μας θα είναι τελείως διαφορετικό.Δεν θα έχει αποσκευές, ταξίδι, αγκαλιές ανοιχτές, πρόσωπα αγαπημένα, που έχουμε να δούμε καιρό, εκκλησία, αλλά ας έχει τουλάχιστον την ελπίδα, ότι όλα θα γίνουν καλύτερα!!!

Πέρυσι, το praktiker μας παρέσυρε σε μία εύκολη πασχαλινή κατασκευή και εγώ μέσα στο τρέξιμο της καθημερινότητας ,το οποίο δεν σταματούσε ούτε το Σαββατοκύριακο, εκμεταλλεύτηκα μία παρότρυνση για δημιουργία!!
Λίγα ξύλα (τα οποία μας τα είχαν κόψει έτσι ώστε να σχηματίζουν ένα αυγό),με κόλλα και  μερικά καρφάκια, στερεώθηκαν πάνω σε ένα κάθετο ξύλο.Χρώμα κιμωλίας και τα όμορφα αυγά μου ήταν έτοιμα να στολίσουν κάποια γωνιά του σπιτιού ή του κήπου!!

Χρησιμοποιήσαμε χρώμα κιμωλίας σε σπρέι και με ενθουσίασε!Τελικά αγαπώ το χρώμα σε σπρέι!!

EASTER EGGS 1

EASTER EGGS 2

Πέρυσι τα αυγά, δεν στολίστηκαν, απλώς τοποθετήθηκαν για μία γρήγορη φωτογράφιση και το ένα ταξίδεψε στην Κρήτη (η αδερφή μου πάντα δέχεται τις κατασκευές μου όσο αποτυχημένες ή επιτυχημένες και αν είναι).Οπότε φέτος είναι η ώρα για στολισμό και για μία σωστή φωτογράφιση!!
Την ιδέα για να στολίσω το ξύλινο αυγό μου ως δίσκο, πάνω στο τραπέζι, μου την έδωσε η αδερφή μου και η αλήθεια είναι ότι με ενθουσίασε!!

EASTER EGGS 3

Η διακόσμηση του ξύλινου αυγού μου ανάλαφρη, με απαλά ανοιξιάτικα χρώματα, με το καραβάκι με προορισμό τα Χανιά και με τις πέτρινες καρδούλες, να μας υπόσχονται ταξίδια ,καλοκαιρινές βραδιές στην θάλασσα, παντοτινή αγάπη και ελπίδα!!!

EASTER EGGS 4

Η Ανάσταση είναι η γιορτή της ελπίδας και φέτος την έχουμε ακόμα πιο πολύ ανάγκη!!Μην ξεχνάμε να χαιρόμαστε για αυτά που έχουμε και μην σκεφτόμαστε μόνο αυτά που δεν έχουμε!!Μην αφήσετε καμία ημέρα να πάει χαμένη, καμία γιορτή να χαθεί, ας γιορτάσουμε ο καθένας όπως μπορεί αυτήν την γιορτή, τη γιορτή της ελπίδας!!Καλό Πάσχα με υγεία για όλους μας!!

4 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Ιωάννα!
    Χριστός Ανέστη να σου ευχηθώ. Ομολογώ ότι, μου άρεσαν πάρα πολύ τα παστέλ χρώματα στις δημιουργίες σου. Τις κάνει να ξεχωρίζουν για την απαλότητά τους.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Χρόνια Πολλά και Καλά!!!Ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια!!!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά γεμάτη Αγάπη, Υγεία και όμορφες στιγμές! Χριστός Ανέστη!!!
    αγαπημενα χρωματα τα χρωματα του αυγου σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη, Χρόνια Πολλά και Καλά!!!Όμορφα χρώματα και ανοιξιάτικα, δεν νομίζω να το αποχωριστώ από την διακόσμηση του σπιτιού μας σύντομα!!

      Διαγραφή