Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2021

KNITTED BAG

knitted bag

Έχει περάσει σχεδόν ένας χρόνος, από όταν βρέθηκα πρώτη φορά στο ftiaxto room, όπου με oικοδέσποινα την Βάλια και δάσκαλο τον Κωνσταντίνο του think yarn , παρακολούθησα μαθήματα για βελονάκι, για αρχάριους!!

H μητέρα μου δεινή πλέκτρια με βελονάκι, κάπου γύρω στα 16-17, προσπάθησε να με μυήσει στην τέχνη, αλλά εγώ,ενώ είχα μεγάλα σχέδια(από τότε περιμένει η αδερφή μου κάποιο σεμεδάκι που θα τις έπλεκα), ήμουν ανεπίδεκτη μαθήσεως.  

Οπότε όταν είδα το διαγωνισμό της Βάλιας για τα μαθήματα ,αμέσως δήλωσα συμμετοχή και ευτυχώς η νικήτρια του διαγωνισμού, δεν μπορούσε να παρακολουθήσει τα μαθήματα, οπότε εγώ μαζί με μία φίλη μου και τα καινούργια μας βελονάκια, βρεθήκαμε να προσπαθούμε να πλέξουμε. 

knitted bag
Η πρώτη φωτογραφία του πλεκτού μου!! 


knitted bag

knitted bag
Στην αρχή μοιάζει με μικρό λουλούδι.

knitted bag

knitted bag

Μετά από αρκετές ώρες πλεξίματος, ξηλώματος, διάβασμα σημειώσεων, παρακολούθηση βίντεο στο youtube και μία καραντίνα (γιατί το τελευταίο μάθημα , για το χερούλι, το κάναμε μετά την πρώτη καραντίνα), η τσάντα μου ήταν έτοιμη!!

knitted bag

Δηλαδή όχι μόνο αυτή, αλλά και αυτή, για τη μαμά μου

knitted bag

και αυτή για την αδερφή μου!!

knitted bag

 Μιας και αποφάσισα να πλέξω, να υπάρχουν αρκετά πειστήρια!!

Όπως θα δείτε, αν και ακολούθησα τις ίδιες οδηγίες , οι τσάντες είναι λίγο διαφορετικές. Ίσως γιατί στην δεύτερη και στην τρίτη τσάντα υπήρξε πολύ ξήλωμα! Επίσης τα χερούλια έχουν διαφορετικό μήκος, γιατί το πρώτο το κόκκινο , μου φάνηκε πολύ κοντό, έτσι το δεύτερο το μπλε, είναι μεγαλύτερο  και το πράσινο έχει ένα ενδιάμεσο μήκος.  

knitted bag

Αυτές οι τσάντες είναι οι γνωστές τσάντες-δίχτυ για τα ψώνια. Όσο τις γεμίζεις τόσο μεγαλώνουν, έχουν ελαστικότητα.Αν και δεν κατάφερα να τις κάνω τόσο όμορφες, όπως μας έδειξε ο δάσκαλος μας, τις αγαπώ πολύ!!!

Από όταν ξεκίνησα αυτά τα μαθήματα, άλλαξαν τόσα πολλά στη ζωή μας...δεν με νοιάζει που έμεινα σπίτι, το θεώρησα ως ένα δώρο για την πολυάσχολη μας ζωή, το να μπορούμε να μείνουμε σπίτι , χωρίς να τρέχουμε να προλάβουμε διάφορα πράγματα της καθημερινότητας μας, ούτε που είχα λιγότερα έσοδα, απλώς δεν μου αρέσει που δεν μπορώ να σχεδιάζω και να ονειρεύομαι ταξίδια!!      

Έτσι, εύχομαι αυτή η χρονιά να είναι πολύ δημιουργική και ταξιδιάρικη, να κάνουμε πολλά, πολλά ταξίδια ελεύθερα, χωρίς φόβο!!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ να έχουμε, πάντα με υγεία!!!


ΥΓ.Ευχαριστώ πολύ Βάλια και Κωνσταντίνε, για την ευκαιρία που μου δώσατε να δημιουργήσω!!!    


4 σχόλια:

  1. Γεια στα χέρια σου καλή μου φίλη. Είναι πολύ όμορφα. Στο εύχομαι να συνεχίζεις δημιουργικά. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!Και εσείς να συνεχίζεται έτσι δημιουργικά,γιατί η χαρά της δημιουργίας, μας είναι απαραίτητη!!Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  2. Γειά σου Ιωάννα! Χαίρομαι που σε βρήκα! Πανέμορφα τα πλεκτά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλησπέρα Ειρήνη, καλώς όρισες!!Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!

      Διαγραφή