Σάββατο 11 Απριλίου 2020

EASY EARRINGS-5'MINUTES DIY



EASY EARRINGS-5'MINUTES DIY

Όταν ξεκινούσε αυτή η χρονιά, δε φανταζόμουν, πως η πρώτη μου ανάρτηση του 2020 θα γινόταν Απρίλιο και ενώ εγώ, όπως και όλος ο κόσμος , είμαι κλεισμένη στο σπίτι με τον φόβο και την αγωνία να παίζουν μαζί μου.Τέταρτη εβδομάδα μέσα στο σπίτι και όχι δεν παραπονιέμαι, μένω σπίτι γιατί έτσι νοιώθω και είμαι πιο ασφαλής εγώ και όλοι μας!!Οπότε ξεκούραση, ελεύθερος χρόνος και οικογένεια!!!Πότε άλλοτε θα μας δώσουν τόσο ελεύθερο χρόνο μέσα στο σπίτι?Αφού πάντα, "τρέχουμε",ακόμα και τα Σαββατοκύριακα, από την μία δραστηριότητα του παιδιού στην άλλη, από το σινεμά, στο θέατρο, για φαγητό έξω,σε party,μαγαζιά, εκδρομές, νησιά, διακοπές..έφτασε ο καιρός να κάτσουμε και λίγο σπίτι μας!!!
Υπάρχουν κατ'εμέ αμέτρητα πράγματα που μπορείς να κάνεις μέσα στο σπίτι, αρκεί να μην κολλήσεις μπροστά στην τηλεόραση, όχι τουλάχιστον όλην την ημέρα.Ας προσπαθούμε να φτιάχνουμε κάθε ημέρα , έστω και κάτι μικρό με τα χέρια μας, μία μικρή δημιουργία (εκτός από φαγητό).Έτσι αρχίζω να τελειώνω μισοτελειωμένες κατασκευές μου, όπως αυτή που ξεκίνησε λίγο πριν ή λίγο μετά την νέα χρονιά, δεν θυμάμαι πια.

Έχω αδυναμία στα σκουλαρίκια, πλέον είναι το μόνο κόσμημα ,που μου αρέσει να φοράω. Ψάχνοντας στο pinterest βρήκα τυχαία την ιδέα : χάντρες και κόλλα σιλικόνης.

EASY EARRINGS-5'MINUTES DIY 1

Αρχικά σκέφτηκα να βάλω μία χάντρα μέσα σ' ένα μεταλλικό καπάκι και να το γεμίσω με σιλικόνη.Έτσι πίστευα πως θα έδινα καλύτερο σχήμα στο σκουλαρίκι μου.
Έβαλα και ένα ξυλάκι για να εξασφαλίσω την τρύπα, για το κρέμασμα του, αλλά δεν σκέφτηκα πως θα το έβγαζα μετά όλο αυτό, από το μεταλλικό καπάκι.

EASY EARRINGS-5'MINUTES DIY 2

Στην επόμενη απόπειρα, έβαλα τις χάντρες μου πάνω σε μία λαδόκολλα και έπειτα έβαλα σιλικόνη πάνω τους, προσπαθώντας να τοποθετώ την σιλικόνη ομοιόμορφα και κυκλικά.

EASY EARRINGS-5'MINUTES DIY 3

EASY EARRINGS-5'MINUTES DIY 4
Φτιάχνοντας χριστουγεννιάτικα σκουλαρίκια.Η σιλικόνη δεν έχει κρυώσει ακόμα, για αυτό είναι διάφανη.

EASY EARRINGS-5'MINUTES DIY 5
Είχα και χάντρες καρδούλες, οπότε σκουλαρίκια για του Αγίου Βαλεντίνου. Απόπειρες άλλοτε επιτυχημένες και άλλοτε όχι.

EASY EARRINGS-5'MINUTES DIY 6
Όταν η κόλλα σιλικόνης κρυώσει γίνεται λευκή.
Τελικά αυτά δεν είναι και άσχημα!!

Η σιλικόνη αφού κρυώσει κόβεται εύκολα. Οπότε με ένα ψαλίδι έδωσα το τελικό σχήμα στα σκουλαρίκια μου και με μία πινέζα έκανα τις τρύπες για να περάσω το κρέμασμα του σκουλαρικιού.

EASY EARRINGS-5'MINUTES DIY 7

EASY EARRINGS-5'MINUTES DIY 8
Έτοιμα τα χριστουγεννιάτικα στολίδια, που δεν είχα!!Ανέκαθεν μου άρεσαν το ένα σκουλαρίκι να είναι διαφορετικό από το άλλο.

EASY EARRINGS-5'MINUTES DIY 9
Έτοιμες και οι καρδούλες μου, που είναι παντός καιρού, γιατί μία καρδιά πάντα χρειάζεται!!

Καλές δημιουργικές ημέρες!!!Ας δούμε την παραμονή μας στο σπίτι ως μία ευκαιρία για να κάνουμε όλα αυτά, που πάντα παραπονιόμαστε πως δεν προλαβαίνουμε να κάνουμε!!!Ας χαρούμε το κάθε λεπτό μας μαζί με την οικογένεια μας (τουλάχιστον με αυτούς που έχουμε κοντά μας)!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου